Gå til innhold

leve 24/7 bdsm


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg vil også regne meg selv som del av et 24/7-forhold, til tross for at vi ikke bor sammen. Det betyr ikke at han herser med meg eller kommanderer meg rundt hele tiden når vi er sammmen. Det som er greien for oss er at vi har en total maktforskyvning. Han er alltid øverst og har det siste ordet. Jeg kan gjerne være uenig, og jeg har lov til å si mine meninger, men til syvende og sist er det han som bestemmer.

Vi har en del regler oss i mellom, men en del av poenget av det for oss er at de skal gi mening og være overkommelige for oss. Han forventer at jeg skal gjøre mitt beste til enhver tid, og støtter meg på alle områder. Han ønsker at jeg skal utvikle meg selv og være et godt menneske, en god slave for ham, og en god mor for barna mine.

Familie og venner vet ikke om at jeg er i et SM-forhold, men jeg har en del ritualer og signaler jeg kan bruke for å vise ham den respekten jeg mener han fortjener også når det er andre til stede. Er vi alene må jeg feks. først sitte på kne og be om å få lov til å sitte ved bordet, og deretter vente med hendene foldet bak ryggen mens han begynner å spise. Jeg får ikke lov til å spise før jeg har bedt om lov. Når vi er sammen med andre venter jeg rett og slett bare med å spise til han gir meg et lite nikk, et blikk eller en hånd på låret som signal om at også jeg kan starte måltidet. For utenforstående høres det kanskje rart ut, men for oss er det virkelig en fin greie som minner oss på at forholdet vårt ikke skal tas for gitt. Ellers forventer han å bli behandlet med respekt til enhver tid, og jeg får det samme tilbake, selv om han behandler meg på en måte som vil få mange til å steile(å bli dratt ut på badet midt på natten for å pisses på er feks noe de fleste ville synes er ganske horribelt, men for oss er det en fin greie, om enn ikke akkurat hverdagkost)

Anonymkode: b4718...4cf

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

On 8/14/2017 at 4:02 PM, kattepusen said:

Uhm. hvordan gjør man det? 

Hvordan man blir selvstendig?

Anonymkode: 11f1e...0a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.8.2017 den 15.20, AnonymBruker skrev:

Høres veldig sykelig ut. Man oppfordrer en person til å bli hjelpesløs og passiv. Det er ikke alltid bra å gjøre noe, selv om man liker det. 

Anonymkode: 11f1e...0a5

Vil bare påpeke at jeg er verken hjelpesløs eller passiv. Det er overhodet ikke det 24/7 dreier seg om for meg. Tvert om vil jeg nesten si. Min Master forventer at jeg skal gjøre mitt beste, og være like stolt av meg selv som det han er, på alle områder, bådet det som angår forholdet vårt, og alt i livene våre ellers. Dette ville vært umulig om jeg skulle vært tiltaksløs og helt avhengig av ham.

Anonymkode: b4718...4cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.8.2017 den 23.41, kattepusen skrev:

Etter at jeg flytte til Oslo, har jeg kun venner i BDSM miljøet, så litt vanskelig å skjule noe for dem ;)
Familien min vet det, dvs mormor, farmor og tanter vet ikke.. men mor, pappa og 2 søstre vet (liten familie). Pappa har ikke snakket med meg om det, men ene lillesøsteren min skal være med meg på BDSM klubb etterhvert. 
Nei, vi har ikke kontrakt, da den aldri ville vært gyldig på noe måte uansett, vi har bare skrevet ned reglene mine på google docs, og litt om hva vil vi fremover. 

 

men igjen, fetlife.com er et mye bedre sted å spørre. 
Vår måte å leve på, er ikke fasit, bare vår måte.. BDSM varierer fra par til par, fra person til person 

Hvordan tenker man når man syns det er greit å påtvinge familien noe sånt? Jeg hadde blitt veldig sinna om noen i familien krevde at jeg skulle ha den informasjonen. Visse ting er det veldig naturlig å holde for seg selv.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.8.2017 den 16.03, kattepusen skrev:

Jeg spør på en vanlig måte, gjerne på sms siden han ikke alltid er tilgjengelig på telefonen. (avstands forhold). 
Er kun om jeg vil ha ekstra orgasmer jeg må spørre pent "bedende" 

Han han kontroll på dine penger? Eller kun forbruket?

Altså; kan du egenltig bestemme selv om du vil?

Anonymkode: 337e0...05c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil også regne meg selv som del av et 24/7-forhold, til tross for at vi ikke bor sammen. Det betyr ikke at han herser med meg eller kommanderer meg rundt hele tiden når vi er sammmen. Det som er greien for oss er at vi har en total maktforskyvning. Han er alltid øverst og har det siste ordet. Jeg kan gjerne være uenig, og jeg har lov til å si mine meninger, men til syvende og sist er det han som bestemmer.

Vi har en del regler oss i mellom, men en del av poenget av det for oss er at de skal gi mening og være overkommelige for oss. Han forventer at jeg skal gjøre mitt beste til enhver tid, og støtter meg på alle områder. Han ønsker at jeg skal utvikle meg selv og være et godt menneske, en god slave for ham, og en god mor for barna mine.

Familie og venner vet ikke om at jeg er i et SM-forhold, men jeg har en del ritualer og signaler jeg kan bruke for å vise ham den respekten jeg mener han fortjener også når det er andre til stede. Er vi alene må jeg feks. først sitte på kne og be om å få lov til å sitte ved bordet, og deretter vente med hendene foldet bak ryggen mens han begynner å spise. Jeg får ikke lov til å spise før jeg har bedt om lov. Når vi er sammen med andre venter jeg rett og slett bare med å spise til han gir meg et lite nikk, et blikk eller en hånd på låret som signal om at også jeg kan starte måltidet. For utenforstående høres det kanskje rart ut, men for oss er det virkelig en fin greie som minner oss på at forholdet vårt ikke skal tas for gitt. Ellers forventer han å bli behandlet med respekt til enhver tid, og jeg får det samme tilbake, selv om han behandler meg på en måte som vil få mange til å steile(å bli dratt ut på badet midt på natten for å pisses på er feks noe de fleste ville synes er ganske horribelt, men for oss er det en fin greie, om enn ikke akkurat hverdagkost)

Anonymkode: b4718...4cf

Å leve et liv hvor man skal være obs på tegn osv fra partneren sin, når man er i sosiale lag med familie eller venner, blir bare stress i mine øyne. Det er som om man må være på vakt hele tiden. På sikt, hadde de fleste blitt nervevrak. Dette er jo det samme som mange som blir utsatt for psykisk mishandling i forhold, gjennomgår. Mine unge skulle aldri måtte han en mor som hele tiden er på vakt mot far/stefar osv. Sier det igjen - OMG. Dette er total DUMSKAP i mine øyne, og en drømmeverden for menn som liker å han kontroll og har visse trekk... Sykt! Å ikke tas for gitt? Nei, for ham handler det om å han kontroll over deg. Å bli dratt ut på badet, når man er så trøtt at man kun vil sove - for å bli tisset på??? Haha- hadde mannen min gjort det, tror jeg at jeg hadde dauet av latter. At du tror det handler om tillit og respekt... Vel - tja - ditt liv, ditt valg. Håper bare ungene ikke merker det....  En ting er hva man gjør på soverommet innimellom, men å LEVE slik, og hele tiden måtte passe på å vise respekt. Rett og slett trist :( Tror ikke disse kvinnene har det bra med seg selv på sikt, eller når forelskelsen går over. Dette opprører meg, fordi jeg tror mange lever i slike ekteskap ufrivillig, men kommer seg ikke ut av det, fordi mannen er dominerende og bestemmer! 

Anonymkode: b819e...c3c

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 minutter siden, visp skrev:

Hvordan tenker man når man syns det er greit å påtvinge familien noe sånt? Jeg hadde blitt veldig sinna om noen i familien krevde at jeg skulle ha den informasjonen. Visse ting er det veldig naturlig å holde for seg selv.

Helt enig med deg, men hvordan er det mulig å holde det hemmelig, når kvinnen skal leve etter regler til og med i sosiale settinger med foreldre og barn? Som jeg skrev i et annet innlegg, så synes jeg dette er trist. Kan garantere at mine foreldre hadde bare syntes hele greien var pinlig, og hadde ikke villet hatt oss på familiebesøk. De hadde aldri klart å sittet å se på at jeg ble dominert - uansett grad. Vente med å spise, til han nikker osv... 

Anonymkode: b819e...c3c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vil bare påpeke at jeg er verken hjelpesløs eller passiv. Det er overhodet ikke det 24/7 dreier seg om for meg. Tvert om vil jeg nesten si. Min Master forventer at jeg skal gjøre mitt beste, og være like stolt av meg selv som det han er, på alle områder, bådet det som angår forholdet vårt, og alt i livene våre ellers. Dette ville vært umulig om jeg skulle vært tiltaksløs og helt avhengig av ham.

Anonymkode: b4718...4cf

Men du må for all del ikke spise før han har fått begynt å spise.... Så mye respekterer han deg, at han må spise først, og du skal sitte som en hund som man holder på å oppdra.... :) Hadde kanskje ikke følt meg hjelpesløs eller passiv. Hadde heller følt meg dum og utrolig lettstyrt. 

Anonymkode: b819e...c3c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Helt enig med deg, men hvordan er det mulig å holde det hemmelig, når kvinnen skal leve etter regler til og med i sosiale settinger med foreldre og barn? Som jeg skrev i et annet innlegg, så synes jeg dette er trist. Kan garantere at mine foreldre hadde bare syntes hele greien var pinlig, og hadde ikke villet hatt oss på familiebesøk. De hadde aldri klart å sittet å se på at jeg ble dominert - uansett grad. Vente med å spise, til han nikker osv... 

Anonymkode: b819e...c3c

Det seksuelle er vel mest spennende om man driver med litt hemmelighold. Uansett hvordan man vrir og vender på det så deler man ikke noe sånt med familien. Hadde følt meg skitten etterpå! Folk legger ikke merke til så mye så noen nikk her og der kommer man nok unna med.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å leve et liv hvor man skal være obs på tegn osv fra partneren sin, når man er i sosiale lag med familie eller venner, blir bare stress i mine øyne. Det er som om man må være på vakt hele tiden. På sikt, hadde de fleste blitt nervevrak. Dette er jo det samme som mange som blir utsatt for psykisk mishandling i forhold, gjennomgår. Mine unge skulle aldri måtte han en mor som hele tiden er på vakt mot far/stefar osv. Sier det igjen - OMG. Dette er total DUMSKAP i mine øyne, og en drømmeverden for menn som liker å han kontroll og har visse trekk... Sykt! Å ikke tas for gitt? Nei, for ham handler det om å han kontroll over deg. Å bli dratt ut på badet, når man er så trøtt at man kun vil sove - for å bli tisset på??? Haha- hadde mannen min gjort det, tror jeg at jeg hadde dauet av latter. At du tror det handler om tillit og respekt... Vel - tja - ditt liv, ditt valg. Håper bare ungene ikke merker det....  En ting er hva man gjør på soverommet innimellom, men å LEVE slik, og hele tiden måtte passe på å vise respekt. Rett og slett trist :( Tror ikke disse kvinnene har det bra med seg selv på sikt, eller når forelskelsen går over. Dette opprører meg, fordi jeg tror mange lever i slike ekteskap ufrivillig, men kommer seg ikke ut av det, fordi mannen er dominerende og bestemmer! 

Anonymkode: b819e...c3c

Skjønner du tenker sånn, men du misforstår jo selve essensen i dette. Et par som gjør dette gjør det fordi de LIKER det, og fordi dama til en hver tid har makt til å si nei og gå hvis hun ønsker det. Det er hennes ønske om å underkaste seg som gjør det så pirrende. Ekte Dominante vil like nettopp det, og ønsker ikke damer som er dørmatter. Det er en stor forskjell her mellom mishandling og lystfullt dom/sub-forhold. Men fordi som ikke tenner på det skjønner jeg det er vanskelig å forstå. Her må du nok rett og slett bare akseptere at folk er forskjellige og ønsker ulike ting, og ikke prøve å tolke andres oppførsel og forhold ut i fra dine egne preferanser og erfaringer.

Anonymkode: 4d33e...945

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og folk kritiserer Hijab....

Anonymkode: 337e0...05c

Jeg slutter aldri å forbause seg over at folk skal legge seg oppi hva to (eller flere) voksne, oppegående og informert samtykkende personer foretar seg. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner du tenker sånn, men du misforstår jo selve essensen i dette. Et par som gjør dette gjør det fordi de LIKER det, og fordi dama til en hver tid har makt til å si nei og gå hvis hun ønsker det. Det er hennes ønske om å underkaste seg som gjør det så pirrende. Ekte Dominante vil like nettopp det, og ønsker ikke damer som er dørmatter. Det er en stor forskjell her mellom mishandling og lystfullt dom/sub-forhold. Men fordi som ikke tenner på det skjønner jeg det er vanskelig å forstå. Her må du nok rett og slett bare akseptere at folk er forskjellige og ønsker ulike ting, og ikke prøve å tolke andres oppførsel og forhold ut i fra dine egne preferanser og erfaringer.

Anonymkode: 4d33e...945

Folk for gjøre som de vil innenfor husets fire vegger..... Men å leve slik i forhold til øvrige familie osv, synes jeg bare er kvalmt. Jeg, som familiemedlem, hadde følt meg utilpass i en slik situasjon. Klart folk rundt merker om man sender tegn osv til hverandre. Dere tror det kanskje ikke, men det er nok mange som reagerer, og synes dere sære, eller at dere skjuler noe, eller igjen - at noe er galt. Hva folk gjør når de er alene, er deres problem, men å blande slike ting inn i sosiale settinger - nei, da blir det for dumt. Hadde aldri satt mine foreldre eller barn i en situasjon, hvor de skulle føle seg forlegne på mine vegne! Hadde jeg opplevd noen i min vennekrets holde på sånn, så hadde jeg ikke giddet vært med dem. Da hadde vi sittet og vært på vakt, og brukt mye tid på å følge med. Hadde følt vi måtte veid ordene, redd for å begynne å snakke om noe som f.eks du og han hadde avtale om at du ikke fikk lov å snakke om osv osv. 

Anonymkode: b819e...c3c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Fjompen skrev:

Jeg slutter aldri å forbause seg over at folk skal legge seg oppi hva to (eller flere) voksne, oppegående og informert samtykkende personer foretar seg. 

Jeg er forsåvidt enig med deg. Men når noen her sier at de bruker tegn osv i selskap med familie og venner. At hun ikke får begynne å spise før han nikker at det er greit. Tenk om vertinnen, f.eks. mor har laget yndlingsmaten til datteren sin, og står der, og sier til datteren; ja du får begynne å spise, siden jeg har laget dette til deg. Datteren sitter der som et nek, og prøver å skule bort på Herren, og vente på et nikk. Han nøler kanskje for å vise makten sin overfor henne. Mor står der med maten og skjønner ingenting, og lurer på om det var feil av henne å gjøre dette. De andre reagerer også litt... Dette er for meg helt utenkelige situasjoner. Blir bare flau, og synes ikke det er riktig mot øvrige familie. De som klarer å holde seg til dette på soverommet - helt greit! 

Anonymkode: b819e...c3c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er forsåvidt enig med deg. Men når noen her sier at de bruker tegn osv i selskap med familie og venner. At hun ikke får begynne å spise før han nikker at det er greit. Tenk om vertinnen, f.eks. mor har laget yndlingsmaten til datteren sin, og står der, og sier til datteren; ja du får begynne å spise, siden jeg har laget dette til deg. Datteren sitter der som et nek, og prøver å skule bort på Herren, og vente på et nikk. Han nøler kanskje for å vise makten sin overfor henne. Mor står der med maten og skjønner ingenting, og lurer på om det var feil av henne å gjøre dette. De andre reagerer også litt... Dette er for meg helt utenkelige situasjoner. Blir bare flau, og synes ikke det er riktig mot øvrige familie. De som klarer å holde seg til dette på soverommet - helt greit! 

Anonymkode: b819e...c3c

En ting som er udiskutabelt innen BDSM er kravet om samtykke for alle parter, så akkurat det du beskriver her ville vært veldig, veldig, veldig ugreit. Jeg tror dessverre det kan forekomme, fordi kunnskapsløse mennesker også driver med BDSM, men det er på alle måter noe som ville blitt møtt med fordømmelse av BDSM-miljøet. Moren i dette scenarioet har ikke samtykket til å delta i BDSM-lek, og det er det hun blir dratt inn i om noe foregår slik du skriver. Så bare for å ha det sagt; det du beskriver er helt utenkelige situasjoner også for oss som driver med BDSM. 

Anonymkode: f8bef...573

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BDSM'ere er godt kurset i å forsvare sitt livsmønster. 

Vi andre "forstår ikke". 

Endel av disse kvinnene enter opp i psykiatrien etter noen år. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

57 minutter siden, Antoinette skrev:

BDSM'ere er godt kurset i å forsvare sitt livsmønster. 

Vi andre "forstår ikke". 

Endel av disse kvinnene enter opp i psykiatrien etter noen år. 

Først: det er jo faktisk sånn at vi definerer verden utifra oss selv, så det sier seg selv at det er vanskelig å forstå. For meg er det helt uforståelig at noen kan være seksuelt fornøyde med bare vaniljesex, eller i et lesbisk forhold, for den del. For jeg er ikke sånn. Men jeg skjønner det jo likevel på et intellektuelt nivå, og jeg synes det vitner om manglende empati om man ikke evner å intellektuelt forstå at noen ønsker/trenger kink/kvinnelig partner/mannlig parter/analsex/sett-inn-hva-det-nå-er-du-ikke-tenner-på-selv for å være fornøyde. På samme måte er det fullstendig uforståelig for meg at noen ønsker å bo på landsbygda, eller leve i veldig kjønnsstereotypiske forhold, at noen ønsker å slutte å jobbe for å være hjemme med barna sine, at noen ønsker å bli forsørget av partneren sin eller at noen ønsker å jobbe med økonomi. Men jeg forstår intellektuelt at det er sånn likevel, og at det ikke er noe galt med hverken dem eller meg, vi er bare ulike. Det handler om preferanser.

Når det gjelder den andre påstanden din, om at "kvinnene ender opp i psykiatrien": vel, det gjør kvinner som ikke driver med BDSM også. Om du hevder at flere BDSM-interesserte kvinner enn "vanilje-kvinner" ender opp der, må du vise til kilder som dokumenterer din påstand, for all forskning jeg har sett, viser at det ikke er sånn.

Anonymkode: f8bef...573

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

En ting som er udiskutabelt innen BDSM er kravet om samtykke for alle parter, så akkurat det du beskriver her ville vært veldig, veldig, veldig ugreit. Jeg tror dessverre det kan forekomme, fordi kunnskapsløse mennesker også driver med BDSM, men det er på alle måter noe som ville blitt møtt med fordømmelse av BDSM-miljøet. Moren i dette scenarioet har ikke samtykket til å delta i BDSM-lek, og det er det hun blir dratt inn i om noe foregår slik du skriver. Så bare for å ha det sagt; det du beskriver er helt utenkelige situasjoner også for oss som driver med BDSM. 

Anonymkode: f8bef...573

Jeg er en dominant mann, som i mange tilfeller har regler og rutiner som spenner ut i det daglige liv. Den konkrete situasjonen som skisseres her med en "stakkars mor" blir jo relativt søkt. Vi er alle voksne mennesker, og innser at det vi driver med er et veldig avansert og virkeligfølt rollespill, og man kunne ta slike hensyn og tilpasse det. Om min pike spiste mat uten min tillatelse fordi det ikke var tid/anledning til å innhente det hadde det vært helt greit. Jeg synes heller at en dominant som i et slik tilfelle "nølte for å vise makten over henne" gjerne burde ha en realitetssjekk. Men, nå er jo dette et svært oppkonstruert tilfelle, som jeg aldri har hørt blitt beskrevet. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Antoinette skrev:

BDSM'ere er godt kurset i å forsvare sitt livsmønster. 

Vi andre "forstår ikke". 

Endel av disse kvinnene enter opp i psykiatrien etter noen år. 

BDSM`ere er godt vant til å måtte forklare sitt levesett fordi alle andre blander seg og mener å vite bedre. 

Når det kommer til forståelse, så handler det om perspektiv. Jeg er rimelig sikker på at en homofil mann kunne lagt inn en god dags innsats i å få meg til å skulle forstå gleden av å suge pikk, uten at jeg ville se det i det hele tatt. Ikke at det er noe galt i å hverken være homofil eller suge pikk, jeg kan bare ikke se det perspektivet. 

 

Jeg er rimelig sikker på at det er flere av dem som henger på diskusjonsforums uten å gi kilder  til sine påstander som havner i psykiatrien, uten at jeg trenger å gi noe statistisk grunnlag på det, siden du ikke gjør det. :)

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ingenting2
1 time siden, Antoinette skrev:

BDSM'ere er godt kurset i å forsvare sitt livsmønster. 

Vi andre "forstår ikke". 

Endel av disse kvinnene enter opp i psykiatrien etter noen år. 

Takk. Dette har jeg tenkt lenge. Forståelsen går kun en vei. Og aksepten kreves, forlanges nærmest. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...