AnonymBruker Skrevet 12. august 2017 #21 Del Skrevet 12. august 2017 10 timer siden, AnonymBruker skrev: At dama hans allerede har begynt å følge deg på Instagram vitner jo om at du allerede er et issue i forholdet dems. Hun har vel lurt på hvorfor i alle dager du snakker så mye med han og vil følge med på om du er pen, singel og om han liker bildene dine. Nå trekker du deg unna, du taper ikke på det, du kjenner knapt fyren og har andre guttevenner å være med. Og ja, hvis du ikke kan skille tullinga deres fra flørting så flørter dere. All bruk av hjerter, smileys, blunketegn osv kan oppfattes som flørt for en utenforstående. At han ikke engang har nevnt kjæresten sin til deg vitner om at han ikke ser på deg som en ny kompis, han ser på deg som en søt jente fra fest som han kan oppføre seg singel mot og få oppmerksomhet fra og en fersk spennende connection mange i forhold lengter etter og savner muligheten til å få igjen siden de er i forhold. Det er ikke akseptabelt å inngå sånne type "vennskap" med det motsatte kjønn når man er i forhold, det er sånt som lokker gutten til å stadig flytte og tøye grensene for utroskap og selvom det ikke skjer med deg nødvendigvis vil det å snike rundt på den måten tøye moralen hans i det minste og øke sjansen for utroskap senere. Anonymkode: fb8c8...b4e Jeg har en del følgere på insta, også folk jeg ikke kjenner så godt, så jeg reagerer ikke på at hun følger meg. Vi har jo flere felles kjente. Det er ikke sånn at jeg må trekke meg unna, det er det ikke behov for, for jeg er nemlig ikke så veldig "på" og tar sjelden kontakt. Hverken han eller jeg bruker blunketegn, hjerter osv (det hadde vært merkelig). Men hva tenker du når du sier flørting? Kan en f.eks. tulle om et fotballag eller kan det bli ansett som flørting? En kan tulle om mye, men når det sagt tuller vi lite (det er vel mest han som gjør det). Anonymkode: a0e66...152 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2017 #22 Del Skrevet 13. august 2017 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Fordi han var full, derfor tok han kontakt. Det var helt uskyldig. Han skrev til meg i dag og spurte hvordan det gikk. Vi snakker om hverdagslige ting. Det er sant at jeg ikke kjenner han, men jeg kjenner meg selv og vet at jeg aldri ville ha flørtet med vedkommende. Det er ikke sånn at jeg er på jakt etter etter nye kompiser, men hvorfor skal jeg avvise en som ønsker å bli venn med meg? Anonymkode: a0e66...152 Da har du jo tydeligvis bestemt deg for hva du mener. Med at du ikke kjente han så mente jeg at hvorfor er det så viktig å bli kjent med akkurat han?? Du har venner nok, du er ikke ensom, du er ikke interessert i han. Enig at det er litt vel drastisk å avvise han kontant. At han kontakter deg på natten når han er full er ikke helt helt uskyldig. Hvor gamle er dere? Var i en lignende situasjon selv for noen år siden. Mann med kjæreste som ville bli venn med meg, han sendte også melding er på natten. Det viste seg ganske fort at han ville ikke være venn med meg han ville bare ligge litt rundt utenfor forholdet. De fleste voksene menn er ikke på jakt etter venninner på den måten. Og de sender heller ikke venninner meldinger i fylla. Anonymkode: 0f074...6fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2017 #23 Del Skrevet 13. august 2017 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Fordi han var full, derfor tok han kontakt. Det var helt uskyldig. Han skrev til meg i dag og spurte hvordan det gikk. Vi snakker om hverdagslige ting. Det er sant at jeg ikke kjenner han, men jeg kjenner meg selv og vet at jeg aldri ville ha flørtet med vedkommende. Det er ikke sånn at jeg er på jakt etter etter nye kompiser, men hvorfor skal jeg avvise en som ønsker å bli venn med meg? Anonymkode: a0e66...152 Sitat Da har du jo tydeligvis bestemt deg for hva du mener. Med at du ikke kjente han så mente jeg at hvorfor er det så viktig å bli kjent med akkurat han?? Du har venner nok, du er ikke ensom, du er ikke interessert i han. Enig at det er litt vel drastisk å avvise han kontant. At han kontakter deg på natten når han er full er ikke helt helt uskyldig. Hvor gamle er dere? Var i en lignende situasjon selv for noen år siden. Mann med kjæreste som ville bli venn med meg, han sendte også melding er på natten. Det viste seg ganske fort at han ville ikke være venn med meg han ville bare ligge litt rundt utenfor forholdet. De fleste voksene menn er ikke på jakt etter venninner på den måten. Og de sender heller ikke venninner meldinger i fylla. Skulle til å skrive det samme. Gutter kontakter ikke jenter i fylla uten at de tenker pulings/flørt, og man skriver ikke sammen hver dag uten å ha en fascinasjon/baktanke for jenta man skriver med. Du er naiv ts, men det vil du få erfare om du fortsetter dette her en stund til. Fyren vil sannsynligvis om noen måneder begynne å klage over dama og at hun krangler osv, men unnlater selvfølgelig å si at det er pga han flørter og legger inn aksjer hos andre damer, han vil gi deg mer og mer komplimenter i form av at du er mye kulere og chillere og du vil få mer og mer omsorgsfølelse for han , mens forholdet dems blir mer og mer ødelagt. Du har nok av venner, se deg for god til å være en manns spenningsmoment når han er i et forhold. Han er ikke vennen din, han er en vag bekjent som har kjæreste og det passer seg ikke å bli venn med han. Anonymkode: fb8c8...b4e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2017 #24 Del Skrevet 13. august 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Skulle til å skrive det samme. Gutter kontakter ikke jenter i fylla uten at de tenker pulings/flørt, og man skriver ikke sammen hver dag uten å ha en fascinasjon/baktanke for jenta man skriver med. Du er naiv ts, men det vil du få erfare om du fortsetter dette her en stund til. Fyren vil sannsynligvis om noen måneder begynne å klage over dama og at hun krangler osv, men unnlater selvfølgelig å si at det er pga han flørter og legger inn aksjer hos andre damer, han vil gi deg mer og mer komplimenter i form av at du er mye kulere og chillere og du vil få mer og mer omsorgsfølelse for han , mens forholdet dems blir mer og mer ødelagt. Du har nok av venner, se deg for god til å være en manns spenningsmoment når han er i et forhold. Han er ikke vennen din, han er en vag bekjent som har kjæreste og det passer seg ikke å bli venn med han. Anonymkode: fb8c8...b4e Så du mener at venner av ulikt kjønn ikke kan kommunisere sammen hver dag? Anonymkode: 12ad3...1eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2017 #25 Del Skrevet 13. august 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Så du mener at venner av ulikt kjønn ikke kan kommunisere sammen hver dag? Anonymkode: 12ad3...1eb Han er en faktisk en vag bekjent og ikke en venn enda. Selvfølgelig kan venner av ulikt kjønn kommunisere daglig om man faktisk er kun venner. Du har akkurat truffet fyren han er ikke en venn som du har kjent over flere år gjennom studier eller lignende. Om han ville være vennen din så burde du jo bli inkludert i livet hans, det vil si å bli kjent med dame hans osv. Vet dere bor forskjellig sted ,men han burde i det minste nevne dama. Bare vent å se snart så begynner han å klage over dama og det er bare du som forstår han. Du er så kul osv. Du svarte aldri på hvor gamle dere er? Du virker ganske ung/naiv. Du har jo tydeligvis bestemt deg for at alle andre tar feil og du har fått deg en ny venn. Anonymkode: 0f074...6fa 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tonjeb84 Skrevet 13. august 2017 #26 Del Skrevet 13. august 2017 Hadde synes det var uakseptabelt om min kjæreste hadde mye kontakt med en annen dame. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2017 #27 Del Skrevet 13. august 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Så du mener at venner av ulikt kjønn ikke kan kommunisere sammen hver dag? Anonymkode: 12ad3...1eb Det er stor forskjell på venner som har kjent hverandre hele livet eller fått god kontakt via studier eller jobb fordi man har mange felles interesser, hvor man snakker om alle deler av livet sitt = inkludert det å nevne sin kjæreste eller hva man har gjort den dagen med sin kjæreste. Og det å bli kjent på fylla via felles venner, ha daglig kontakt etter å ha møtt hverandre på fylla en gang, ringer hverandre på fylla ( i dette tilfelle han som ringer henne på fylla) og aldri nevner sin kjæreste. De er ikke venner, de er såvidt bekjente, og det er upassende å snakke sammen hver dag med en ny fyllabekjent av motsatt kjønn når man er i et forhold. Dette er slik elskerinneaffærer starter. Siden han ikke engang inkluderer kjæresten sin i samtalene så ser han ikke på ts som en venn, men som en dame han potensielt kan flørte med eller score siden han bevisst kun ringer hun på fylla, ikke på mandagsettermiddag før middag med dama å spør om hun vil komme over å spise med de begge. Han skriver nok også kun med hun når dama ikke er der eller vet hvem han skriver med. Anonymkode: fb8c8...b4e 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2017 #28 Del Skrevet 13. august 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Han er en faktisk en vag bekjent og ikke en venn enda. Selvfølgelig kan venner av ulikt kjønn kommunisere daglig om man faktisk er kun venner. Du har akkurat truffet fyren han er ikke en venn som du har kjent over flere år gjennom studier eller lignende. Om han ville være vennen din så burde du jo bli inkludert i livet hans, det vil si å bli kjent med dame hans osv. Vet dere bor forskjellig sted ,men han burde i det minste nevne dama. Bare vent å se snart så begynner han å klage over dama og det er bare du som forstår han. Du er så kul osv. Du svarte aldri på hvor gamle dere er? Du virker ganske ung/naiv. Du har jo tydeligvis bestemt deg for at alle andre tar feil og du har fått deg en ny venn. Anonymkode: 0f074...6fa Nå var det ikke meg (trådstarter) du siterer her, altså var det ikke jeg som skrev innlegget. Vi har ikke kontakt dalig, kanskje x 3 i uken. Han tar ofte kontakt og meldingene jeg får er vennskapelig, slike meldinger som han sender til kompisene sine. Det er ikke alltid jeg gidder å svare heller. Når jeg oppfatter en melding som flørtende lar jeg være å svare. Jeg er ikke interessert i å høre noen klage på dama si, noe så klisjè gidder jeg ikke å høre på. Jeg har en kompis som var sånn og da fikk han beskjed om å slå opp med dama eller slutte å klage. Det finnes grenser på hvor naiv det er mulig å være, iallefall for meg Jeg er 24 og han er 28. Er redd for at ting kan misoppfattes og at kjæresten skal bli sint, det er derfor jeg opprettet denne tråden og jeg setter pris på alle svarene jeg har fått - og har tenkt litt om jeg skal slutte å svare han, men det virker feil å være kald og avvisende uten grunn, for han har jo ikke sagt eller gjort noe dumt. 3 timer siden, Tonjeb84 skrev: Hadde synes det var uakseptabelt om min kjæreste hadde mye kontakt med en annen dame. Folk er forskjellige, hvorfor har du et problem med at kjæresten din har jentevenner? Ikke vondt men, men er oppriktig nysgjerrig. Jeg er singel nå, men når jeg var i forhold syns jeg det var greit at kjærsesten hadde jentevenner. Anonymkode: a0e66...152 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2017 #29 Del Skrevet 13. august 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Skulle til å skrive det samme. Gutter kontakter ikke jenter i fylla uten at de tenker pulings/flørt, og man skriver ikke sammen hver dag uten å ha en fascinasjon/baktanke for jenta man skriver med. Du er naiv ts, men det vil du få erfare om du fortsetter dette her en stund til. Fyren vil sannsynligvis om noen måneder begynne å klage over dama og at hun krangler osv, men unnlater selvfølgelig å si at det er pga han flørter og legger inn aksjer hos andre damer, han vil gi deg mer og mer komplimenter i form av at du er mye kulere og chillere og du vil få mer og mer omsorgsfølelse for han , mens forholdet dems blir mer og mer ødelagt. Du har nok av venner, se deg for god til å være en manns spenningsmoment når han er i et forhold. Han er ikke vennen din, han er en vag bekjent som har kjæreste og det passer seg ikke å bli venn med han. Anonymkode: fb8c8...b4e Vi bor ikke i samme by, så at han hadde baktanker da han skrev melding på natta tror jeg ikke. Har ikke du også sendt meldinger til en venninne/venn på natta? Det trenger ikke å bety noe. Innholdet er viktigere, og det var en uskyldig melding. Jeg kommer aldri til å gidde å høre på klaging fra en gutt angående dama si. Det finnes grenser på hvor naiv man kan være. Så jeg er enig med deg, da ser jeg ikke vitsen med å svare. At du skriver "se deg for god til å være en manns spenningsmoment når han er i et forhold", er jeg veldig enig i. Jeg tror ikke at jeg skal ta initiavi til samtale, men syns det virker så frekt å ikke svare. Anonymkode: a0e66...152 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2017 #30 Del Skrevet 13. august 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er stor forskjell på venner som har kjent hverandre hele livet eller fått god kontakt via studier eller jobb fordi man har mange felles interesser, hvor man snakker om alle deler av livet sitt = inkludert det å nevne sin kjæreste eller hva man har gjort den dagen med sin kjæreste. Og det å bli kjent på fylla via felles venner, ha daglig kontakt etter å ha møtt hverandre på fylla en gang, ringer hverandre på fylla ( i dette tilfelle han som ringer henne på fylla) og aldri nevner sin kjæreste. De er ikke venner, de er såvidt bekjente, og det er upassende å snakke sammen hver dag med en ny fyllabekjent av motsatt kjønn når man er i et forhold. Dette er slik elskerinneaffærer starter. Siden han ikke engang inkluderer kjæresten sin i samtalene så ser han ikke på ts som en venn, men som en dame han potensielt kan flørte med eller score siden han bevisst kun ringer hun på fylla, ikke på mandagsettermiddag før middag med dama å spør om hun vil komme over å spise med de begge. Han skriver nok også kun med hun når dama ikke er der eller vet hvem han skriver med. Anonymkode: fb8c8...b4e Det er forskjell ja, men folk blir kjent på ulike måter. Vi snakker ikke om personlige ting. Hvorfor skriver du at han har ringt meg på¨fylla? Det har han ikke gjort. Vi har ikke snakket på telefon eller hatt videosamtaler. Når vi snakker sammen er det som regel på dagtid, tro det eller ei, aldri sent på kvelden eller på natta. Jeg setter pris på gode råd, men du antar ting som ikke stemmer overens med virkeligheten. Anonymkode: a0e66...152 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2017 #31 Del Skrevet 13. august 2017 Ts, du liker ham og innerst inne vil du at han skal flørte med deg. Du skriver her for å få bekreftelse på at det hvordan han opptrer kan være et tegn på at han liker deg. Mest sannsynlig gjør han det. Here you go Anonymkode: 42de1...0bb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2017 #32 Del Skrevet 13. august 2017 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ts, du liker ham og innerst inne vil du at han skal flørte med deg. Du skriver her for å få bekreftelse på at det hvordan han opptrer kan være et tegn på at han liker deg. Mest sannsynlig gjør han det. Here you go Anonymkode: 42de1...0bb Han er ikke min type for å si det sånn, så nei, jeg er ikke litt interessert engang. Anonymkode: a0e66...152 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2017 #33 Del Skrevet 14. august 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Vi har ikke kontakt dalig, kanskje x 3 i uken. Han tar ofte kontakt. Når jeg oppfatter en melding som flørtende lar jeg være å svare. Jeg er ikke interessert i å høre noen klage på dama si, noe så klisjè gidder jeg ikke å høre på. Jeg har en kompis som var sånn og da fikk han beskjed om å slå opp med dama eller slutte å klage. Det finnes grenser på hvor naiv det er mulig å være, iallefall for meg Er redd for at ting kan misoppfattes og at kjæresten skal bli sint, det er derfor jeg opprettet denne tråden og jeg setter pris på alle svarene jeg har fått - og har tenkt litt om jeg skal slutte å svare han, men det virker feil å være kald og avvisende uten grunn Anonymkode: a0e66...152 3 ganger i uka er veldig mye når man er av motsatt kjønn. Du skriver at du lar være å svare når du oppfatter en melding som flørtende, så da har han sendt flørtende meldinger da? Å be noen "slå opp eller slutte å klage" er ikke akuratt hyggelig, hvordan hadde du følt om noen sa det til typen din hvis du elsket noen og var i forhold? Hva med å heller ha en mentalitet med at "Hun er tydeligvis ikke så slem som du føler nå siden du har valgt å være sammen med henne, ikke glem hennes gode sider, det ordner seg nok " Og ja, kjæresten er nok sint allerede. Hun har begynt å følge deg på instagram noe som betyr at du allerede har vært tema i forholdet dems. Kjære deg det er ikke feil å være avvisende mot en du knapt kjenner, du skylder han ingenting! Dette er en forbipasserende i livet ditt, og hele livet til noen andre, du taper ingenting på å kutte ut kontakten med han, men damen kan tape sitt livs største kjærlighet pga tillittsproblemer og upassende oppførsel pga deg. 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Vi bor ikke i samme by, så at han hadde baktanker da han skrev melding på natta tror jeg ikke. At du skriver "se deg for god til å være en manns spenningsmoment når han er i et forhold", er jeg veldig enig i. Jeg tror ikke at jeg skal ta initiavi til samtale, men syns det virker så frekt å ikke svare. Anonymkode: a0e66...152 Han skrev fordi han var på fylla med kameratene, uten dama, en mulighet til å flørte med deg. Fortsettelse følger under neste sitat 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er forskjell ja, men folk blir kjent på ulike måter. Vi snakker ikke om personlige ting. Hvorfor skriver du at han har ringt meg på¨fylla? Når vi snakker sammen er det som regel på dagtid, tro det eller ei, aldri sent på kvelden eller på natta. Anonymkode: a0e66...152 Det er han stort sett snakker med deg på dagen viser enda mere at han prøver å skjule deg for dama. Da er de sannsynligvis på skole/jobb hver for seg og han har dagen fri til å drive med ting han ikke bør, bak ryggen hennes. Mens på kvelden og natta er jo de to sammen, foruten når han er ute på fylla med gutta da. Og du har jo allerede sagt at han har kontaktet deg på fylla også. Jeg syntes det er ganske tydelig at han spiller dobbeltspill her, og du er naiv og lar deg lure. Gutter inngår ikke vennskap med jenter de møter på fylla på den måten der, de vil holde kontakt fordi de vil ha noe spenning på siden og oppmerksomhet som gir dem en singelfølelse igjen. Dumt at du ikke ser oppførselen hans for den drittsekken han er (mot dama si). Anonymkode: fb8c8...b4e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2017 #34 Del Skrevet 14. august 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: 3 ganger i uka er veldig mye når man er av motsatt kjønn. Du skriver at du lar være å svare når du oppfatter en melding som flørtende, så da har han sendt flørtende meldinger da? Å be noen "slå opp eller slutte å klage" er ikke akuratt hyggelig, hvordan hadde du følt om noen sa det til typen din hvis du elsket noen og var i forhold? Hva med å heller ha en mentalitet med at "Hun er tydeligvis ikke så slem som du føler nå siden du har valgt å være sammen med henne, ikke glem hennes gode sider, det ordner seg nok " Og ja, kjæresten er nok sint allerede. Hun har begynt å følge deg på instagram noe som betyr at du allerede har vært tema i forholdet dems. Kjære deg det er ikke feil å være avvisende mot en du knapt kjenner, du skylder han ingenting! Dette er en forbipasserende i livet ditt, og hele livet til noen andre, du taper ingenting på å kutte ut kontakten med han, men damen kan tape sitt livs største kjærlighet pga tillittsproblemer og upassende oppførsel pga deg. Han skrev fordi han var på fylla med kameratene, uten dama, en mulighet til å flørte med deg. Fortsettelse følger under neste sitat Det er han stort sett snakker med deg på dagen viser enda mere at han prøver å skjule deg for dama. Da er de sannsynligvis på skole/jobb hver for seg og han har dagen fri til å drive med ting han ikke bør, bak ryggen hennes. Mens på kvelden og natta er jo de to sammen, foruten når han er ute på fylla med gutta da. Og du har jo allerede sagt at han har kontaktet deg på fylla også. Jeg syntes det er ganske tydelig at han spiller dobbeltspill her, og du er naiv og lar deg lure. Gutter inngår ikke vennskap med jenter de møter på fylla på den måten der, de vil holde kontakt fordi de vil ha noe spenning på siden og oppmerksomhet som gir dem en singelfølelse igjen. Dumt at du ikke ser oppførselen hans for den drittsekken han er (mot dama si). Anonymkode: fb8c8...b4e Men hvorfor er det et problem å ha kontakt med han når vi har felles kjente? Hvorfor er det så rart at vi har kontakt? For meg virker det litt rart, meeen, ja jeg vet ikke helt hva jeg skal tenke. Du får meg til å tvile litt. Mulig jeg er litt naiv på enkelte områder. Jeg skrev ikke at han har sendt flørtende meldinger, men at noen av meldingene har vært litt vage, men nå er jeg veldig på alertn og reagerer på ting som andre ikke reagerer på. Har som sagt flere guttevenner og vet når jeg skal avslutte samtalen. Hvis kjæresten min snakket dritt bak ryggen på meg til en annen dame, så hadde jeg satt veldig stor pris på at hun ba han om å slutte å klage eller slå opp med meg. Jeg vil nok backe meg litt unna! Kommer ikke til å svare, for det er sant som du sier, for meg er han bare en random fyr, men for dama hans er han alt, og er det en sjanse for at jeg kan ødelegge så får jeg ta avstand. Men vi har jo IKKE flørtet, kontakten mellom oss har vært vennskapelig, så litt rart å bare kutte kontakten…. Anonymkode: a0e66...152 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2017 #35 Del Skrevet 14. august 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er han stort sett snakker med deg på dagen viser enda mere at han prøver å skjule deg for dama. Da er de sannsynligvis på skole/jobb hver for seg og han har dagen fri til å drive med ting han ikke bør, bak ryggen hennes. Mens på kvelden og natta er jo de to sammen, foruten når han er ute på fylla med gutta da. Og du har jo allerede sagt at han har kontaktet deg på fylla også. Jeg syntes det er ganske tydelig at han spiller dobbeltspill her, og du er naiv og lar deg lure. Gutter inngår ikke vennskap med jenter de møter på fylla på den måten der, de vil holde kontakt fordi de vil ha noe spenning på siden og oppmerksomhet som gir dem en singelfølelse igjen. Dumt at du ikke ser oppførselen hans for den drittsekken han er (mot dama si). Anonymkode: fb8c8...b4e Tror han har snakket med meg når dama også har vært tilstede, når vi er på jobb har ingen av oss tid til å snakke. Han er heller ikke en drittsekk da han ikke har gjort noe dumt. Men ja, jeg hører på deg og tar litt avstand. Anonymkode: a0e66...152 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2017 #36 Del Skrevet 14. august 2017 Nå er du veldig på alerten og reagerer på ting andre ikke reagerer på????? hahahahah. Lo godt av den. Jeg er ganske sikker på at når du får deg type så vil du ikke sette pris på at han får seg en ny venninne som han tekster på fylla og har kontakt med ca 3 ganger i uken. Det har med respekt for den man er sammen å gjøre. Eller får snu det, hadde du likt om typen din ble kontaktet av en dame som var på fylla og at hun sendte meldinger et par ganger i uken? Ville du virkelig tenkt at det er bare hyggelig at min kjære får seg nye venner?? Som alle har skrevet her om man blir kjent på jobb eller lignende over tid så et vennskap faktisk kan utvikle seg så er det noe annet. Anonymkode: 0f074...6fa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2017 #37 Del Skrevet 14. august 2017 Det går selvsagt an å få nye bekjente - også av motsatt kjønn - selv om begge er i et forhold. Hvis det skal utvikle seg til vennskap, så er det helt naturlig å inkludere partnere, for eksempel ved at du inviterer han og dama på middag. Anonymkode: b7849...98b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 14. august 2017 #38 Del Skrevet 14. august 2017 På 12.8.2017 den 23.57, AnonymBruker skrev: Fordi han var full, derfor tok han kontakt. Det var helt uskyldig. Han skrev til meg i dag og spurte hvordan det gikk. Vi snakker om hverdagslige ting. Det er sant at jeg ikke kjenner han, men jeg kjenner meg selv og vet at jeg aldri ville ha flørtet med vedkommende. Det er ikke sånn at jeg er på jakt etter etter nye kompiser, men hvorfor skal jeg avvise en som ønsker å bli venn med meg? Anonymkode: a0e66...152 Fordi at når fyrer som har dame driver og sender meldinger til andre kvinner i fylla, så er det som oftest ikke en platonisk venninne de er ute etter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ishm Skrevet 14. august 2017 #39 Del Skrevet 14. august 2017 Det at han kontakter deg så ofte viser hvor interisert han er i deg!!! Inndirekte måte på flørting, punktum! Kjæresten min har ikke kontakt med jenter, og hadde han kontakta en jente hele tiden ville jeg blitt kjempe sur, og ikke akseptert det. Hadde ikke syntes det var greit! Men skjenner samtdiig mange som syntes det er greit at typen deres har kontakt med jenter. Så tror dette er veldig individuelt fra forhold til forhold om hvor grensa går. Syntes du skal spørre han ting som "vet kjæresten din at du snakker med meg?" ogsånt. gutter lyver mye, så kanskje hvis svaret hadde vært nei vill han sagt ja. Så be han overbevise deg. Er mange psyko damer her i verden, så best å være forsiktig før du bli angripet og ødelegger et forhold! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2017 #40 Del Skrevet 14. august 2017 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå er du veldig på alerten og reagerer på ting andre ikke reagerer på????? hahahahah. Lo godt av den. Jeg er ganske sikker på at når du får deg type så vil du ikke sette pris på at han får seg en ny venninne som han tekster på fylla og har kontakt med ca 3 ganger i uken. Det har med respekt for den man er sammen å gjøre. Eller får snu det, hadde du likt om typen din ble kontaktet av en dame som var på fylla og at hun sendte meldinger et par ganger i uken? Ville du virkelig tenkt at det er bare hyggelig at min kjære får seg nye venner?? Som alle har skrevet her om man blir kjent på jobb eller lignende over tid så et vennskap faktisk kan utvikle seg så er det noe annet. Anonymkode: 0f074...6fa Jeg har skrevet det flere ganger at jeg ikke er interessert i å flørte med en gutt som har kjæreste og da er jeg så klart på alertn. Men jeg må si jeg syns synd på alle menn/gutter som forsøker å få seg venner av det motsatte kjønn, for det fins visst ganske mange innbilske damer som tror at å ta kontakt/prøve å bli kjent, betyr at de er interesserte i noe mer. De fleste menn er da høflige og liker å bli kjent med nye mennesker. Når en gutt tar kontakt med en jente trenger det selvfølgelig ikke å bety at de er ute etter noe mer enn vennskap. Anonymkode: a0e66...152 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå