Gå til innhold

leve 24/7 bdsm


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

11 minutter siden, canacas skrev:

Takk. Dette har jeg tenkt lenge. Forståelsen går kun en vei. Og aksepten kreves, forlanges nærmest. 

Vil du utdype dette? Hvorfor mener du at vi påkrever aksept for noe vi driver med i privatlivet vårt? Jeg føler ikke jeg trenger din eller noens aksept, fordi det ligger i en sfære du rett og slett ikke har tilgang til. :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ingenting2
47 minutter siden, Fjompen skrev:

Vil du utdype dette? Hvorfor mener du at vi påkrever aksept for noe vi driver med i privatlivet vårt? Jeg føler ikke jeg trenger din eller noens aksept, fordi det ligger i en sfære du rett og slett ikke har tilgang til. :)

Ingenting å utdype. Det ropes mer enn nok på kg om dette tema i tide og utide. Nå er vel ikke du den som bruker å rope noe særlig, kanskje du ikke ser det. 

Jeg føler ikke behov for å akseptere noe heller, så da er i alle fall vi to ok. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, canacas skrev:

Ingenting å utdype. Det ropes mer enn nok på kg om dette tema i tide og utide. Nå er vel ikke du den som bruker å rope noe særlig, kanskje du ikke ser det. 

Jeg føler ikke behov for å akseptere noe heller, så da er i alle fall vi to ok. 

Så, at det tas opp på et forum, gjerne i seksualitets-delen, der du er fri til å velge å la være å lese trådene er at "aksepten kreves, og forståelsen går bare en vei", samt at det plager deg at det "ropes mer enn nok"?

Jeg beklager om jeg fremstår som kverulerende, men det virker jo ikke akkurat som om du har særlig grunnlag for å si dette?

Jeg fryktet jo at du skulle fortelle om bdsm`ere som avkrever deg respekt/forståelse i hverdagen, at du opplever deg støtt av slike aktiviteter eller at du på noen annen måte faktisk blir berørt av dette, ut over dette forumet?  Nå fremstår du jo egentlig mest som trangsynt og uopplyst?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ingenting2
1 minutt siden, Fjompen skrev:

Så, at det tas opp på et forum, gjerne i seksualitets-delen, der du er fri til å velge å la være å lese trådene er at "aksepten kreves, og forståelsen går bare en vei", samt at det plager deg at det "ropes mer enn nok"?

Jeg beklager om jeg fremstår som kverulerende, men det virker jo ikke akkurat som om du har særlig grunnlag for å si dette?

Jeg fryktet jo at du skulle fortelle om bdsm`ere som avkrever deg respekt/forståelse i hverdagen, at du opplever deg støtt av slike aktiviteter eller at du på noen annen måte faktisk blir berørt av dette, ut over dette forumet?  Nå fremstår du jo egentlig mest som trangsynt og uopplyst?

Jeg har kun uttalt meg basert på kg. Det er jo her vi er nå. Det er klassisk å bli kalt trangsynt og uopplyst av fetlife-gjengen på kg. Det er liksom argument nummer en. Jeg har ofte lurt på hva agendaen egentlig er, når det faktisk finnes mer egnede fora for dere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, canacas skrev:

Jeg har kun uttalt meg basert på kg. Det er jo her vi er nå. Det er klassisk å bli kalt trangsynt og uopplyst av fetlife-gjengen på kg. Det er liksom argument nummer en. Jeg har ofte lurt på hva agendaen egentlig er, når det faktisk finnes mer egnede fora for dere. 

Hvis ditt møte med kinkstere her inne stadig resulterer i at du blir omtalt som trangsynt, så vil jeg kanskje påstå at du bør gå litt i deg selv, heller enn å klandre andre. Du fremstår jo her ikke akkurat som tolerant og informert om hva kink faktisk innebærer. Det er vel og bra, ingen trenger å vite alt, men det er jo en fordel å sette seg inn i det som diskuteres før du dømmer det nord og ned. Du sier at "forståelse kun går en vei", og da vil jeg vel si at det ikke virker som om du er så veldig interessert i å sende forståelse andre veien, evt få i gang en dialog. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ingenting2
9 minutter siden, Fjompen skrev:

Hvis ditt møte med kinkstere her inne stadig resulterer i at du blir omtalt som trangsynt, så vil jeg kanskje påstå at du bør gå litt i deg selv, heller enn å klandre andre. Du fremstår jo her ikke akkurat som tolerant og informert om hva kink faktisk innebærer. Det er vel og bra, ingen trenger å vite alt, men det er jo en fordel å sette seg inn i det som diskuteres før du dømmer det nord og ned. Du sier at "forståelse kun går en vei", og da vil jeg vel si at det ikke virker som om du er så veldig interessert i å sende forståelse andre veien, evt få i gang en dialog. 

Nei, du er den første som kaller meg det. Og jeg bryr meg virkelig ikke. Er bare forferdelig lei alt gnålet om bdsm her inne. Det mer mas, det mindre interessert blir jeg ift å skulle forstå. Propagandaen går jo vitterlig på å avlive myter, hvordan gjør man det uten å dra det frem i lyset slik at "alle" snakker om det og "alle" forstår/aksepterer. Eksempler i tråden der familie etc blir involvert er mildt sagt frastøtende ift å skulle forstå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, canacas skrev:

Nei, du er den første som kaller meg det. Og jeg bryr meg virkelig ikke. Er bare forferdelig lei alt gnålet om bdsm her inne. Det mer mas, det mindre interessert blir jeg ift å skulle forstå. Propagandaen går jo vitterlig på å avlive myter, hvordan gjør man det uten å dra det frem i lyset slik at "alle" snakker om det og "alle" forstår/aksepterer. Eksempler i tråden der familie etc blir involvert er mildt sagt frastøtende ift å skulle forstå. 

Så det er klassisk, men nå er første gang du har opplev det? Jeg er forvirret. 

Du innser kanskje at et diskusjonsforum er for alle, og at spesielt seksualitets-delen er viet til dem som har spørsmål, for eksempel om bdsm? Du har jo tilogmed, med viten og vilje, engasjert deg i en tråd om nevnte tema, uten å egentlig kunne tilføre debatten noe, fordi du stadig skifter argumentasjonsrekke? 

Hvis du hadde vært genuint interessert i å diskutere, og forstå, så kunne jeg fint brukt tid på å forklare hvorfor man ikke blander inn familie/Utenforstående, på andre måter enn at ting skjer skjult rundt andre? Det blir det samme som at vertskapet der du er på middag en lørdags kveld kan ha seg som kaniner mens du tror de er nede i kjelleren og henter kaken.. hvem vet? Vet du? Skader det du ikke vet eller aldri får vite deg?

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ingenting2
1 minutt siden, Fjompen skrev:

Så det er klassisk, men nå er første gang du har opplev det? Jeg er forvirret. 

Du innser kanskje at et diskusjonsforum er for alle, og at spesielt seksualitets-delen er viet til dem som har spørsmål, for eksempel om bdsm? Du har jo tilogmed, med viten og vilje, engasjert deg i en tråd om nevnte tema, uten å egentlig kunne tilføre debatten noe, fordi du stadig skifter argumentasjonsrekke? 

Hvis du hadde vært genuint interessert i å diskutere, og forstå, så kunne jeg fint brukt tid på å forklare hvorfor man ikke blander inn familie/Utenforstående, på andre måter enn at ting skjer skjult rundt andre? Det blir det samme som at vertskapet der du er på middag en lørdags kveld kan ha seg som kaniner mens du tror de er nede i kjelleren og henter kaken.. hvem vet? Vet du? Skader det du ikke vet eller aldri får vite deg?

 

Haha. For noe tull. At jeg kaller det klassisk betyr ikke at det bare handler om meg. Det er faktisk flere enn meg her. Kan jeg ikke gjøre en generell vurdering? Hvem pokker er du til å avgjøre hva jeg kan og ikke kan gjøre/syns/mene? Jeg er ikke ditt offer eller objekt. Finn deg en å dominere du. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, canacas skrev:

 Jeg har ofte lurt på hva agendaen egentlig er, når det faktisk finnes mer egnede fora for dere. 

Mener du at kun seksualitet som ikke har egne forum skal diskuteres her? I så fall blir det jo veldig få diskusjoner her, all den tid det finnes uendelig mange forum dedikert til spesifikk seksualitet. Å skulle oppsøke f.eks. Fetlife kan virke som et ganske stort skritt å ta, for en som er ung og uerfaren, og det er ganske rotete om du ikke vet hvor du skal lete etter ting, hva du skal søke etter osv. Jeg synes det er helt fint og flott om det finnes et lavterskel-forum der hvem som helst kan spørre om hva som helst innen seksualitet og jeg skulle ønske at man ikke ødela diskusjoner med å påføre (mer) skam og ubehagelige følelser til den som har spurt eller de som svarer (men jeg innser jo at dette er et veldig stort diskusjonsforum og at jeg aldri kommer til å få ønsket mitt oppfylt). 

Anonymkode: f8bef...573

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, canacas skrev:

Haha. For noe tull. At jeg kaller det klassisk betyr ikke at det bare handler om meg. Det er faktisk flere enn meg her. Kan jeg ikke gjøre en generell vurdering? Hvem pokker er du til å avgjøre hva jeg kan og ikke kan gjøre/syns/mene? Jeg er ikke ditt offer eller objekt. Finn deg en å dominere du. 

Vel, jeg ser jo at mitt ønske om en konstruktiv dialog er ganske fånyttes her. Det var jo ...interessant..at du kom innom tråden for å spre din..fordømmelse. Ha en super helg. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ingenting2
4 minutter siden, Fjompen skrev:

Vel, jeg ser jo at mitt ønske om en konstruktiv dialog er ganske fånyttes her. Det var jo ...interessant..at du kom innom tråden for å spre din..fordømmelse. Ha en super helg. 

Du legger ikke akkurat opp til å være konstruktiv så nedlatende som du forsøker å være. Jeg kan delta i hvilke tråder jeg vil/gidder. Det må du faktisk bare godta. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, canacas skrev:

Du legger ikke akkurat opp til å være konstruktiv så nedlatende som du forsøker å være. Jeg kan delta i hvilke tråder jeg vil/gidder. Det må du faktisk bare godta. 

Jeg undres om du har stått opp på feil fot i dag jeg. Du må lese mine innlegg med ytterst kritiske briller for å få dem til å bli nedlatende...?

Du er såklart fri til å delta i hvilke tråder du vil, men det ser bare rart ut når du, som du selv nevner, fritt kan delta i tråder rundt et emne du hverken er interessert i eller synes burde være på dette forumet. Når du i tillegg ikke, og det kan du jo såklart velge, begrunner/argumenterer ditt syn, så ser det jo en smule fånyttes ut. 

Vi kan komme oss tilbake til tema, jeg vil fremdels gjerne høre hvorfor du mener at forståelsen går begge veier, fordi jeg har inntrykk av at kinkstere generelt har en innstilling på å være åpne for alle variasjoner?

Når du sa "respekten skal gå begge veier", så ble jeg ytterst nysgjerrig, fordi det kunne minne om en av de viktige debattene i "kink-miljøet" som er: "Kan vi oppnå større toleranse for BDSM ved å "sjokkere" med bdsm-liknende aktiviterer f.eks i PridePark i Oslo. Der er jeg skeptisk, og det hadde vært interessant å få en utenforståendes reaksjon på dette. Derfor mitt spørsmål om du kunne utdype. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke 24/7 men helger og noen kvelder. Vanskelig og få til døgnet rundt når jeg jobber og hun går skole. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 8/24/2017 den 22.08, AnonymBruker skrev:

Han han kontroll på dine penger? Eller kun forbruket?

Altså; kan du egenltig bestemme selv om du vil?

Anonymkode: 337e0...05c

Jeg sitter på mine egne penger, jeg skal bare spørre ham før jeg kjøper noe utenom det vanlige :) 
Om det skulle bli slutt, så er det bare å slutte å spørre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en av de som også er underdanig min Kjære når vi er ute.

Jeg tviler på at folk reagerer på at han spør om jeg kan hente en kopp kaffe til ham, eller at han tar meg i hånden innimellom.
Jeg har faktisk samtykke fra ene lillesøsteren min (hun er 25), om å være meg selv hos henne. Så der spøker vi, og jeg sitter på gulvet om helsen holder til det. 

Disse tegnene dere tror alle ser, trenger ikke være tydelige i det hele tatt. Det er noe som heter "public but secret". Og vi er da oppmerksomme på de rundt oss, og de samtaler vi er i, selv om vi har en dominant partner.
Min kjære venter til jeg har avsluttet samtalen jeg er i, om han vil ha kontakt med meg. 

Også et lite btw: Det finnes submissive menn, med dominante kvinner, som også lever 24/7.. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelpes!

Jeg ser at jeg tydeligvis er en "stakkars" mor som går duknakket gjennom livet i angst for hva partneren min kommer til å gjøre med meg dersom jeg skulle finne på å bryte en av reglene vi har mellom oss(og jeg legger vekt på at dette er VÅRE regler, som vi har utarbeidet i fellesskap for at de skal fungere på en god måte for oss, og uten å krenke omgivelsene)

Jeg har ALDRI gått rundt og vært redd for hans reaksjoner på min adferd. Dersom det hadde vært tilfelle hadde jeg gått på dagen. Jeg levde lenge i et tilsynelatende bra "vaniljeforhold" hvor jeg hele tiden måtte unngå å si noe som kunne tolkes negativt på noen som helst måte. Slik vil jeg overhodet ikke ha det. Det er først i forholdet med Master jeg endelig har lært meg å kommunisere ønsker og behov tydelig og klart fordi han krever det av meg. Han forventer total åpenhet fra min side, for å bli best mulig kjent med meg, og for at vi skal kunne fungere sammen. Det betyr ikke at vi alltid er enige, eller at vi ikke krangler. Det betyr at vi begge er villige til å jobbe for å finne en løsning, og at om vi ikke kommer frem til det, så er det til syvende og sist hans ord som gjelder. Vi har våre styrker og svakheter begge to, og det erkjenner vi begge. Han har ikke behov for å utfordre meg på områder hvor han vet at jeg har mer kunnskap enn ham, og jeg anerkjenner også at han kan uendelig mye mer enn meg om enkelte ting. 

Når det gjelder det å vente med å spise, så vil jeg bare få påpeke at vi selvsagt er så oppegående at vi er i stand til å se an situasjonen. Det har hendt at min Master har glemt seg helt ut, og ikke får med seg mine signaler om at jeg ønsker å spise/at han skal gi meg tillatelse. Da har jeg begynt å spise, nettopp for å unngå at det skal bli en rar situasjon ved bordet, og så har jeg forklart ham i etterkant hvorfor jeg gjorde som jeg gjorde. Jeg tror jeg kan love deg at det eneste familie og venner får med seg når de ser oss sammen er at vi viser hverandre omsorg og høflighet, og at vi er veldig tydelig forelsket og kjærlige, selv etter flere år sammen. Vi er også bare mennesker, og kan bli syke, ha vanskelige tider, og da tar vi selvsagt begge hensyn til det. Å være Master betyr at han også har påtatt seg et ansvar for at jeg skal ha det bra, og han ønsker det beste for meg som slave. Ja, for all del, han krever mye, men gir også minst like mye tilbake.

Det høres kanskje rart ut, men både Master og jeg er feminister. Han forventer ingen taus nikkedukke, og det er jeg heller ikke. Hverdagen min tilsier at jeg er nødt til å være sterk. Jeg har en lederstilling, og jeg stiller høye krav til meg selv. Han vil at jeg skal gjøre det beste ut av livet mitt, og støtter meg i det. Han lytter, trøster, kommer med forslag, og legger til rette for at dagene mine skal være bra. På samme måte som jeg støtter ham. Jeg har gått noen runder med meg selv nettopp for å være sikker på at jeg er et bra forbilde for barna mine, og jeg vil tro at jeg har et mer bevisst forhold til dette enn gjennomsnittsnordmannen.

Til syvende og sist er ikke vårt forhold så veldig ulikt de fleste andre forhold. Den største forskjellen er den tydelig avtalte(og gjennomtenkte) maktforskyvningen mellom oss. Vår måte å leve på krever at vi er i konstant dialog om hvordan vi har det og at vi begge er dønn ærlige. BDSM er til tider en form for risikosport og krever at vi begge er mentalt tilstede for hverandre.

Jeg vet at den måten vi har det på kan være vanskelig å forstå når man ikke er slik anlagt selv, men i debatten her ser jeg mest at det ikke er evnen til å forstå det skorter på, men viljen til å anerkjenne at andre foretrekker å leve livet sitt på en annen måte enn det andre gjør.

Anonymkode: b4718...4cf

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Men @Fjompen, eller andre som eventuelt gidder å svare, når du sier at andre krever forklaring, hvorfor gjør de det? Jeg tenker jo at uansett legning, seksuell preferanse og så videre, så blir det feil, og ganske lite sosial oppførsel, å påtvinge andre seksualiteten sin. Dersom utøvelsen av seksualiteten foregår privat, hvem er det da som krever forklaring? 

Nå kom jeg på en tråd jeg leste her på forumet en gang, hvor trådstarteren ble kraftig motsagt fordi hun var helt satt ut etter å ha bevitnet, og "grepet inn" i form av å forsøke å hjelpe, under et playrape (?) i en skog. Håper aldri dagen kommer hvor jeg bevitner det som er et playrape, trekker på skuldrene, går forbi og tenker at det helt sikkert er samtykkende sex, som jeg bare må la folk drive med. Er dette å kreve forklaring? 

Jeg prøver på ingen måte å sykeliggjøre bdsm, men det jeg får problemer med, er at mange elementer fra bdsm veldig lett kan forveksles med ting som er ganske ille, og som vi som medmennesker reagerer når vi ser hos andre. Eksempler jeg kommer på, er mange blåmerker, eller et åpenlyst veldig skjevt maktforhold, som kan minne om et destruktivt forhold, eller psykisk mishandling, om det skjer foran andre. Jeg vet for min del, at jeg ikke hadde sjansa på at det var bdsm om jeg så noe slikt foregå med en venn/venninne. Å be om at folk ikke bryr seg om sånt, er å be om at de gir faen i folk de er glade i. Det er manglende forståelse for folk, det og. 

Nå vet jeg ikke hva alt heter, men hadde jeg f.eks. sittet i vennemiddag og et par hadde drevet med sånne "dominansgreier" foran alle, selv om ingen kjønnsorganer er aktive, så hadde jeg likestilt det med at de la seg i 69 fordi de tente på å gjøre det foran andre.  

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87
På 25.8.2017 den 10.48, canacas skrev:

Takk. Dette har jeg tenkt lenge. Forståelsen går kun en vei. Og aksepten kreves, forlanges nærmest. 

Jeg forstår ikke helt hva du mener. Har du mye erfaring med at de som driver BDSM ikke forstår de som velger å ikke gjøre det? 

Jeg har sett få i denne tråden som krever aksept, derimot er det noen som sier at de ikke har behov for at andre skal gi den, og en annen som sier at det er forståelig at dette virker uforståelig for andre. Men jeg tror nok at det for de aller fleste, enten man driver med BDSM, ping-pong eller soppturer så ønsker man å bli akseptert for den måten man velger å leve livet sitt på. Uten at verken BDSM-ere, ping-pong-ere eller de som går på sopptur kan kreve dette av andre. 

1 time siden, Søgni skrev:

Nå vet jeg ikke hva alt heter, men hadde jeg f.eks. sittet i vennemiddag og et par hadde drevet med sånne "dominansgreier" foran alle, selv om ingen kjønnsorganer er aktive, så hadde jeg likestilt det med at de la seg i 69 fordi de tente på å gjøre det foran andre.  

Gjør du virkelig det? Likestiller du også et flørtende blikk fra en partner til en annen som det samme som at de legger seg i 69? (Med forbehold om at dette var en overdrivelse eller sarkasme, da misforstod jeg i alle fall.)
Slik jeg har forstått det handler ikke et BDSM-forhold utelukkende om seksualitet. Det kan jo gå dager og uker uten sex også for mennesker som driver BDSM, uten at det betyr at BDSM-elementene er utelukket i denne perioden. Det kan handle om en annen type nærhet, om en annen måte å ha et samliv på. At noen liker å bli dominert betyr ikke at de blir seksuelt opphisset av det hver gang det skjer. Jeg kan tenke meg mange flere erotiske/seksuelle handlinger som vanilje-par gjør åpent foran andre enn mange av de som går på maktbalansen i et BDSM-par.

Og så blir jeg nysgjerrig på hva det er som gjør at man ville reagert mer på en handling som viser til maktforskjell enn en handling som er direkte seksuell (f.eks et realt kyss eller litt tafsing). Jeg tenker på hvordan jeg selv ville reagert og kommer til at det gjerne kan handle om at man nettopp ser på BDSM som avvikende, eller kanskje rett og slett mer privat, hemmelig og intimt? For jeg antar allerede at alle par jeg kjenner har sex, jeg vet at de kysser, og de plager meg ikke å se og vite at de gjør det med seksuelle tanker i minnet. Mens derimot å vite at de driver BDSM er ikke noe jeg ønsker å vite om noen. Kanskje derfor blir slik aktivitet opplevd som mer påtrengende enn vanlig seksualitet? Jeg vet ikke. 

Men ja, selv om jeg også ville synes det var ubehagelig, fordi jeg fikk innblikk i en del av deres liv som fremdeles er relativt tabubelagt og privat og som jeg rett og slett liker å ikke vite om, så ville jeg ikke gå så langt som å si at det å gjennomskue at de drev med dominansegreier ville være det samme som at de åpenlyst lå i 69. Men det handler gjerne litt om respekt. At man føler at man blir påtvunget noe man ikke vil ta del i, og at dersom disse vennene respekterte meg hadde de latt være å tvinge det på meg. Forskjellen er at 69 er åpenbar påtvingning, mens jeg tenker at dominanselek i et selskap kan handle om at de tror ingen andre forstår. Da kan jo slike diskusjoner være nyttige fordi man faktisk kan ytre seg om at "jo, man legger merke til det, og det oppleves ubehagelig", da får de muligheten til å sensurere seg selv i slike settinger, (selv om noen ville argumentert med at de burde visst det i utgangspunktet). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Søgni skrev:

Men @Fjompen, eller andre som eventuelt gidder å svare, når du sier at andre krever forklaring, hvorfor gjør de det? Jeg tenker jo at uansett legning, seksuell preferanse og så videre, så blir det feil, og ganske lite sosial oppførsel, å påtvinge andre seksualiteten sin. Dersom utøvelsen av seksualiteten foregår privat, hvem er det da som krever forklaring? 

Nå kom jeg på en tråd jeg leste her på forumet en gang, hvor trådstarteren ble kraftig motsagt fordi hun var helt satt ut etter å ha bevitnet, og "grepet inn" i form av å forsøke å hjelpe, under et playrape (?) i en skog. Håper aldri dagen kommer hvor jeg bevitner det som er et playrape, trekker på skuldrene, går forbi og tenker at det helt sikkert er samtykkende sex, som jeg bare må la folk drive med. Er dette å kreve forklaring? 

Jeg prøver på ingen måte å sykeliggjøre bdsm, men det jeg får problemer med, er at mange elementer fra bdsm veldig lett kan forveksles med ting som er ganske ille, og som vi som medmennesker reagerer når vi ser hos andre. Eksempler jeg kommer på, er mange blåmerker, eller et åpenlyst veldig skjevt maktforhold, som kan minne om et destruktivt forhold, eller psykisk mishandling, om det skjer foran andre. Jeg vet for min del, at jeg ikke hadde sjansa på at det var bdsm om jeg så noe slikt foregå med en venn/venninne. Å be om at folk ikke bryr seg om sånt, er å be om at de gir faen i folk de er glade i. Det er manglende forståelse for folk, det og. 

Nå vet jeg ikke hva alt heter, men hadde jeg f.eks. sittet i vennemiddag og et par hadde drevet med sånne "dominansgreier" foran alle, selv om ingen kjønnsorganer er aktive, så hadde jeg likestilt det med at de la seg i 69 fordi de tente på å gjøre det foran andre.  

Nei, du kan jo undres over hvem som skal kreve forklaring, men det er jo, spesielt på dette forumet, en stor vilje til å legge seg opp i andre folks seksualitet, fortelle hvor feil det er, og spesielt hva de selv mener om saken. Jeg for min del har intet behov for å forklare meg, annet enn å svare nå saklige og interesserte spørsmål om emnet. 

For meg er min kink privat. Dvs, den er privat utenfor den sfæren som kink-miljøet gir. Det er såklart tillatt å kinke "offentlig" om dette er på et eget kink-treff, men mindre ok å gjøre det utenfor. Det vil si at ingen noensinne vil få kjennskap til min kink-utlevelse. Det nevnes i tråden her at man fint kan ha regler&rutiner ute i det offentlige rom, og omtrent før innleggskriver har trykket på "send inn svar"-knappen har noen andre, (helst anonyme brukere) kommet opp med svære kompliserte og svært usannsynlige scenarioer hvor man i det minste kan gjøre det strengt teoretisk plausibelt at en utenforstående kunne komme til å få kjennskap til. Hva er poenget med dette?

Som brukeren  over skriver, og som jeg skriver selv; Det er lov å bruke hodet. Det er lov å gjøre unntak. En god dominant part vil verdsette den underdaniges evne til å overse regler når det er passende. Det krever et visst nivå av kunnskap og selvinnsikt til å drive på med "public but hidden", og har man ikke de evnene slik at "allmuen" er uvitende, så skal du nå heller ikke bedrive det.

Så, om du sitter i en vennemiddag og kikker etter dem som driver med "dominansgreier", så hadde du antageligvis sett i feil retning. Det "dominansparet" er det paret som har trivelige blikk mot hverandre, en kjærlig tone, ømme og kjærlige berøringer og en full konsentrasjon mot den øvrige middagen. 

 

Denne playrape-tråden husker jeg ikke..(kan jo såklart hende at jeg har deltatt i den) men jeg mener bestemt at all seksualitet skal legges dit man overhodet ikke blir oppdaget, og om du kinker på muligheten for akkurat dette, så må du ivertfall ikke bli overrasket over at noen griper inn.

Selv har jeg hørt om flere par/grupper som under lek har fått politiet på døra på grunn av naboers bekymring, og jeg synes det er et sunnhetstegn, det viser at naboer bryr seg. 

Endret av Fjompen
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.8.2017 den 21.40, kattepusen skrev:

Jeg er en av de som også er underdanig min Kjære når vi er ute.

Jeg tviler på at folk reagerer på at han spør om jeg kan hente en kopp kaffe til ham, eller at han tar meg i hånden innimellom.
Jeg har faktisk samtykke fra ene lillesøsteren min (hun er 25), om å være meg selv hos henne. Så der spøker vi, og jeg sitter på gulvet om helsen holder til det. 

Disse tegnene dere tror alle ser, trenger ikke være tydelige i det hele tatt. Det er noe som heter "public but secret". Og vi er da oppmerksomme på de rundt oss, og de samtaler vi er i, selv om vi har en dominant partner.
Min kjære venter til jeg har avsluttet samtalen jeg er i, om han vil ha kontakt med meg. 

Også et lite btw: Det finnes submissive menn, med dominante kvinner, som også lever 24/7.. 

Har du blandet søsteren din inn i dette(?!), og hun samtykker til at du kan være deg selv som underdanig ovenfor din Kjære/Mester/Gud eller hva han kalles. Mulig jeg misforstod, og det håper jeg :) 

Anonymkode: b819e...c3c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...