Gå til innhold

Falsk bul i buksa!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Når jeg trente kampsport så bodde jeg såpass nært gymmet at jeg tok på meg susp og shorts/tights (brannsår på knærne under grappling om jeg ikke brukte tights). Ble alltid mye interessante blikk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
10 timer siden, Nerine_ skrev:

Det blir jo litt forskjellig, det er jo faktisk bulen i buksa som skal prestere når det kommer til stykket. 

Jøss, jeg trodde det var begge partene som skal prestere, jeg? Ikke bare en bul. Der ser du hvor borte jeg er, liksom.

• Liker 1
Skrevet

Eneste gangen jeg kan huske å ha lagt merke til bulen i buksa på en mann var på et tog i London en gang hvor en mann som sto i midtgangen hadde en skikkelig pølse nedover låret halvveis ned til kneet. Jeg og samboeren så spontant på hverandre og himler med øynene og hadde vanskelig for å holde latteren inne.

Om det ikke er ekstremt er det vel de færreste som legger merke til bulen, så innlegg må jo være av en viss størrelse før det har effekt vil jeg tro.

Anonymkode: f3915...7a6

• Liker 1
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

En kompis av typen går alltid i trange jeans. Helt ok, men av og til ser jeg konturen av kuken hans. Som ser ganske stor ut. Jeg og typen har snakket litt om dette, dette er noe typen vet om, om det noe han gjør bevisst. Kjæresten min innrømmet tilslutt at han putter et par sokker ned i buksa for å få en ekstra synlig bul😨 Ja, faktisk... Så helt ærlig gutter å menn, er det noe dere virkelig gjør!? Å hvorfor i ...... gjør dere dette, eventuelt... Det er jo bare patetisk...

Anonymkode: 1f8ef...a23

Gjett om det blir patetisk når noen putter sokker i badebuksen, og sokkene sklir delvis ut når han stuper ut i vannet

Anonymkode: c8a1d...e26

• Liker 1
Skrevet

Tja.. Har en lyst på en sokk i buksa så hvorfor ikke ? Eller padding i bh,n, eller hold-in og høye heler og sminke. Men det var dette med å overdrive da. Blir sjelden bra eller troverdig eller atraktivt. Om det skulle være målet. Men  all pynt skal  jo ofte av en gang.

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Eneste gangen jeg kan huske å ha lagt merke til bulen i buksa på en mann var på et tog i London en gang hvor en mann som sto i midtgangen hadde en skikkelig pølse nedover låret halvveis ned til kneet. Jeg og samboeren så spontant på hverandre og himler med øynene og hadde vanskelig for å holde latteren inne.

Om det ikke er ekstremt er det vel de færreste som legger merke til bulen, så innlegg må jo være av en viss størrelse før det har effekt vil jeg tro.

Anonymkode: f3915...7a6

Smiler , kan tenke meg han ble mye sjekka opp på gata! 🙌😏💜

Anonymkode: 406f8...7f1

Skrevet

Så kvalmt, jeg har ikke behov for å se konturen av noens kjønnsorgan, verken menn eller kvinner. 

Skrevet
14 timer siden, canacas skrev:

Hvor vanlig er det å ha signifikant synlig bul da? Dette har jeg ikke sett siden en ekkel fyr jeg gikk på skole med hadde (med vilje) bennern i for trang bukse, daglig, på skolen. Han gnikket seg på oss om han fikk mulighet og. Ellers er det ikke slik at jeg ser mot skrittet for å se størrelsen på bulen. Har jeg gått glipp av noe?

Istedet for å spørre om dette her, kan du ikke bare ta en uke der du titter på buler i buksen? Da får du et inntrykk av dette selv, istedenfor å sitte her og late som om du aldri har sett mot et herreskritt siden skolen.

Anonymkode: d3f1b...03f

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, sol87 skrev:

Så kvalmt, jeg har ikke behov for å se konturen av noens kjønnsorgan, verken menn eller kvinner. 

Det er jo ikke alltid menn kan styre dette. Kjæresten min har også bul i enkelte bukser, men ikke så gedigen som kompisen med sokk i buksa. Kjæresten min sa ikke dette fordi han er misunnelig. Han fortalte en historie, men det er ikke så viktig.

TS

Gjest Ingenting2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Istedet for å spørre om dette her, kan du ikke bare ta en uke der du titter på buler i buksen? Da får du et inntrykk av dette selv, istedenfor å sitte her og late som om du aldri har sett mot et herreskritt siden skolen.

Anonymkode: d3f1b...03f

Ellers takk, tror jeg står over. Men takk for tipset!

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo ikke alltid menn kan styre dette. Kjæresten min har også bul i enkelte bukser, men ikke så gedigen som kompisen med sokk i buksa. Kjæresten min sa ikke dette fordi han er misunnelig. Han fortalte en historie, men det er ikke så viktig.

TS

Nei, det er sant! Men man kan kjøpe busker som passer, og i alle fall ikke stappe et par sokker nedi, hehe! Det er dessuten forskjell på en bul i buksa og når man ser konturene av et helt kjønnsorgan. :P 

Skrevet

Shit! Her har jeg hele mitt liv trodd jeg var høflig når jeg bevisst ikke stirret på skrittet til menn. Og så viser det seg at de fyller på med sokker, og gud vet hva, for å få en max fremtredende bul?! Jaja jeg har tydeligvis ikke gått glipp av noe :Knegg: 

Anonymkode: c563f...696

Skrevet

"Jeg stirrer ikke"....

PolishCycling.jpg

Anonymkode: 64822...6db

Skrevet

Bon Scott gjorde det i sin tid, en sokk med sand i, og hevdet at jentene elsket det, men det var i 70 åra. Vi menn har som oftest en naturlig bul i buksa, men ikke en stor en som ligger nedover beinet eller bortover mot hofta.

12be7af926454bd.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...