Gå til innhold

Hva gjør jeg (hårfarge)??


Gjest Lilleulv

Anbefalte innlegg

Gjest Lilleulv

Ok, jeg har farga håret som sikkert alle har fått med seg... Og det ble en kjip, blass, mørk farge :( Jeg får helt noia hver gang jeg ser meg i speilet...

Hva skal jeg gjøre? Iom at den er såpass mørk så blir det vel vanskelig å gjøre noe?

må jeg bare ta tiden til hjelp eller? det verste er ikke at fargen er mørk, men at den er så kjip! Jeg har alltid hatt litt spennende farger og sett litt fresh ut på håret, og dette er ikke min stil i det hele tatt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lilleulv

Jeg tør ikke å gå til frisøren og be henne fikse heller. Har liksom mistet litt tillit, og er redd for at det skal bli værre.... Sukk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lilleulv
Strip det' date=' få vekk fokuset fra den kjipe fargen[/quote']

Jeg gjorde det. synes alt bare er helt jævlig...

reiste tilbake til frisøren, og hun la inn litt lysere striper. Synes ikke det ble noe fint uansett. bare pynta litt på resultatet liksom. Sukk... how did this happen? lenge siden jeg har blitt misfornøyd hos frisøren nå... var liksom så sikker på at dette skuller bli bra. har jo farga det mye før. vært både mørk og lys, men dette er sånn farge som jeg ville farga vekk om jeg hadde vært sånn naturlig liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjipt!

Du kan jo vurdere å prøve å gjøre noe selv, feks kjøpe en pakke med lyse striper slik at du kan legge de så tett at helhetsinntrykket blir mye lysere enn det du har nå, altså slik at du dekker hele den mislykkede fargen.

Eller, men jeg vet ikke hvor lurt det er da, for det sliter jo ganske mye på håret, kan du jo kjøpe en billig farge på butikken og omfarge hele håret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller, hva med glansvasker? Eller sånne farger som vaskes ut etter en stund, det blir kansje bedre, for da gir du mere liv i håret, samtidig som det ikke er like skadelig for håret som permanente hårfarger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

IKKE fiks det selv, med alt det håret ditt har vært gjennom! Fra mørk til lys til mørk til lys. Håret ditt er ganske sikkert medtatt etter behandlingene, og resultatet kan bli helt annet enn forventet.

Mitt råd: vent noen dager og se om det går seg til. Hvis ikke, gå tilbake til frisøren og forklar at du er misfornøyd. Du er ikke den første som har klagd, og når du betaler 1500-2000 må du jo forvente å bli fornøyd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lilleulv

oki, så jeg bør ikke ta glansvask heller? nei, får bare se om en uke når jeg har vaska det litt hva jeg føler da :) Bilde kommer i albumet når jeg har fått vaska det og stelt det selv :) føler meg som en rotte akkurat nå :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis håret er porøst, kan glansvask trekke inn i håret, bli sittende og gi ujevn farge. Det hendte meg i vår, og frisøren hadde en hel jobb med å få fargen jevn etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å nei! du må ikke røre noe mer med farge i nå.. en glansvaks vil bare gjøre det enda verre..

Jeg er eksperimentdronninga selv og har brent meg på nok sånne.

Vent et par dager og klag.. for så mye behandling bør du bli fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daniella_

Det kan hende du blir vandt til det og liker den etter noen dager også.

Ofte er man litt i sjokk etter slike overganger.

Men jeg ville muligens lagt litt brede striper HOS frisøren. Jeg gikk tilbake en gang med min fårfarge en gang, det var flaut men jeg betalte såpass mye så det måtte gjøres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...