AnonymBruker Skrevet 9. august 2017 #21 Del Skrevet 9. august 2017 14 minutter siden, Simbyxor skrev: Hvorfor måtte du kommentere det, da? Hvemfor. Heter det ikke det a? Anonymkode: 59bd8...c93 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simbyxor Skrevet 9. august 2017 #22 Del Skrevet 9. august 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvemfor. Heter det ikke det a? Anonymkode: 59bd8...c93 Varför, tror jeg vi holder oss til. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simbyxor Skrevet 9. august 2017 #23 Del Skrevet 9. august 2017 19 minutter siden, OppNedPåAlt skrev: Jeg har vann i springen. Vil jeg ha kullsyre så kjøper jeg Farris. Kan du ikke bare koble på en kullsyrelager på springen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2017 #24 Del Skrevet 9. august 2017 2 minutter siden, Simbyxor skrev: Kan du ikke bare koble på en kullsyrelager på springen? en sånn? http://www.viivilla.no/kjokken/annet-om-kjokken/kullsyreholdig-vann-direkte-fra-kjokkenkranen/ Anonymkode: 7aab7...349 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simbyxor Skrevet 9. august 2017 #25 Del Skrevet 9. august 2017 17 minutter siden, Forundret.. skrev: En gang måtte jo bli den første Jasså, en vemodig jomfrugrammatiker. Eh, beklager, exjomfrugrammatiker. Nå er du klar for verden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simbyxor Skrevet 9. august 2017 #26 Del Skrevet 9. august 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: en sånn? http://www.viivilla.no/kjokken/annet-om-kjokken/kullsyreholdig-vann-direkte-fra-kjokkenkranen/ Anonymkode: 7aab7...349 For eksempel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Regn Skrevet 9. august 2017 #27 Del Skrevet 9. august 2017 Hvilket vann? Drikker kun springvann, jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 9. august 2017 #28 Del Skrevet 9. august 2017 Men selv på det muntlige dialektspråket er vel "hvem vann" feil? Er det ikke "hvordan vann"? Jeg kjøper ikke vann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNedPåAlt Skrevet 9. august 2017 #29 Del Skrevet 9. august 2017 9 minutter siden, Simbyxor skrev: Kan du ikke bare koble på en kullsyrelager på springen? Kanskje, men kjøper alltid Farris med smak. Så må bli en SodaStream istedenfor da, men nå føler jeg ikke jeg kjøper det så ofte at jeg trenger det heller.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simbyxor Skrevet 9. august 2017 #30 Del Skrevet 9. august 2017 Akkurat nå, OppNedPåAlt skrev: Kanskje, men kjøper alltid Farris med smak. Så må bli en SodaStream istedenfor da, men nå føler jeg ikke jeg kjøper det så ofte at jeg trenger det heller.... Nei, men da er det jo greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 9. august 2017 #31 Del Skrevet 9. august 2017 Akkurat nå, OppNedPåAlt skrev: Kanskje, men kjøper alltid Farris med smak. Så må bli en SodaStream istedenfor da, men nå føler jeg ikke jeg kjøper det så ofte at jeg trenger det heller.... Har du smakt Bon Aqua med sitron? Brukte å kjøpe dem i en periode når jeg var 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2017 #32 Del Skrevet 9. august 2017 Jeg liker Imsdal for hun er best. Kjøper ikke Olden for han liker jeg ikke, han er så arrogant liksom.... Anonymkode: 35044...511 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNedPåAlt Skrevet 9. august 2017 #33 Del Skrevet 9. august 2017 16 minutter siden, Winza skrev: Har du smakt Bon Aqua med sitron? Brukte å kjøpe dem i en periode når jeg var 15 Har nok smakt ja, men kan ikke si jeg husker igjen den smaken kjøper helst annet enn sitron Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 9. august 2017 #34 Del Skrevet 9. august 2017 Jeg kjenner ingen som heter vann, og jeg kjøper i hvert fall ikke vennene mine på butikken. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 9. august 2017 #35 Del Skrevet 9. august 2017 7 minutter siden, OppNedPåAlt skrev: Har nok smakt ja, men kan ikke si jeg husker igjen den smaken kjøper helst annet enn sitron Skulle likt å se Bon Aqua med cola smak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2017 #36 Del Skrevet 9. august 2017 vann? Helst uten kullsyre. Anonymkode: 417b1...969 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Berentsens Skrevet 9. august 2017 #37 Del Skrevet 9. august 2017 Isklar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2017 #38 Del Skrevet 9. august 2017 I morgen på KG: Hvem brød liker du best torsdag på kg: Hva smør kjøper du helst? Anonymkode: b53ab...6d1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2017 #39 Del Skrevet 9. august 2017 1 time siden, Rosalie skrev: Jeg kjenner ingen som heter vann, og jeg kjøper i hvert fall ikke vennene mine på butikken. ? Anonymkode: de7b8...6fb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JackIost Skrevet 9. august 2017 #40 Del Skrevet 9. august 2017 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: I morgen på KG: Hvem brød liker du best torsdag på kg: Hva smør kjøper du helst? Anonymkode: b53ab...6d1 Smør har vært tema her før Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå