AnonymBruker Skrevet 14. august 2017 #21 Del Skrevet 14. august 2017 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det kan være at ny behandler har konsultert deg med den tidligere, da du er et interessant kasus. Din tidligere psykolog måtte inn i din journal for å friske opp minnet da han har mange pasienter og lett kan blande sykehistorier. Anonymkode: 0dc65...981 Vedkommende har lest nye dokumenter skrevet av min nye behandler, ikke egne dokumenter. Anonymkode: 56a17...9b5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2017 #22 Del Skrevet 14. august 2017 45 minutter siden, Solivagant skrev: Helsenorge.no 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: helsenorge.no Anonymkode: 56a17...9b5 Jeg er kanskje helt idiot, men hvor? Finner bare egne innlogginger.. Anonymkode: 80cfb...4a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2017 #23 Del Skrevet 14. august 2017 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er kanskje helt idiot, men hvor? Finner bare egne innlogginger.. Anonymkode: 80cfb...4a9 du må gå inn på pasientjournal. Altså logg inn, bla ned til "innhold i journaler og registre" og trykk på pasientjournal, der kan du velge enten dokumentoversikt eller innsynslogg. Det er riktig nok bare pasienter i Helse Vest og Helse Nord som har tilgang til disse innsynsfunksjonene på nett. Hvis ikke må du ta kontakt med sykehuset ditt Anonymkode: 56a17...9b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2017 #24 Del Skrevet 14. august 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: du må gå inn på pasientjournal. Altså logg inn, bla ned til "innhold i journaler og registre" og trykk på pasientjournal, der kan du velge enten dokumentoversikt eller innsynslogg. Det er riktig nok bare pasienter i Helse Vest og Helse Nord som har tilgang til disse innsynsfunksjonene på nett. Hvis ikke må du ta kontakt med sykehuset ditt Anonymkode: 56a17...9b5 Ahh, det forklarer saken. Helse sør-øst her. Men tusen takk for svar! Anonymkode: 80cfb...4a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå