Gå til innhold

Jenter/kvinner er svake


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

TS har jo et poeng? Menn ER sterkere enn kvinner! Jeg er mann og jeg kan slå hvilken som helst kvinne i håndbak. Selv om jeg er helt utrent. Hvorfor? Gener. Som mann er jeg sterkere enn en kvinne. Jeg kan løfte mer, bære lenger, gå lenger, løpe lenger, enn en kvinne kan. Det er en grunn til at vi har kvinneyrker og manneyrker. Det er fordi det finnes visse yrker som kvinner bare ikke kan utføre, fordi de er for svake til det. Du ser f.eks. aldri en kvinne klatre i en strømstolpe for å fikse en strømkabel. Det er det bare menn som kan.

Men kvinner er nå små og søte da. Særlig når de prøver.

Anonymkode: d796c...aaa

Ville likt å sett deg i ringen med Cecilia Brækhus. Eller i skiløypen med Therese Johaug. 

Anonymkode: 1ebc0...3fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ville likt å sett deg i ringen med Cecilia Brækhus. Eller i skiløypen med Therese Johaug. 

Anonymkode: 1ebc0...3fc

Ingen fare. Brækhus slår som en jente jo. :rolleyes:  :nigo:

Anonymkode: d796c...aaa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er og kvinne og hater at vi er så svake. Kan såklart bli sterkere men det krever 10 ganger så mye innsats for kvinner å bli like sterk som en gjennomsnittlig mann, som trenger ikke å gjøre en dritt for styrken sin. Kunne godt tenkt meg unger men siden jeg må være gravid å presse den ut gidder jeg rett og slett ikke. Tenk så greit å bare sprute å la kjæresten ta seg av resten? Også har jeg jo abnormalt høye testosteron nivåer og lite østrogen så er vel ikke så rart jeg føler meg utilpass i denne kvinnekroppen min. 

Anonymkode: bf4f5...92f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...