Gå til innhold

Aaaarg!!! Slutt å vær sur mot sentralborddamen!!!!

Klips

Anbefalte innlegg

Hvis den du skal snakke med er på ferie er det faktisk fint lite jeg kan gjøre med saken. F***s drittjobb, bare måtte bite i seg at folk kjefter og slenger på røret bare fordi noen andre her på huset kanskje ikke har gjort jobben sin. Det er klart det går utover meg når det bare er meg en får tak i, jeg skjønner jo det, men fytti h**** for en utakknemlig jobb. Er sjeleglad for at dette bare er et sommervikariat. En dag til nå, så kan dere sutre og klage til noen andre. Drittfolk!!!!!

(Og tenk, jeg er hyggelig og gjør så godt jeg overhodet kan for å hjelpe de som ringer!)

Puh. Der fikk jeg det ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Solskinn

Stakkars liten! :wink:

Tenk deg bare hvordan skrankepersonellet til NSB har det!!! :ler:

Stay cool :kul:

-i alle fall resten av dagen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest katta ikke innl
:hoho: Vet akkurat hvordan du har det... Sitter ved sentralbordet netopp nå. De fleste er ganske så hyggelige, noen sitter attpåtill og flørter med meg :sjarmor: Men av og til :evil:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Her er vi tre sekretærer som deler på å ha sentralbordet. Må le av alle de spørsmålene som kommer inn. Okay her er et eks.

Meg: Beklager, men han sitter i telefonen - vil du vente ?

Innringer: Åå vet du hvor lenge han blir sittende

Men folk tenker ike alltid særlig langt. Jeg har et par ganger høflig sagt at dersom de forventer seg hjelp så må de bare se til å være litt mer høflige eller ringe opp igjen når de har roet seg ned. FUNGERER :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest katta ikke innl

Det verste eg veit er sånne som puster og peser når de ringer, høres ut som om de driver med både det ene og det andre...

Eller klassikeren: "Er Nielsen inne?"... Vi har noen 1000 ansatte :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, her var det visst fler, ja.

Fortsatt god dag alle sammen. En time igjen hos meg.

(Og mandag)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare positive erfaringer fra sommerjobben på sentralbordet!!! Synes folk er kjempehyggelige og sååå forståelsesfulle for at noen av saksbehandlerne har ferie!

Beklager, men jeg deler ikke erfaringene om at folk er sure iallefall! Det jeg derimot kan si meg enig i, er at folk spør om så mye rart... Nå har jeg vært på et kommunalt sentralbord, og noen av de spm jeg har fått kommer her:

"Jeg lurte bare på om du visste tlf nr til N.N som bor i deres kommune?"

"Vet du når de kommer og tømmer søpla her hos oss?"

"Kan du svare meg på dette: Vet du om han/hun nylig har dødd? Har hørt det ser,du. Det blir litt dumt å ringe direkte til familien..."

:ler::ler::ler:

Jaaaaada!! :hoho::hoho::hoho:

Kos dere videre da, Sentralborddamer!

Klem fra MissS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...