Gå til innhold

En ekkel kjerring tok bilder av meg i Oslo idag..


Simbyxor

Anbefalte innlegg

Gikk helt opp i ansiktet mitt og tok bilde av meg med mobilen. Skjønte ikke hva hun drev med så jeg gikk litt vekk, men hun fulgte etter og fortsatte. Jeg er ingen kjendis altså, i tilfelle noen skulle tro det. Jeg synes det bare var veldig ekkelt! Hva skal folk med slike bilder? Jeg stod bare og fikla med mobilen liksom. 

Hun var litt sossete, og rar... 😨 fikk litt angst av det.

Er det lov!? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 minutter siden, Forundret.. skrev:

Åh, jeg tror jeg hadde klikka! 

Kan ikke være lov vel?

 

Jeg var opptatt med noe så var bare forfjamset. Men angrer på at jeg ikke spurte hva i helvete hun drev med.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skulle ha røska telefonen fra henne å kasta den vekk og bare drite i dama å gå videre, fuck that.

Anonymkode: e068a...f62

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan hende hun trodde du var en kjent politiker som Kåre  Willoch eller no'? :fnise:

 

 

 

Neida, tulla. :klem:Det er dårlig oppførsel rett og slett! Sånn gjør man ikke. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lov å ta bilder i offentligheten. Mennesker kan være en naturlig del av et motiv eller bakgrunnen, men ikke hovedmotivet. Å ta nærbilder av andres ansikt eller kropp er ikke lov.

Anonymkode: 35bb0...a97

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke en japansk turist, da? De er jo kjent for å ta seg slike friheter. Selv ble jeg faktisk filmet midt i et intervalldrag. Regner med at opptaket ble vist på japansk TV og omtalt som en olympisk mester på trening.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du skulle ha røska telefonen fra henne å kasta den vekk og bare drite i dama å gå videre, fuck that.

Anonymkode: e068a...f62

En skal ikke ta loven i egne hender og hevne seg

Anonymkode: a36b2...ef3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 timer siden, Solknapp skrev:

Jeg har opplevd det samme. Ekkelt! Men hva skal man gjøre!? Sikkert den samme, skrudde dama 🤔

Hadde hun mørkt hår? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var hun litt sånn eksotisk? Det er en dame med mørkt som går å kjefter på folk i oslo, garantert gærn.

Anonymkode: a6e02...48e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8/11/2017 den 22.04, AnonymBruker skrev:

Du skulle ha røska telefonen fra henne å kasta den vekk og bare drite i dama å gå videre, fuck that.

Anonymkode: e068a...f62

Ja. Det skulle jeg. Eller tatt politigrep (?) på henne og ringt snuten. 

På 8/12/2017 den 0.46, Sonic skrev:

Desperat forsøk på å vise venninnene at hun var på date ? :fnise:

Hadde vært ekstremt sært i så fall! En særdeles uinteressert date der jeg stod med nesa ned i tlf, og sinnet forankret i en virtuell virkelighet :)

På 8/12/2017 den 0.48, ErikLarsen skrev:

Nei det er ikke lov 

Men har jeg lov til å gjøre noe med det? Sånn til neste gang jeg oppholder meg i Frogner.

På 8/12/2017 den 0.54, Aldrisur skrev:

Kan hende hun trodde du var en kjent politiker som Kåre  Willoch eller no'? :fnise:

Neida, tulla. :klem:Det er dårlig oppførsel rett og slett! Sånn gjør man ikke. 

Jeg ligner jo litt.. :)

På 8/12/2017 den 1.02, AnonymBruker skrev:

Det er lov å ta bilder i offentligheten. Mennesker kan være en naturlig del av et motiv eller bakgrunnen, men ikke hovedmotivet. Å ta nærbilder av andres ansikt eller kropp er ikke lov.

Anonymkode: 35bb0...a97

Hva regnes som selvforsvar i denne sammenheng?

På 8/12/2017 den 2.48, Horten Market skrev:

Det var ikke en japansk turist, da? De er jo kjent for å ta seg slike friheter. Selv ble jeg faktisk filmet midt i et intervalldrag. Regner med at opptaket ble vist på japansk TV og omtalt som en olympisk mester på trening.

Hehe... Jeg tror ikke det, hun så enten norsk eller østeuropeisk ut. Skummel kjerring. Jeg er til vanlig litt skrekkinngytende, hører at jeg ofte ser sur ut (ja, meget hyggelig - takk for den). Kanskje hun var sikker på at jeg skulle til og rane eller kidnappe noen og måtte ha bildebevis. Jeg passer ikke akkurat inn på/i Frogner (tror jeg, da)

På 8/12/2017 den 13.57, AnonymBruker skrev:

En skal ikke ta loven i egne hender og hevne seg

Anonymkode: a36b2...ef3

Åjo! Jeg kan bare si at jeg måtte legge henne i bakken, for jeg følte at hun truet meg på livet. Men jeg er en idiot. Istedet lar jeg meg forfjamse, og skjønner ikke hva som skjedde før hun er på vei oppover gata som om ingenting har hendt. Skulle gått etter henne, men jeg ble bare rådvill. 

1 minutt siden, Gullik skrev:

Hvorfor spurte du henne ikke om grunnen?

Vet ikke. Jeg burde ha gjort det. Tror jeg bare var sjokkert og forvirret. Jeg var nemlig veldig opptatt med noe, på telefonen, og fordypet i det da krapylet kom og tok bilder. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

var hun litt sånn eksotisk? Det er en dame med mørkt som går å kjefter på folk i oslo, garantert gærn.

Anonymkode: a6e02...48e

Kanskje litt? Lys hud, da. Hmm.. kanskje det var henne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ser nok litt rar ut. Beklager å måtte påpeke det. Nei, vent. La oss ta bort litt.

Du har mange snodige innlegg i dag.

Anonymkode: 135a2...030

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du ser nok litt rar ut. Beklager å måtte påpeke det. Nei, vent. La oss ta bort litt.

Du har mange snodige innlegg i dag.

Anonymkode: 135a2...030

Jeg tenkte på det, om jeg ser rar ut? Men jeg er sikker på at jeg ser helt normal ut ;) en av mengden. Skulle aldri forlatt "gjengen" for å gå ned og fikse noe på tlf 😢 

En stakkar blir jo offer for litt av hver med én gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Simbyxor skrev:

Kanskje litt? Lys hud, da. Hmm.. kanskje det var henne!

Nei da var det nok noen andre. 

Anonymkode: a6e02...48e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...