Gå til innhold

Pudder til min tørre vinterhud


Gjest Gjesta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

tørr hud, litt urenheter! `

ganske lys..men tar litt sol....

compact

Jeg har ikke brukt så mye pudder før.. mest foundation.. men trenger det nå føler jeg..

SÅ jeg vet ikke helt hva kriteriene er :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg anbefaler Superpowder fra Clinique. Blir ikke så melaktig, og er mildt mot huden. Jeg har hatt det flere ganger i ulike farger, og har akkurat bestilt det igjen. Kostet ikke stort heller (husker ikke, men under 150?)

Vil tippe at fargen Matte Neutral eventuelt Matte Beige passer bra. Det er uansett ganske transparent, så vanskelig å få feil farge. Sjekk fargene på www.clinique.com først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Superpowder - No. 02 Matte Beige; Premium price due to scarcity 10g/0.35oz

Matte beige sto til medium fair... det skulle vel være greit ..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Matte beige er ikke såå sinnssykt mørkt, så jeg tror det vil passe de aller fleste. Til den prisen kan du knapt gjøre noe galt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var det da.. :)

Jeg sr etter ny concealer også.. jeg bruker christain dior hydrating concealer no i kobinasjon med touche eclat..

men jeg er så innmari rød rundt nesen og på nesen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var verre....Selv bruker jeg Kanebo, og er godt fornøyd med den. Kan brukes både under øynene og ellers, og dekker bra uten at det blir maskeaktig. Ca 250. Når det gjelder ting du kan få tak i på SN, er jeg clueless.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet!!! de har ingenting jeg vil ha :)

Jeg så etter cliniques.. med både grønn og beige.. men den har de ikke.. så var andrevalget diors.. heller ikke.. og touche eclaten.. er grei.. men ikke verdt prisen synes jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med den fra Versace, har de den? Fargevalg er umulig...Chanel skal visstnok ha en skikkelig dårlig concealer.

Jeg kunne tenkt meg å prøvd den i tube fra Rubinstein, har de den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja den som heter noe med magic har de der... jeg kunne tenkt meg color adapt foundation + pudder.. men de har ikke pudderet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Concealeren fra Rubinstein har jeg prøvd på hånden, og den virket OK. Dekket godt, men var ganske flytende. Jeg ville hatt nr 2, men har gultonet hud som er medium på farge (St. Tropez og litt solarium).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tube.. helt grei.. jeg kjøpte den til en venninne i julegave også .HUn var fornøyd. Hun likte den kjempegodt

Veldig drøy er den og.

Men jeg synes kanskje den har en tendes til og stripe seg litt.. Så jeg ville prøve en annen.

Den er kjempefin til å dekke små kvisr og sår. hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anonymous

Lilith:

Vet du hva som er den lyseste fargen de har av Superpowder på SN? Jeg synes fargene ser veldig like ut, og har tidligere lagt merke til at de av og til har feil bilde ved produktet..

Disse ser alle lyse ut, innbiller meg at Ivory burde være lysest, men det ser ikke sånn ut..

01 Matte Ivory

05 Matte Bisque

07 Matte Neutral

:klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Matte Ivory hadde jeg selv før (i min periode da alt skulle være lysest mulig, sånn 1997-1998 :-? ), og det er sinnssykt lyst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den aller lyseste fargen heter forresten Matte Cream (sjekket i dag). Jeg tok selv en sjanse og bestilte Matte Honey, og det viste seg å være en bra match! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...