AnonymBruker Skrevet 9. august 2017 #1 Del Skrevet 9. august 2017 Trenger noen penger for å få betalt en regning nå. Venter fortsatt på skattepengene, men har et coop medlemskap og vil få ca 900 hvis jeg sier opp. Er det en dum ting å gjøre? Anonymkode: 6a3e7...2a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grandidosa83 Skrevet 9. august 2017 #2 Del Skrevet 9. august 2017 Dette høres ut som en relativt liten regning å betale. Hva med å bare ringe firmaet og be om en liten betalingsutsettelse? De fleste firmaer, gitt du som kunde har betalt for deg tidligere, flytter gjerne betalingsdatoen dersom de får en hyggelig henvendelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 9. august 2017 #3 Del Skrevet 9. august 2017 (endret) Enig med innlegget ovenfor. I de fleste tilfeller er det mulig å få en utsettelse til måneden etter f.eks, hvis man ringer og forklarer at man ikke har råd denne mnd. Hvis du ikke allerede har utsatt regningen før da, så du er nødt til å betale nå? Det er ikke så mange som vil gi utsettelse på en regning flere ganger. Hva slags regning er det? (noen typer regninger er mer alvorlige enn andre, f.eks. haster det mest med regninger til staten) Endret 9. august 2017 av Million Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2017 #4 Del Skrevet 9. august 2017 Ring å be om utsettelse Trenger heller ikke si opp coop, bare logg inn og overfør pengene Hilsen nyutdannet som ikke begynner å jobbe før neste uke. Enda en mnd uten inntekt :O Anonymkode: ec752...7fe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2017 #5 Del Skrevet 9. august 2017 Er strømregning og mobilregning jeg må få betalt. Anonymkode: 6a3e7...2a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2017 #6 Del Skrevet 9. august 2017 Kan du ikke overføre de pengene du har tjent, og la medlemsavgiften stå igjen? Ellers er det ikke noe problem å si opp medlemskapet og tegne et nytt senere heller altså. Ring strømselskapet og mobilselskapet og si at du har x-antall kroner du kan betale nå, men at du ikke har mulighet til å betale resten før neste lønning, så ordner det seg nok. Anonymkode: eb319...603 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2017 #7 Del Skrevet 9. august 2017 Kan ikke overføre det som er på coop kortet, men kan jeg si opp og få nytt medlemskap om et halvt år? Strømregningen er viktigst da, mobilregningen kan jeg nok få utsatt... Anonymkode: 6a3e7...2a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2017 #8 Del Skrevet 9. august 2017 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan ikke overføre det som er på coop kortet, men kan jeg si opp og få nytt medlemskap om et halvt år? Strømregningen er viktigst da, mobilregningen kan jeg nok få utsatt... Anonymkode: 6a3e7...2a7 Hvorfor kan du ikke det? Jeg gjorde det senest i går, og det gikk helt fint. Ja, man kan si opp og tegne nytt medlemskap senere. Anonymkode: eb319...603 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2017 #9 Del Skrevet 9. august 2017 Det står at jeg har 0 disponibelt :/ Anonymkode: 6a3e7...2a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2017 #10 Del Skrevet 9. august 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det står at jeg har 0 disponibelt :/ Anonymkode: 6a3e7...2a7 Så rart, da ville jeg ringt dem og spurt først, men hvis du virkelig må melde deg ut for å få pengene, så er det egentlig ikke noe problem, det er jo bare litt tungvint. Anonymkode: eb319...603 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå