AnonymBruker Skrevet 11. august 2017 #1 Del Skrevet 11. august 2017 Hei, jeg lurer på er det farlig å farge håret hvert år? jeg farga ifjord og tenkte å farge i år igjen! Men fikk høre det vil gjøre jeg får grått hår tidligere og slitt? Er 17 så lurer bare på er det greit å farge en gang i året? Eller vil det gi grått hår. Anonymkode: 2bae3...554 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2017 #2 Del Skrevet 11. august 2017 Aldri hørt om før. Jeg farger håret i snitt hver 4. måned. Gjort det i minst 7 år og det er hverken slitt eller grått. Anonymkode: 56b0e...0dd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siri_H Skrevet 11. august 2017 #3 Del Skrevet 11. august 2017 grått hår får man når kroppen slutter å produsere pigmenter som gir håret fargen sin. Det har ingenting å si om du farger det eller ikke. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2017 #4 Del Skrevet 11. august 2017 2 minutter siden, Siri_H skrev: grått hår får man når kroppen slutter å produsere pigmenter som gir håret fargen sin. Det har ingenting å si om du farger det eller ikke. Jeg har blondt ettervekst halveis og skal farge brunt. Min normale hårfarge er svart, så før jeg farger brunt må jeg farge det blonde svart? Eller kan jeg bare farge brunt over på alt Anonymkode: 2bae3...554 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siri_H Skrevet 11. august 2017 #5 Del Skrevet 11. august 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg har blondt ettervekst halveis og skal farge brunt. Min normale hårfarge er svart, så før jeg farger brunt må jeg farge det blonde svart? Eller kan jeg bare farge brunt over på alt Anonymkode: 2bae3...554 Ville anbefalt deg å snakke med en frisør. Det å farge bleket hår brunt er vanskelig, og det er vanskelig å farge svart hår brunt uten å lysne det først. Høres ikke ut som et prosjekt for hjemmefarging akkurat, med mindre du får noen gode tips av frisør først. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2017 #6 Del Skrevet 11. august 2017 1 minutt siden, Siri_H skrev: Ville anbefalt deg å snakke med en frisør. Det å farge bleket hår brunt er vanskelig, og det er vanskelig å farge svart hår brunt uten å lysne det først. Høres ikke ut som et prosjekt for hjemmefarging akkurat, med mindre du får noen gode tips av frisør først. Åja, tusen takk. Da tar jeg turen til frisøren Anonymkode: 2bae3...554 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2017 #7 Del Skrevet 11. august 2017 Nei Anonymkode: 99608...7ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 11. august 2017 #8 Del Skrevet 11. august 2017 Nei grått hår har ingenting med hårfarge å gjøre. Ta en tur til frisøren du, har du halve håret mørkt og halve lyst så er det ikke bare å klæsje en butikkfarge i hodet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå