Gå til innhold

Jenter/kvinner er svake


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er født jente selv, og det plager meg i stor grad. Rett og slett fordi jeg ikke vil bli assosiert med andre kvinnfolk. 

Det er utelukkende kvinner som klager på dårlig selvtillit og lubben kropp. For å ta et eksempel; en varm sommerdag nå i mai så jeg mange menn og kvinner sprade rundt i shorts og singlet/t-skjorte. 8 av 10 kvinner som passerte meg var godt i stand, eller feit om du vil. Mens bare 1 av 10 menn var det samme. Har kvinner flest så store vanskeligheter med å holde en normal, sunn vekt? 

I tillegg til dette har mange kvinner den svakheten at de kan bli gravide. Med tanke på alle prevensjonsmidlene en har tilgjengelig i dag, skulle det ikke vært nødvendig for noen å bli gravid. Vi er ikke dyr, og har dermed ikke noe behov eller instinkt som må følges. Ta det litt med ro og ha litt kontroll. Det er et valg å underkaste seg. Kvinner som blir gravide tar et valg om å bli enda svakere enn dem allerede er, med tanke på hvordan kroppen endrer seg. Er det noen som vil dette frivillig?

Anonymkode: 2551a...146

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke svakhet, det er for å si det på en simplifisert måte- kulturell hjernevasking. Kulturen oppfordrer til visse typer oppfatninger, holdninger og oppførsler- kvinner begynner å ta etter disse- som igjen påvirker kulturen

Dette går i sirkel. 

Anonymkode: 6dda5...5ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjeeeeeeesp............. Nok en tråd laget av en gutte-ab for å krenke kvinner.


Og grunnen til at kvinner er mer opptatt av utseendet sitt enn menn er fordi menn skal kommentere det hele tiden.
Har man stor t skjorte er man en "hval" osv. Menn får slutte å kommentere kropp da, så blir nok kvinner mindre usikker på kroppene sine også. Komplekser oppstår fordi menn skaper urealistiske idealer og bedriver kvinnehets/trakassering.

Anonymkode: 08265...1d5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

La meg bare si deg en ting ts; Jeg har aldri møtt en kvinne som undertrykker sitt eget kjønn like mye som deg. Det er rett og slett flaut hvor lite du tenker om deg selv og din mor/søstre/venninner.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS har jo et poeng? Menn ER sterkere enn kvinner! Jeg er mann og jeg kan slå hvilken som helst kvinne i håndbak. Selv om jeg er helt utrent. Hvorfor? Gener. Som mann er jeg sterkere enn en kvinne. Jeg kan løfte mer, bære lenger, gå lenger, løpe lenger, enn en kvinne kan. Det er en grunn til at vi har kvinneyrker og manneyrker. Det er fordi det finnes visse yrker som kvinner bare ikke kan utføre, fordi de er for svake til det. Du ser f.eks. aldri en kvinne klatre i en strømstolpe for å fikse en strømkabel. Det er det bare menn som kan.

Men kvinner er nå små og søte da. Særlig når de prøver.

Anonymkode: d796c...aaa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS har jo et poeng? Menn ER sterkere enn kvinner! Jeg er mann og jeg kan slå hvilken som helst kvinne i håndbak. Selv om jeg er helt utrent. Hvorfor? Gener. Som mann er jeg sterkere enn en kvinne. Jeg kan løfte mer, bære lenger, gå lenger, løpe lenger, enn en kvinne kan. Det er en grunn til at vi har kvinneyrker og manneyrker. Det er fordi det finnes visse yrker som kvinner bare ikke kan utføre, fordi de er for svake til det. Du ser f.eks. aldri en kvinne klatre i en strømstolpe for å fikse en strømkabel. Det er det bare menn som kan.

Men kvinner er nå små og søte da. Særlig når de prøver.

Anonymkode: d796c...aaa

Hvem som helst? Cecilia Brækhus? Lol kan garantere deg at det finnes mange kvinner som kan slå en helt utrent vanlig mann. Jeg er ikke en av de, men de finnes ;) 

Anonymkode: f99f2...5e4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvem som helst? Cecilia Brækhus? Lol kan garantere deg at det finnes mange kvinner som kan slå en helt utrent vanlig mann. Jeg er ikke en av de, men de finnes ;) 

Anonymkode: f99f2...5e4

Har sett noen bilder av henne. Hun er ikke særlig stor eller sterk, så jeg hadde sikkert knust henne. Nå slår ikke jeg kvinner da, så det vil aldri skje. Men hvis, så hadde hun blitt knust totalt.

Anonymkode: d796c...aaa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS har jo et poeng? Menn ER sterkere enn kvinner! Jeg er mann og jeg kan slå hvilken som helst kvinne i håndbak. Selv om jeg er helt utrent. Hvorfor? Gener. Som mann er jeg sterkere enn en kvinne. Jeg kan løfte mer, bære lenger, gå lenger, løpe lenger, enn en kvinne kan. Det er en grunn til at vi har kvinneyrker og manneyrker. Det er fordi det finnes visse yrker som kvinner bare ikke kan utføre, fordi de er for svake til det. Du ser f.eks. aldri en kvinne klatre i en strømstolpe for å fikse en strømkabel. Det er det bare menn som kan.

Men kvinner er nå små og søte da. Særlig når de prøver.

Anonymkode: d796c...aaa

Nå er det også i følge statistikken nesten kun menn som dør i dumme ulykker fordi de skulle tøffe seg og være barsk så jeg vet ikke om det er så mye bedre jeg..

Anonymkode: acabb...660

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå for tiden er det fullt mulig å skifte kjønn om en føler seg ukomfortabel med å være født som kvinne, 

=Eneste løsningen jeg ser på problemene dine.

Ellers viser all forskning på overvekt her til lands at det er flere overvektige menn og gutter, enn det er overvektige jenter og kvinner.

Endret av absinthia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er kvinne, og må visst bare gå og gjøre slutt på mitt miserable liv. Jeg er et elendig vesen. Smålubben, svak på alle måter, kontrollerende, uten evne til å se mitt eget beste, direkte ond, dum og skikkelig, skikkelig urettferdig mot menn. Ja, de stakkars stakkars KG-mennene, og der er du inkludert TS.

Hva er grunnen til at KG-menn ønsker å fremstille kvinner som det verste på jord? I tråd etter tråd etter tråd her på forumet?

KG er virkelig blitt et fluepapir for tapere av det mannlige kjønn, som bruker forumet til å spre ut sin bitterhet. Tapere, som åpenbart finner det lett å legge all sin motgang i livet på kvinner, i stedet for å se seg selv i speilet og se om det kan ligge en forklaring der.

Anonymkode: cefff...2db

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er født jente selv, og det plager meg i stor grad. Rett og slett fordi jeg ikke vil bli assosiert med andre kvinnfolk. 

Det er utelukkende kvinner som klager på dårlig selvtillit og lubben kropp. For å ta et eksempel; en varm sommerdag nå i mai så jeg mange menn og kvinner sprade rundt i shorts og singlet/t-skjorte. 8 av 10 kvinner som passerte meg var godt i stand, eller feit om du vil. Mens bare 1 av 10 menn var det samme. Har kvinner flest så store vanskeligheter med å holde en normal, sunn vekt? 

I tillegg til dette har mange kvinner den svakheten at de kan bli gravide. Med tanke på alle prevensjonsmidlene en har tilgjengelig i dag, skulle det ikke vært nødvendig for noen å bli gravid. Vi er ikke dyr, og har dermed ikke noe behov eller instinkt som må følges. Ta det litt med ro og ha litt kontroll. Det er et valg å underkaste seg. Kvinner som blir gravide tar et valg om å bli enda svakere enn dem allerede er, med tanke på hvordan kroppen endrer seg. Er det noen som vil dette frivillig?

Anonymkode: 2551a...146

Feil. Vi er dyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er mann og jeg kan slå hvilken som helst kvinne i håndbak. Selv om jeg er helt utrent. Hvorfor? Gener. Som mann er jeg sterkere enn en kvinne. Jeg kan løfte mer, bære lenger, gå lenger, løpe lenger, enn en kvinne kan.

 

1436383.jpg

Anonymkode: 4ac21...616

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...