AnonymBruker Skrevet 11. august 2017 #1 Del Skrevet 11. august 2017 Han sover nå, lykkelig ❤️ uvitende om det som jeg må fortelle han og som han kommer til å knuses av når ordenes betydning går opp for han en gang i morgen etter at han har våknet- imens pines jeg av den gnagende dårlige samvittigheten for det store sviket og jeg får ikke sove finner ikke ro... Anonymkode: 58a0e...5ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest making.a.mess Skrevet 11. august 2017 #2 Del Skrevet 11. august 2017 Hørtes ut som om du har ligget rundt. I så fall fortjener du mye verre enn en søvnløs natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2017 #3 Del Skrevet 11. august 2017 Hvorfor lager du tråder der du bare skriver i kursiv? Ganske lett å kjenne igjen, og det er nok ikke særlig lurt når det er trolleri du er ute etter. Anonymkode: 33414...ab8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2017 #4 Del Skrevet 11. august 2017 6 minutter siden, Mrs.Purdey skrev: Hørtes ut som om du har ligget rundt. I så fall fortjener du mye verre enn en søvnløs natt ????? Og dette måtte du svare fordi?? Anonymkode: a76f5...105 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2017 #5 Del Skrevet 11. august 2017 9 minutter siden, Mrs.Purdey skrev: Hørtes ut som om du har ligget rundt. I så fall fortjener du mye verre enn en søvnløs natt Du har rett. Takk for at du er ærlig ❤️ Anonymkode: 58a0e...5ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå