Gå til innhold

Han er ikke kjekk, men..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har nylig vært på date med en mann som viste seg å ikke være spesielt kjekk i virkeligheten, men med en helt fantastisk personlighet. Han virket trygg på seg selv, og jeg fikk til å være meg selv rundt han. Ærlig talt så virker han som en veldig ordentlig og grei mann, og det er egentlig ikke noe spesielt å pirke på når det gjelder væremåte og personlighet (enn så lenge i alle fall). Jeg merker dog at jeg ikke er spesielt fysisk tiltrukket av han.. Dette er litt kjipt. Tror dere at dette kan komme etterhvert som man dater hverandre? Jeg vil jo bli bedre kjent med han, men jeg vil heller ikke  såre han..

Anonymkode: a0f1c...8ee

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan er man plutselig ikke kjekk i virkeligheten?  Hvilke bilder hadde Han på dating profilen sin?      Er redd for at jeg er en slik type selv.

Anonymkode: e110d...818

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan er man plutselig ikke kjekk i virkeligheten?  Hvilke bilder hadde Han på dating profilen sin?      Er redd for at jeg er en slik type selv.

Jeg veit ikke helt hvordan jeg skal forklare. Han så litt rundere/sunnere ut i ansiktet og litt mørkere i håret. Litt annerledes enn da jeg møtte han.

Skrevet (endret)

Nå skal jeg være kjip å svare nei. Dårlig idé å bli sammen med noen bare fordi de er snille. 

Endret av Perle
  • Liker 7
Skrevet

Alder på dere da?  Synes du burde fortsette å date han jeg. Tror det kan komme etterhvert.

• Liker 3
Skrevet

Alder på dere da?  Synes du burde fortsette å date han jeg. Tror det kan komme etterhvert.

Jeg er 23 og han 27. 

Skrevet

Ville ikke gått videre. Tror du ville synes han var fin hvis ting stemte..

Anonymkode: 235ad...82c

• Liker 6
Skrevet
6 minutter siden, Perle skrev:

Nå skal jeg være kjip å svare nei. Dårlig idé å bli sammen med noen bare fordi de er snille. 

Det er jo ikke bare snill han er. Er selve personeligheten og måten han får henne til å føle seg på

Personeligheten vil alltid bli og vil ikke bli forandret

Hans utseende kan han leyt gjøre noe med. Han kan både fixe håret. Begynne å trene , ta solarium, kjøpe nye klær oh endre klesstil osv. Så den biten er ikke så mye å bekynre deg over

Jeg hadde gått for ham ts

Anonymkode: 88879...27f

• Liker 3
Skrevet
10 minutter siden, Perle skrev:

Bedre å bli sammen med noen fordi... de er rike? De har et utseende du liker? De har en flott bil/et flott hus? Stryk gjerne det som ikke passer.

Anonymkode: c6d44...4b5

• Liker 3
Skrevet (endret)
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo ikke bare snill han er. Er selve personeligheten og måten han får henne til å føle seg på

Hans utseende kan han leyt gjøre noe med. Han kan både fixe håret. Begynne å trene , ta solarium, kjøpe nye klær oh endre klesstil osv. Så den biten er ikke så mye å bekynre deg over

Nei, en mann du ikke er tiltrukket av blir ikke mer attråverdig av en hårklipp og litt solarium. Ei heller fine klær. Hun kommer fortsatt til å synes han ser teit ut i profil, at han er kalvbeint og keitete og har rar stemme. 

Det å tenne på noen er som kjemi. Det går ikke å frekalke begjær om det ike finnes der i utgangspuntet.

Min kjære kunne lagt på seg ti kilo, amputert ene beinet eller mistet allt håret og gått i grilldress. Heg ville jeg synes han er er like vakker og sexy.

Endret av Perle
  • Liker 6
Skrevet

Du virker noe naiv og uerfaren.

Jeg har forsøkt dette flere ganger i mine yngre år; tenkt at det er jo personligheten som er viktigst og alt det der. Og ja, selvsagt er det viktig at fyren er snill og at man kan være seg selv og føle seg trygg. Men min erfaring er at det som skiller en god venn fra en partner, er at man også har et bra sexliv, hvor man har lyst på hverandre og har en seksuell kjemi. Uten dette, blir det et tiltak å skulle ha sex. Jeg regner ikke med at TS er seksuelt tiltrukket av han, da hun nevner at hun ikke syntes han er så fin å se på. Men om jeg tar feil, er det jo bare fint. Når man må "tvinge" seg til å ha sex, til å ville være naken med den andre osv. fordi man egentlig ikke syntes personen er spesielt attraktiv.. da spiller det fint liten rolle hvor snill og grei han er altså. 

Og hadde han vært drømmemannen, hadde ikke TS brydd seg, da hadde hun vært helt borte i denne mannen nå. 

Når det er sagt: jeg vet om mange som heller vil være sammen med han "snille og greie" fyren, bare for å ha kjæreste, en å vente på den rette. Og som holder ut et forhold med dårlig sex og null fysisk tiltrekning, fordi da slipper de hvertfall å være singel, som tydeligvis er helt krise for enkelte. 

Anonymkode: 7c35b...869

• Liker 9
Skrevet (endret)

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bedre å bli sammen med noen fordi... de er rike? De har et utseende du liker? De har en flott bil/et flott hus? Stryk gjerne det som ikke passer.

Anonymkode: c6d44...4b5

Nei, det beste er å bli sammen med noen, hvis en tenner på og er forelsket i. 

Endret av Perle
  • Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, Perle skrev:

Nei, en mann du ikke tiltrukket av blir ikke mer sttrårdig av en hårklipp og solarium. Ei heller fine klær. Hun kommer fortsatt til å synes han ser teit ut i profil, at han er kalvbeint og keitete.

Det å tenne på noen er som kjemi. Det går ikke å fremjalle begjær om det ikje finnes der. 

Min kjære kunne lagt på seg ti kilo, amputert ene beinet eller mistet allt håret og gått i grilldress. Heg ville jeg synes han er er like vakker og sexy.

Enig. Det er neppe utseende hans som er problemet, men manglende kjemi dem imellom. Man får ikke plutselig kjemi med noen man ikke har hatt det med før med å treffes mer. Og man mister heller ikke kjemi med noen fordi om de endrer seg utseendemessig.

Anonymkode: 235ad...82c

• Liker 4
Skrevet

Har kjent/kjenner en del snille menn jeg, som jeg synes det er litt dumt at jeg ikke forelsket meg i. Jeg lot de gå og finne seg en dame som passet bedre. 

Anonymkode: 5c3b0...f29

• Liker 2
Skrevet

Gi det tid, en femmer blir fort en sjuer når kjemien er bra og man har møtt vedkommende nok til å ha blitt sjarmert :)

Anonymkode: fa490...09c

Skrevet

Magefølelse og tomt hode. Gå og ha det gøy hvis du tror du kan få det gøy!! Føles det kjedelig kan du tenke deg om, den følelsen er ikke ment for å bygge noe levende på. Du bygger på glede og støtte. Tillit og respekt. 

Anonymkode: 79bf2...34b

Skrevet

Derfor skal man ikke bruke dating apper... (man kan hvis man vil)

Jeg ble kjent med en fyr, han var på ingen måte attraktiv. Jeg tenkte ikke engang over hvordan han så ut, det var bare han. Han var en kammerat av noen venninner av meg, de likte han. Kunne oppriktig ikke skjønne hvorfor. Han var ikke stygg, bare ikke noe jeg ville hatt. Så ble vi venner. Gode venner. Og en natt måtte vi dele seng, og da lå vi å snakket om våre felles bekjente og slikt. Så begynte vi å tulle. Før dette hadde vi aldri hatt nærkontakt, så vi fant ut at vi skulle spoone. Var ikke stress det, han gjorde det med alle venninnene sine. 

Han er fortsatt han. Udefinerbart utseende for min del, men han er så utrolig snill, finnes ikke snillere person. Men han er veldig sjarmerende. Personligheten hans lyser igjennom. 

Men slike ting kommer nok ikke fordi du vil det selv.. 

Anonymkode: d9566...1f6

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, Perle skrev:

Nei, en mann du ikke er tiltrukket av blir ikke mer attråverdig av en hårklipp og litt solarium. Ei heller fine klær. Hun kommer fortsatt til å synes han ser teit ut i profil, at han er kalvbeint og keitete og har rar stemme. 

Det å tenne på noen er som kjemi. Det går ikke å frekalke begjær om det ike finnes der i utgangspuntet.

For et latterlig utsagn

Og ja fu ville forsatt likt din kjære uansett. Dere er jo langt forbi rotefasen og elsker hverandre så da betyr jp det ikke mye lengre uansett.

Hun sier han ikke er kjekk og fysisk attraktive men har resten. Det kan LETT endres på og er noe alle kan gjøre. Både kvinner og menn

Hilsen mann som gikk fra upopulær og stygg til populær og forfengelig

• Liker 1
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For et latterlig utsagn

Og ja fu ville forsatt likt din kjære uansett. Dere er jo langt forbi rotefasen og elsker hverandre så da betyr jp det ikke mye lengre uansett.

Hun sier han ikke er kjekk og fysisk attraktive men har resten. Det kan LETT endres på og er noe alle kan gjøre. Både kvinner og menn

Hilsen mann som gikk fra upopulær og stygg til populær og forfengelig

Deg om det. For meg er attrå og kjemi koe jeg kjenner med ên gang. Ett blikk er nok. 

Jeg mener og synes at dersom man er så lykkelig lottet, at man faktisk innehar nok kapital på datingmarkedet til å kunne velge, så bør man gå for noen hvis en har umiddelbar seksuell kjemi med.

Denne kjemien vil på sikt fungere som en buffért mot hverdagens trivialiteter og strev. Sex vil ikke ikke et tiltak, og man irriterer seg ikke på samme måte ovenfor partner mtp uvaner. Man bli blir rett og mye rausere med hverandre. 

• Liker 3
Skrevet

Du kan ikke bestemme om du er tiltrukket av en person eller ei, jeg ville gått for nei.

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...