AnonymBruker Skrevet 13. august 2017 #1 Del Skrevet 13. august 2017 Hei. Jeg lurer veldig på hvordan andre klarer å bli godt likt av andre jenter, for jeg sliter veldig med jenter! Jeg har venninner, det er ikke det som er problemet, problemet oppstår hovedsakelig når vi er mange jenter som samles. Jeg opplever stadig vekk at enkelte jenter hele tiden må komme med små "stikk"; kommentere noe ved meg negativt, f eks valg av antrekk, størrelsen på rumpa, hvordan jeg sitter, hva jeg drikker, om jeg danser eller ikke danser o.l. Det skal liksom alltid være noe bitching?! I helgen var jeg i en 30 års bursdagsfest, med kun damer, og utover kvelden var det en som tydeligvis hadde valgt seg ut meg som et slags mål. Det haglet inn med kommentarer som "usj, det lukter promp her, det er vel ikke deg som har prompa??". Jeg vet liksom ikke helt om det kanskje er jeg som har enormt kjip humor, men jeg syntes ikke det er så morsomt. Skal jeg le? Skal jeg svare med samme mynt? Altså hva er poenget med noe sånt? Andre ganger har det vært spydige kommentarer om jeg f.eks. ikke er helt i humør til å danse: "herregud, ikke vær så stuckup, dans da!!", mens de himler med øynene. Eller om jeg danser så kan jeg få denne kommentaren "at du klarer å danse til den jævelige musikken, kan vi ikke bare dra et annet sted, jeeez". Jeg er i perioder ute med kompiser og da får jeg ALDRI noe slikt etter meg. ALDRI. De vil bare ha god stemning, ha det gøy og kose seg. Hvorfor må jenter alltid være så spydige? Anonymkode: bd605...467 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2017 #2 Del Skrevet 13. august 2017 Kan det være akkurat de jentene du omgås som er slik? Jeg skjønner helt klart hva du mener,for jeg har vært borti sånne jenter selv. Men de har jeg kutta ut. Har nå en jentegjengen som er veldig reale og ålreite. Dramaserie og behagelige å være med. Tipper du bare må lete litt på andre arenaer enn du har gjort hittil!? Anonymkode: a9d47...23c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2017 #3 Del Skrevet 13. august 2017 Kjenner meg igjen i den første kommentaren, har selv fått sånn etter meg selv, og det av ei jente jeg ikke hadde snakket med engang. Hun var en typisk queen bitch og fant nok meg som et lett bytte, siden jeg er stille av meg. Selv om man blir eldre viser det seg at enkelte ikke klarer å la være å pirke på andre, noe som desverre for deres del sier mer om dem. Anonymkode: 181af...6b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minitroll Skrevet 13. august 2017 #4 Del Skrevet 13. august 2017 "Har du prompa?" Og de er rundt 30? Huff, nei disse høres en smule umodne ut.. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2017 #5 Del Skrevet 13. august 2017 Jeg trodde alltid at dette med "de er bare sjalue" bare var noe mamma og venner sa for å trøste en, men jo eldre jeg har blitt jo mer har jeg funnet ut at det er nettopp det som er tilfellet. Jeg har alltid hatt dårlig selvtillitt så jeg har tatt i mot mye dritt og blitt den typisk alle skyter etter, men det har kommet fra flere av jentene selv i ettertid at de bare ikke likte meg fordi jeg var så pen (noe jeg ikke forstod pga dårlig selvtillitt) , store pupper osv. Mange dømmer ut i fra utseendet, eller ut i fra klær og kropp, og føler seg truet, og i stedet for å la seg inspirere så skal de heve seg selv ved å rakke andre ned. Tåpelig, og man skulle virkelig ikke tro folk eldre enn 14 år holdt på sånn. Men det gjør de... Enkelte hvertfall.... Det er nok de som har dårligst selvtillitt innerst inne. Og ja, jeg foretrekker også å henge med gutter i gruppe enn jenter i gruppe av denne grunn. Alltid noen jenter som skal hviske og tiske, synse og rakke ned. Anonymkode: 614ef...2dd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2017 #6 Del Skrevet 13. august 2017 Herregud, hva slags gjeng er det du omgås? Anonymkode: ec6a3...4c2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trude.lutt Skrevet 13. august 2017 #7 Del Skrevet 13. august 2017 Vet du, dette er jo ungdomskolen om igjen. Dronninga og hennes hoff. Hadde ikke ofret de en tanke. Neste gang hadde jeg enten takket for meg og gått, ellers så hadde jeg kommet med en spydig kommentar. Ha gjerne noen på lager.... Hva sa bursdags barnet/vertinnen? Hadde evt bedt om støtte fra henne. Jeg har selv opplevd noe lignende. Vertinnen tok seg en prat med dronninga. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2017 #8 Del Skrevet 13. august 2017 Har aldri hatt slike venner Anonymkode: 04fdf...792 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathrine88 Skrevet 13. august 2017 #9 Del Skrevet 13. august 2017 Vil du bli likt av slike damer da? Jeg må le av de som omtaler henne som dronning, for hun høres ut som tidenes mest mislykkede hoffnarr. Jeg ville ha svart noe sånt som "Nei. Jeg ville ikke være uhøflig og nevne lukta, men jeg tror du trenger denne." og tilbudt henne en tyggis, men jeg er ikke så redd for å svare frekt tilbake. Jeg har heller aldri hatt slike venner, og ikke vil jeg ha det heller. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2017 #10 Del Skrevet 13. august 2017 Huff det hørtes ikke ut som noen hyggelig venninnegjeng!! Å slenge slike kommentarer er ikke særlig modent av 30åringer heller... Jeg er også i 30 årene og har en venninnegjeng jeg holder sammen med, men opplever aldri at noen kommer med negative kommentarer og stikk. Anonymkode: e9dd1...606 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trude.lutt Skrevet 13. august 2017 #11 Del Skrevet 13. august 2017 39 minutter siden, Cathrine88 skrev: Vil du bli likt av slike damer da? Jeg må le av de som omtaler henne som dronning, for hun høres ut som tidenes mest mislykkede hoffnarr. Jeg ville ha svart noe sånt som "Nei. Jeg ville ikke være uhøflig og nevne lukta, men jeg tror du trenger denne." og tilbudt henne en tyggis, men jeg er ikke så redd for å svare frekt tilbake. Jeg har heller aldri hatt slike venner, og ikke vil jeg ha det heller. Dronninga er ikke en hederstittel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2017 #12 Del Skrevet 13. august 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei. Jeg lurer veldig på hvordan andre klarer å bli godt likt av andre jenter, for jeg sliter veldig med jenter! Jeg har venninner, det er ikke det som er problemet, problemet oppstår hovedsakelig når vi er mange jenter som samles. Jeg opplever stadig vekk at enkelte jenter hele tiden må komme med små "stikk"; kommentere noe ved meg negativt, f eks valg av antrekk, størrelsen på rumpa, hvordan jeg sitter, hva jeg drikker, om jeg danser eller ikke danser o.l. Det skal liksom alltid være noe bitching?! I helgen var jeg i en 30 års bursdagsfest, med kun damer, og utover kvelden var det en som tydeligvis hadde valgt seg ut meg som et slags mål. Det haglet inn med kommentarer som "usj, det lukter promp her, det er vel ikke deg som har prompa??". Jeg vet liksom ikke helt om det kanskje er jeg som har enormt kjip humor, men jeg syntes ikke det er så morsomt. Skal jeg le? Skal jeg svare med samme mynt? Altså hva er poenget med noe sånt? Andre ganger har det vært spydige kommentarer om jeg f.eks. ikke er helt i humør til å danse: "herregud, ikke vær så stuckup, dans da!!", mens de himler med øynene. Eller om jeg danser så kan jeg få denne kommentaren "at du klarer å danse til den jævelige musikken, kan vi ikke bare dra et annet sted, jeeez". Jeg er i perioder ute med kompiser og da får jeg ALDRI noe slikt etter meg. ALDRI. De vil bare ha god stemning, ha det gøy og kose seg. Hvorfor må jenter alltid være så spydige? Anonymkode: bd605...467 Kjære vene nå lo jeg godt av at venninnene dine mener at du lukter vondt og har prompa og sånn. Og dette er dine gode venninner? Er dette tull? Jeg må ærlig si at hvis venninnene dine sier sånt så har de enten dårlig humor, eller en sensitiv luktesans, eller så står dem der og fiser og skylder på deg for det. Ingen vil vel innrømme at de slipper en fjert i ny og ne. At de ber deg om å dra et annet sted sier sitt. Jeg hadde unngått disse og heller vært med noen som vil være med deg. Det sier veldig mye om dem. Spesielt dette med prompehumoren deres. Ja ja... hver sin sans for humor. Anonymkode: f3dde...48d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathrine88 Skrevet 13. august 2017 #13 Del Skrevet 13. august 2017 1 time siden, Trude.lutt skrev: Dronninga er ikke en hederstittel. Nei, kanskje ikke for oss, men for kvinner som oppfører seg slik som hun beskriver er nok "queen bee" en hederstittel. Jeg forestiller meg ei dame som har sett for mange gamle high school-filmer og innbiller seg at nedrakking er måten å bli populær på. På samme måten som menn som tråkker på andre menn for demonstrere at de er "alfa". De har ikke forstått at en selvsikker og hyggelig kvinne eller mann med respekt for både seg selv og andre, tiltrekker seg langt bedre og mer trofaste venner enn en usikker bølle som går rundt i konstant frykt for å bli vippet av tronen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest noe tilfeldig Skrevet 13. august 2017 #14 Del Skrevet 13. august 2017 Dessverre finnes det voksne som mobber også. Har erfart det selv innimellom også. Er derfor jeg misliker å henge med mange i en "klikk" eller "gjeng"; sjeldent man går over ens med absolutt alle i den gjengen. Foretrekker heller å håndplukke de jeg bruker tid på, og sile bort resten. Neste gang svarer du bare på tiltale; "ja! Jeg kjente også en stank når du kom inn i rommet" , "er det dritlukt? Trodde bare det var parfymen din" - osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest noe tilfeldig Skrevet 13. august 2017 #15 Del Skrevet 13. august 2017 (endret) *dobbelpost* Endret 13. august 2017 av noe tilfeldig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lokmeister2016 Skrevet 14. august 2017 #16 Del Skrevet 14. august 2017 Hadde svart me samme mynt eller spurt om de har de bra hjemme eller med seg selv siden de må stå g slenge møkk til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2017 #17 Del Skrevet 15. august 2017 Si til henne kansje det er overleppa di du lukter Anonymkode: 28f8a...538 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2017 #18 Del Skrevet 15. august 2017 Den som først er fisen var, er fisens rette far. Anonymkode: a67e6...43c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2017 #19 Del Skrevet 15. august 2017 Med sånne jenter går det ikke an å komme rundt for å være venner. Samboeren min har endel kompiser og når kompisene samles, møtes også vi jentene som er sammen med de. Mer falske jenter finner man ikke! Når man tror man har funnet løsningen og blitt venner så er det bare overfladisk. Jeg prøvde i 2 år før jeg bare ga opp. Merker jo at det eneste de vil er å se hva jeg gjør og å snakke dritt om det. Prøv med andre vennegjenger enn det der. Anonymkode: f43d7...ac7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 15. august 2017 #20 Del Skrevet 15. august 2017 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Med sånne jenter går det ikke an å komme rundt for å være venner. Samboeren min har endel kompiser og når kompisene samles, møtes også vi jentene som er sammen med de. Mer falske jenter finner man ikke! Når man tror man har funnet løsningen og blitt venner så er det bare overfladisk. Jeg prøvde i 2 år før jeg bare ga opp. Merker jo at det eneste de vil er å se hva jeg gjør og å snakke dritt om det. Prøv med andre vennegjenger enn det der. Anonymkode: f43d7...ac7 Vel, men hva hadde du egentlig forventet? Å finne bestevenninnen din blandt damerne til kameratene hans? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå