Gå til innhold

Falsk bul i buksa!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

En kompis av typen går alltid i trange jeans. Helt ok, men av og til ser jeg konturen av kuken hans. Som ser ganske stor ut. Jeg og typen har snakket litt om dette, dette er noe typen vet om, om det noe han gjør bevisst. Kjæresten min innrømmet tilslutt at han putter et par sokker ned i buksa for å få en ekstra synlig bul😨 Ja, faktisk... Så helt ærlig gutter å menn, er det noe dere virkelig gjør!? Å hvorfor i ...... gjør dere dette, eventuelt... Det er jo bare patetisk...

Anonymkode: 1f8ef...a23

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Av samme grunn som jente gå med bh med innlegg?

Anonymkode: 5aa9b...957

• Liker 16
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det blir jo litt forskjellig, det er jo faktisk bulen i buksa som skal prestere når det kommer til stykket. 

Skrevet
1 minutt siden, Nerine_ skrev:

Det blir jo litt forskjellig, det er jo faktisk bulen i buksa som skal prestere når det kommer til stykket. 

Kan godt hende du synes det ikke er det samme men hvordan tror du en mann som elsker store pupper føler seg nå dama tar av bhen å plutselig går ned fra en stor c til en vanlig b?

jeg støtter ingen av delene.

nå skal sant sies at mange liker små pupper ikke alle som bare tenner på store.

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så du legger et par sokker i buksa altså!?

Anonymkode: 1f8ef...a23

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, Slarti skrev:

Kan godt hende du synes det ikke er det samme men hvordan tror du en mann som elsker store pupper føler seg nå dama tar av bhen å plutselig går ned fra en stor c til en vanlig b?

jeg støtter ingen av delene.

nå skal sant sies at mange liker små pupper ikke alle som bare tenner på store.

Nei skjønner at den også er kjedelig.  Men det er liksom mere normalt å jukse litt der oppe,  de fleste bh'er har jo en eller annen form for padding.

Skrevet (endret)

Nei, aldri gjort det, trenger ikke det. men det er jo som en pushup-bh med innlegg. Ser ut som store strutter, og er små ikke-strutter. Det er kosmetikk.

Og med tanke på hvor mange som har skrevet på dette forumet at størrelsen ikke har noe å si, er det potensiale for å virkelig skyte foten av seg i denne tråden 😂 Blir spennende å se. 

Endret av Cronosgjesten
  • Liker 2
Skrevet
6 minutter siden, Nerine_ skrev:

Nei skjønner at den også er kjedelig.  Men det er liksom mere normalt å jukse litt der oppe,  de fleste bh'er har jo en eller annen form for padding.

At noe er mer normalt i moteverden betyr ikke at det er noe bedre.

men ff bruker konsekvent ikke bh med padding, noe som passer meg utmerket siden jeg heller vil ha mindre pupper en gedigene.

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Slarti skrev:

At noe er mer normalt i moteverden betyr ikke at det er noe bedre.

men ff bruker konsekvent ikke bh med padding, noe som passer meg utmerket siden jeg heller vil ha mindre pupper en gedigene.

Det er ikke bare moteverden det er normalt i. Jeg personlig liker noe padding for å slippe å vise brystvortene til alle og enhver.  

• Liker 6
Skrevet

Hjelpes, hvor gammel er denne gutten? 

Skrevet

Hørtes spesielt ut, buksene er stramme nok fra før

Gjest Ingenting2
Skrevet

Hvor vanlig er det å ha signifikant synlig bul da? Dette har jeg ikke sett siden en ekkel fyr jeg gikk på skole med hadde (med vilje) bennern i for trang bukse, daglig, på skolen. Han gnikket seg på oss om han fikk mulighet og. Ellers er det ikke slik at jeg ser mot skrittet for å se størrelsen på bulen. Har jeg gått glipp av noe?

Skrevet

Vent hæ. Bare et spørsmål av ren nysgjerrighet; er dette en greie? Aldri hørt om?

Skrevet
1 minutt siden, Vackra skrev:

Vent hæ. Bare et spørsmål av ren nysgjerrighet; er dette en greie? Aldri hørt om?

En greie er vel å kraftig overdrive.  Det er vel som med cameltoe-dama på KG. Alltid noen som er villig til å gjøre hva som helst for å få oppmerksomhet.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Tviler på kjæresten din snakker sant når han sier at kompisen går med sokker i buksa. Han er nok bare redd for at du skal lyste mer på kameraten sin penis enn hans, og må derfor snakke den ned og disse han og si det er falskt.

Anonymkode: 406f8...7f1

• Liker 8
Skrevet (endret)

Sokke du mæ? Nei æ ser på paden din æ!

Endret av innsats
AnonymBruker
Skrevet

Tror du er litt vel opptatt av kuken til typens kompis :pasha: 

Anonymkode: d48f0...14d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tror du er litt vel opptatt av kuken til typens kompis :pasha: 

For du hadde ikke lagt merke til at en fyr har syltrange bukser og en diger bul som ligger nedover langs låret... Nei, ikke i det hele tatt... 

Anonymkode: 250c6...f35

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

For du hadde ikke lagt merke til at en fyr har syltrange bukser og en diger bul som ligger nedover langs låret... Nei, ikke i det hele tatt... 

Anonymkode: 250c6...f35

Hvis han bruker trange bukser liker han kanskje å vise fram det han har. Han klarer ihvertfall å vekke din oppmerksomhet, så det er han nok god på, sokk eller ikke sokk.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...