Gå til innhold

Han er ikke kjekk, men..

Fremhevede innlegg

Gjest making.a.mess
Skrevet
33 minutter siden, Perle skrev:

Deg om det. For meg er attrå og kjemi koe jeg kjenner med ên gang. Ett blikk er nok. 

Jeg mener og synes at dersom man er så lykkelig lottet, at man faktisk innehar nok kapital på datingmarkedet til å kunne velge, så bør man gå for noen hvis en har umiddelbar seksuell kjemi med.

Denne kjemien vil på sikt fungere som en buffért mot hverdagens trivialiteter og strev. Sex vil ikke ikke et tiltak, og man irriterer seg ikke på samme måte ovenfor partner mtp uvaner. Man bli blir rett og mye rausere med hverandre. 

Et blikk er nok? 

Du må jo være temmelig overfladisk.

Hvis hun liker hans personlighet og hun føler seg vel med han så kan absolutt resten komme senere. En date er jo ikke særlig mye. Hun skal selvsagt ikke gå til sengs med han før hun føler fysisk tiltrekning. Møter de hverandre noen ganger til så har hun mulighet til å finne det ut. 

Det virker som om dating skal være en sånn haste greie. At man skal avgjøre på timen om et forhold er aktuelt. Hva er hastverket? Er det flaut å ha fire-fem dater før man eventuelt sier at "sorry, men jeg vil bare være venner?"

Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 minutter siden, Mrs.Purdey skrev:

Et blikk er nok? 

Hun må jo ikke være det. Man bestemmer seg jo fort for om en mann har sjanse på deg eller ei utseendemessig.
Er han f.eks ikke helt din type mann utseendemessig så kan han ikke gjøre mye feil.
Er han veldig attraktiv utseendemessig så gir du han litt slack om han sier noe galt eller glemmer en avtale en gang.

Anonymkode: 2c08b...306

• Liker 4
Skrevet (endret)
11 minutter siden, Mrs.Purdey skrev:

Et blikk er nok? 

Hvis hun liker hans personlighet og hun føler seg vel med han så kan absolutt resten komme senere. En date er jo ikke særlig mye. Hun skal selvsagt ikke gå til sengs med han før hun føler fysisk tiltrekning. Møter de hverandre noen ganger til så har hun mulighet til å finne det ut. 

Det virker som om dating skal være en sånn haste greie. At man skal avgjøre på timen om et forhold er aktuelt. Hva er hastverket? Er det flaut å ha fire-fem dater før man eventuelt sier at "sorry, men jeg vil bare være venner?"

Lei på dine vegne, at du aldri har kjent føeksen av umiddelbar tiltrekning, eller førlsen av å ha virkelig gnistrende sekuell kjemi med noen du nettopp har møtt. 

Endret av Perle
  • Liker 3
Gjest making.a.mess
Skrevet
2 minutter siden, Perle skrev:

Lei på dine vegne, at du aldri har kjent føeksen av umiddelbar tiltrekning, eller førlsen av å ha virkelig gnistrende sekuell kjemi med noen du nettopp har møtt. 

Det var jo å trekke forhastede slutninger. 

Jeg sier at menn kan deles i tre kategorier: aktuell, kanskje og uaktuell.

De uaktuelle dumpes straks. Men dette er jo en kanskje. Jeg syntes de i kanskje- kategorien bør få en sjanse. Hun liker jo hans selskap så om det ikke blir forhold så kan han bli en venn. 

Og jeg har blitt tiltrukket kun ved et blikk. Det fører til sex, men det trenger ikke føre til forhold. Fysisk tiltrekning er ikke nok. 

Skrevet
4 minutter siden, Mrs.Purdey skrev:

De uaktuelle dumpes straks. Men dette er jo en kanskje. Jeg syntes de i kanskje- kategorien bør få en sjanse. Hun liker jo hans selskap så om det ikke blir forhold så kan han bli en venn. 

Og jeg har blitt tiltrukket kun ved et blikk. Det fører til sex, men det trenger ikke føre til forhold. Fysisk tiltrekning er ikke nok. 

På samme måte som at du kokluderer med at jeg er overfladisk? 

Jeg har prøvd begge deler. Å være et forhold, hvis sekuell kjemi ikke fantes, og som nå med en som jeg synes er så fin at jeg kunne dpist ham opp.  

Og NEI, er ikke med ham pga at han er deilig, han er også god i hjertet. Jeg sier som Ole Brum; "ja takk, begge deler". 

• Liker 2
Skrevet
6 minutter siden, Mrs.Purdey skrev:

Det er litt slik jeg føler det. 

Jeg har tidligere vært sammen med en mann jeg var veldig tiltrukket av. Den seksuelle kjemien var spot on! Men den emosjonelle kjemien dabbet kanskje fort ut... Så det ble til at vi kanskje var sammen for lenge hva vi burde ha vært i utgangspunktet. Dessuten var det slik at jeg lot han slippe unna med ting innimellom fordi jeg likte han så godt. Har heldigvis lært noe av dette også. 

Jeg tror kanskje dette er en av grunnene til at jeg er usikker. Denne fyren har jo mye av det jeg ser etter hos en mann - emosjonelt, og derfor tror jeg at jeg håper på at det seksuelle eller fysiske kan komme etterhvert. 

- Setter pris på alle mulige svar jeg får i denne tråden, dét skal sies :) 

TS 

Anonymkode: a0f1c...8ee

• Liker 1
Skrevet

Er en fyr som har vært forelsket i meg i mange år. Har aldri vært tiltrukket av han. Men ga han en sjanse for et år siden og er stormforelska i han, han ble superkjekk i mine øyne.

• Liker 1
Gjest Minesveiper
Skrevet

Du kan prøve litt til ts å se om det skjer noe. Det er flere suksess historier så hvorfor ikke?

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har nylig vært på date med en mann som viste seg å ikke være spesielt kjekk i virkeligheten, men med en helt fantastisk personlighet. Han virket trygg på seg selv, og jeg fikk til å være meg selv rundt han. Ærlig talt så virker han som en veldig ordentlig og grei mann, og det er egentlig ikke noe spesielt å pirke på når det gjelder væremåte og personlighet (enn så lenge i alle fall). Jeg merker dog at jeg ikke er spesielt fysisk tiltrukket av han.. Dette er litt kjipt. Tror dere at dette kan komme etterhvert som man dater hverandre? Jeg vil jo bli bedre kjent med han, men jeg vil heller ikke  såre han..

Anonymkode: a0f1c...8ee

En mann kan helt klart blir kjekkere og kjekkere jo mer du blir kjent med han! Jeg synes omtrent ingen er superkjekke før jeg blir kjent med dem. Det må mer til enn utseendet! 

Men har dere ikke noe fysisk kjemi, så ville jeg droppet det!

• Liker 2
Skrevet

Det er bare tull at man ikke kan bli tiltrukket av en mann etterhvert som man blir kjent. Ærlig talt, hvilken verden lever dere i? Tror dere kun på forelskelse ved første blikk? Hvis dere trives godt sammen, så bare fortsett å treffe ham. Men ikke stress. Jeg falt plutselig pladask for en jeg har kjent i tre år.

Anonymkode: f3bdc...4fb

• Liker 2
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo ikke bare snill han er. Er selve personeligheten og måten han får henne til å føle seg på

Personeligheten vil alltid bli og vil ikke bli forandret

Hans utseende kan han leyt gjøre noe med. Han kan både fixe håret. Begynne å trene , ta solarium, kjøpe nye klær oh endre klesstil osv. Så den biten er ikke så mye å bekynre deg over

Jeg hadde gått for ham ts

Anonymkode: 88879...27f

Fryktelig dårlig ide å få seg kjæreste og så begynne å sende ham på trening og i solarium. Arrogant også. Hva er det med damer som skal fikse på mannfolk hele tiden? Og gjerne ubedt.

Skrevet

Jeg gjorde samme tabbe. Vi passet sammen og han var veldig snill så vi ble sammen. Nå holder jeg på å spy av han fordi jeg er ikke tiltrukket. Grøsser når jeg ser på han og må gjøre det slutt snarest.

Han er ikke direkte stygg, men man får bare folk man ikke er tiltrukket av (som det forventes at man er intime med) veldig oppi halsen. 

Anonymkode: 9d641...951

• Liker 4
Skrevet

Hvis han har en fin personlighet så er han kjekk 

Anonymkode: c57f2...c4d

Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg gjorde samme tabbe. Vi passet sammen og han var veldig snill så vi ble sammen. Nå holder jeg på å spy av han fordi jeg er ikke tiltrukket. Grøsser når jeg ser på han og må gjøre det slutt snarest.

Han er ikke direkte stygg, men man får bare folk man ikke er tiltrukket av (som det forventes at man er intime med) veldig oppi halsen. 

Som om du er så mye penere? Han fortjener så mye bedre 

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

For et latterlig utsagn

Og ja fu ville forsatt likt din kjære uansett. Dere er jo langt forbi rotefasen og elsker hverandre så da betyr jp det ikke mye lengre uansett.

Hun sier han ikke er kjekk og fysisk attraktive men har resten. Det kan LETT endres på og er noe alle kan gjøre. Både kvinner og menn

Hilsen mann som gikk fra upopulær og stygg til populær og forfengelig

Anonymkode: 88879...27f

Jeg tror du har misfortstått begrepet..man føler seg ikke tiltrukket av en fin bukse eller en ny hårsveis..man føler seg tiltrukket av personen - personen er en pakke med personlighet og utseende..hva folk faller for utseendemessig er individuelt. Jeg ville ikke ha funnet deg mer attraktiv utseendemessig om du skriftet hårsveis nei..jeg hadde en kompis som var tiltrukket av meg, men jeg følte ikke samme tiltrekning til han, selv om personligheten hans var veldig fin. Han prøvde seg på triksene du beskriver - men nope, det funket ikke for meg..jeg ble ikke mer tiltrukket. 

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Som om du er så mye penere? Han fortjener så mye bedre 

Det er usaklig. Poenget er at man ikke klarer å være sammen med noen man ikke finner attraktiv. Uavhengig av hvordan man selv ser ut. 

• Liker 3
Skrevet

For min del er de kun mannen min for meg mn han er kjekk og me bra personlighet. Og vet mange andre finner han flott og. Så jeg r heldig :) 

Anonymkode: 10ff4...f4b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...