Gå til innhold

Hvordan bli likt av andre jenter egentlig?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, O.G. skrev:

Vel, men hva hadde du egentlig forventet? Å finne bestevenninnen din blandt damerne til kameratene hans? 

Det finnes vel en mellomting? Jeg forventer faktisk at mentalt friske mennesker oppfører seg høflig, og at man behandler folk med respekt selv om man ikke går over ens. 

Anonymkode: c252f...a96

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det finnes vel en mellomting? Jeg forventer faktisk at mentalt friske mennesker oppfører seg høflig, og at man behandler folk med respekt selv om man ikke går over ens. 

Anonymkode: c252f...a96

Det er jeg enig med deg i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gidder ikke å anstrenge meg med slike kvinner. Sånne som konstant må være så dramatiske osv. Trodde egentlig at sånt var noe en la fra seg etter at man ble voksne, men noen er slik enda. 

Enda verre er de som er falske og hyggelige mot deg, men så med engang du snur ryggen til så har de et eller annet stygt å si om deg. Ofte får slike kvinner med seg andre kvinner og blir da en slags "dronning", ja. 

Orker ikke sånt, og det finnes nok av kvinner som ikke er slik så hvorfor gidde å bruke tid på sånne? 

Anonymkode: df6a6...b62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, O.G. skrev:

Vel, men hva hadde du egentlig forventet? Å finne bestevenninnen din blandt damerne til kameratene hans? 

Å bli behandlet med respekt i det minste 😉

Anonymkode: f43d7...ac7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...