Gå til innhold

Hva spiser du helst på fredager?

Anbefalte innlegg

Gjest N-Nøff
Skrevet
6 minutter siden, Faerunpedia skrev:

Tåler du sopp og squash? Jeg pleier å finhakke dette, evt sammen med løk, steke det litt og bruke det istedet for stekt kjøttdeig.

Mulig :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
På 12.1.2018 den 1.17, AnonymBruker skrev:

Flesk og faenskap 

Anonymkode: 9bdb0...bae

En klassisk rett, alltid en vinner. 

Skrevet

Hjemmelagede hamburgere i brød med salat, tomat, rødløk og chiliaïoli. Ovnsbakte potetbåter og friterte løkringer til.

Skrevet

Vi har helt vanlige middager om fredagen. Ofte ender vi opp med ukens laksemiddag da, men denne uken tar vi søndagsmiddagen på fredagen, og slår til med kjøkttkaker, med poteter, ertestuing, div grønsaker, tyttebærsyltetøy, og brunsaus. 

Anonymkode: 0b587...2cc

Skrevet

Aner ikke enda. Jeg og samboeren min er litt uenige om hva vi har lyst på 😄

Anonymkode: 0ec3f...cc0

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi har helt vanlige middager om fredagen. 

Hva er uvanlig med pizza, lasagne, hamburger eller biff? :klo:

Anonymkode: 95902...131

Skrevet

Det varierer veldig. Av og til har vi bare "vanlig" middag på fredag, og heller en bedre middag på lørdag. Men i natt lå jeg og tenkte på taco, så nå gleder jeg meg veldig til å spise det i dag (gravid cravings) :fnise:

Anonymkode: 00265...8b0

Skrevet

Taco med tacoskjell 😋🤤

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er uvanlig med pizza, lasagne, hamburger eller biff? :klo:

Anonymkode: 95902...131

At det ikke er hverdagsmiddag for oss ;) Det er vanlig lørdagsmiddag, ikke hverdagsmiddag. 

Skrevet

Her blir det sannsynligvis en vegansk pai i dag. Knallgodt!

Ellers velger jeg ofte veganske varianter av taco, nachos, burger, pastarett, schnitzel eller grønnsaksboller med chips, stekt tofu, eller kanskje en thairett som fredagsmat.

Lørdager er forbeholdt pizza :P

Skrevet

Whatever come to mind, og hva min kjære vil ha ^^, 

Skrevet

Vurderer hjemmelagde gnocchi i dag, gratinert i ovnen i tomatsaus med fersk mozzarella.

Hvis motivasjonen forlater meg i løpet av ettermiddagen blir det antakeligvis butikkjøpt ravioli i stedet. En passende italiensk rødvin til i begge tilfeller.

Anonymkode: ab083...9f0

Skrevet

Hva som helst, men jeg prøver nesten bevisst å ikke ha taco på fredager :rolleyes:

Anonymkode: b7468...df8

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vurderer hjemmelagde gnocchi i dag, gratinert i ovnen i tomatsaus med fersk mozzarella.

Hvis motivasjonen forlater meg i løpet av ettermiddagen blir det antakeligvis butikkjøpt ravioli i stedet. En passende italiensk rødvin til i begge tilfeller.

Muligens ikke like godt, men coop mega har begynt å selge ferdig gnocchi. Utenom den i ferskvareavdelingen med annen fersk pasta finnes det nå "tørket" gnocchi sammen med annen tørket pasta for en billigere penge :) 

Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Muligens ikke like godt, men coop mega har begynt å selge ferdig gnocchi. Utenom den i ferskvareavdelingen med annen fersk pasta finnes det nå "tørket" gnocchi sammen med annen tørket pasta for en billigere penge :) 

Takk for tipset, men skal jeg først ha gnocchi foretrekker jeg å lage dem selv. :) 

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Aner ikke enda. Jeg og samboeren min er litt uenige om hva vi har lyst på 😄

Det ble stekte poteter, kjøttpølse, kantareller og brødskive med stekt egg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...