AnonymBruker Skrevet 9. august 2017 #1 Del Skrevet 9. august 2017 Jeg ble fulgt til innleggelse på psykiatrisk av politiet vil det stå i en politiattest eller på rullebladet eller noen annen plass? Anonymkode: ffa99...bb9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2017 #2 Del Skrevet 9. august 2017 Tror ikke det havner på noe rulleblad nei, men mulig i journalen din, altså helsejournalen. Anonymkode: 7152b...9d7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2017 #3 Del Skrevet 9. august 2017 Rullebladt havner det ikke på, men neste gang du lager leven så kommer det opp i politiets register når de søker på navnet ditt. Anonymkode: eaad6...3e8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2017 #4 Del Skrevet 9. august 2017 Det står i politiloggen og i den psykiatriske journalen din. Ikke på rullebladet ditt. Anonymkode: 66a50...a41 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2017 #5 Del Skrevet 9. august 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Rullebladt havner det ikke på, men neste gang du lager leven så kommer det opp i politiets register når de søker på navnet ditt. Anonymkode: eaad6...3e8 Horribelt Anonymkode: 813ea...c08 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2017 #6 Del Skrevet 9. august 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Horribelt Anonymkode: 813ea...c08 Hvorfor er det horribelt? Er da naturlig at mennesker som har en tendens til å lage bråk enten de er psykisk syke eller ikke blir registrert når de kommer i kontakt med politiet. Anonymkode: b2a64...9d3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2017 #7 Del Skrevet 10. august 2017 Ok, takk for svar Anonymkode: ffa99...bb9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2017 #8 Del Skrevet 10. august 2017 Jeg tror ikke det blir registrert noe sted. Har en slektning som to ganger har blitt fulgt av politi til innleggelse, ene gangen var jeg der. Fylkeslegen og politiet kom for å hente vedkommende, jeg visste slektningen min ville til usa en gang og spurte politibetjenten om dette kom på rulleblad eller noe, de sa det ikke ville bli registrert ved navn noe sted, bare at de ble kalt ut til å bistå helsepersonell ved innleggelse under tvang, ikke hvem. Anonymkode: e61e0...2fb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2017 #9 Del Skrevet 10. august 2017 Jeg ble stoppet i trafikkontroll og ble spurt ut av politiet om et avhør jeg var i en gang, var vitne den gang. Så tror nok det står hos politiet ja. Anonymkode: a8e77...94c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå