Gjest Anonymous Skrevet 12. januar 2005 #1 Del Skrevet 12. januar 2005 Jeg skal ta med min bestefar på reise som hans bursdagsgave ( til Asia ) denne fredag. Saken er at idet siste har det vært så mye sånn storm og vind. Man leser nyhet om at msk dør pga uværet Og idag her i Oslo kunne jeg nesten ikke gå hjem pga det blåste sånn sinnsykt! Så det jeg lurer på, bør jeg avlyse reisen siden det er for farlig å fly nå? Det blåser sånn sinnsykt her nede, da er det vel helt forferdelig der opp??! Jeg vet ikke, synes dere det er risiko å fly nå for tiden? Vet dere om det er like "ille" der oppe ( himmelen ) som her nede? Håper på svar, for jeg er såååååååååå forvirret og redd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
summer25 Skrevet 12. januar 2005 #2 Del Skrevet 12. januar 2005 Bare reis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. januar 2005 #3 Del Skrevet 12. januar 2005 dra du ja! om det er usikre flyforhold så får ikke flyene ta av. så det treng du ikke å bekymre deg over! det verste som kan skje er at du kjenner litt turbulens Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. januar 2005 #4 Del Skrevet 12. januar 2005 mener dere det?! Føler meg nå litt bedre :-) Var egentlig mest bekrymret for bestefar som er nokså gammel. Jeg skal ringe reisebyrået imorra, hvis de sier at alt er iorden.....da er det bare å pakke! Takk for svaret jeg fikk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 14. januar 2005 #5 Del Skrevet 14. januar 2005 Flyselskapene tar ingen sjanser, de flyr ikke hvis været er for dårlig. Ikke noe problem, og god tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå