Gå til innhold

Hva spiser du helst på fredager?

Fremhevede innlegg

Skrevet

I dag ble det indisk takeaway da jeg reiser på ferie i morgen :)

Anonymkode: 3be29...09d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I dag ble det egentlig ingen middag. Har vært på farten hele dagen, hit og dit, prøvd å rekke mer enn hva jeg har tid til....og selv om jeg visste at dagen kom til å bli slik så klarte jeg ikke forberede meg 🙈 så det nærmeste jeg kommer en type middag ble sånn ca 4 spiseskjeer med thaigryte i formiddag. Ellers har det bare gått i småoster, ølpølser, sjokolade og løkringer :skratte: 

Anonymkode: 0ec3f...cc0

Skrevet

Kommer an på hva som frister. Gjerne pizza, taco, sushi, thai, lasange, biff, hasselback kylling. 

Skrevet

Kommer an på hvor mye tid jeg har, og hvor trøtt jeg er. 

Har jeg litt tid så kan jeg lage noe ekstra, men når jeg lager mat til kun meg selv så blir det litt enklere enn om jeg skulle lage til en til. 

Men jeg har ikke faste dager hvor jeg spiser noe spesielt. Taco kan jeg like gjerne spise på en mandag. Bare for å ta det som eksempel, siden mange spiser det på fredag. 

I går ble det omelett fordi jeg var trøtt og skulle noe på kvelden. 

• 4 uker senere...
Skrevet
4 timer siden, Gregor Clegane skrev:

Fredag i dag. :) 

Minsanten! Hva står på menyen din, trådstarter @Gregor Clegane?

Anonymkode: ab083...9f0

Skrevet

Blir dessverre ofte taco....og det er ikke jeg så innmari glad i. Men mann og jentungen elsker det. 

Men; nå har jeg lært meg å lage autentisk taco sånn som den blir laget i Mexico, og det er supergodt! Så nå er fredagstacoen en høydare 😀

• Liker 1
Skrevet

I dag fikser mannen middag siden jeg er sent hjemme, han disker opp med hjemmelaget pizza og ja - han lager bunnen selv og koker egen pizzasaus. 

Skrevet
28 minutter siden, Antoinette skrev:

I dag fikser mannen middag siden jeg er sent hjemme, han disker opp med hjemmelaget pizza og ja - han lager bunnen selv og koker egen pizzasaus. 

Ok - er ikke det normalen, altså?

• Liker 5
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok - er ikke det normalen, altså?

Ikke på KG nei :fnise:

Skrevet (endret)

Her i huset er det tenåringen som bestemmer fredagsmenyen, og det blir som regel enten å bestille pizza eller gå bort og kjøpe med seg et par Subway hjem.

Endret av Million
Skrevet

Vi skal ha hjemmelagede hamburgere med salat, tomat, rødløk og chiliaïoli, og ovnsbakte potetbåter til.

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger.
/lillesky (mod)

Skrevet

nachos

Anonymkode: 4692f...e15

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

nachos

Anonymkode: 4692f...e15

hvordan lager du den?:)

Anonymkode: e8417...1a3

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Årsaken til at nordmenn har tacofredag er at helgen begynner og at de har fri på lørdag. (Når det gjelder søndagsmiddagen er den langt på vei avskaffet, akkurat som statskirken).

Å late som at tråden handler om noe annet er dyslektisk og tendensiøst, og en tåpelig og merkelig avsporing (særlig når du går løs på andre brukere i sakens anledning).

Utrolig trist....

Skrevet
1 hour ago, Mystix said:

Utrolig trist....

Hvorfor det? Stat og kirke bør aldri blandes og det er bare bra at nordmenn er såpass heldige at de ikke trenger å vente til søndag for å spise god mat.

Anonymkode: 3de21...b61

Skrevet

Er nok den vanlige fredagstacoen det :)

Skrevet

Det varierer litt hva jeg spiser på fredager men som oftest blir det hjemmelaget pizza eller hjemmelaget burger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...