Gå til innhold

Er så deprimert i dag


Gjest lilletroll

Anbefalte innlegg

Gjest lilletroll

Jeg er så deprimert i dag, uten å ha noen som helst god grunn for det.....noen tips til meg som skal sitte helt alene og være deprimert i hele kveld?? (må bare legge datteren min først)

Har tidligere år vært plaget med depresjoner, men nå er det KJEMPE lenge siden sist gang......lurer på om jeg bare skal sette på en supertrist film og gråte masse, jeg....

Hva er ditt beste antidepresjonstips??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Først og fremst :klem:

Nå har jeg aldri vært plaget med deperisjoner, men noen ganger er man bare litt lei seg og vet ikke hvorfor.

Noen ganger er det man trenger da en skikkelig "sippe" kveld. Trist musikk eller trist film- masse snop også få gråt ut :-)

Ellers så må man gjøre sitt beste for og komme " over" det - Da kan man jo prøve

Glad musikk

Gjøre rent ( for å tenke på noe annet)

se en komedie

ringe venner

Sitte på KG :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StoreSky

:trøste:

Først kanskje se en trist film eller lese en trist bok for "å få det ut av systemet"? SÅ, gjøre noe gøy!! Høre på kul musikk, chatte på internett, kose seg med te og blader... Skrive en liste over det gode og fine i livet ditt..

..bare noen forslag fra meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lilletroll

Takk for gode tanker!!!

Jeg skal prøve å tenke på alt det gode i livet mitt!!

(Jeg som har verdens beste mann, og verdens skjønneste datter og nettopp har fått ny jobb...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For meg hvis jeg er lei meg uten egentlig noen grunn, så pleier jeg å ta en god dusj elelr et godt bad og bruke dagen/kvelden på å kose meg foran tvn med noe godt å spise.

Mange vil kansje si at det er nå man skal ringe venner og sånt, men mange ganger er det godt å klare seg litt på egen hånd.

Jeg tror nok jeg ville følt meg bedre etter å ha ringt ei venninne, men jeg liker ikke å syte til andre, så da ville jeg enten latt vær å ringe, eller snakke om helt andre ting på tlf.

For mange fungerer det sikkert kjempegodt med en gå-tur eller en tur på kafe med flere venner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...