AnonymBruker Skrevet 8. august 2017 #1 Del Skrevet 8. august 2017 ...Og hvor avgjørende er dette for hvor du handler? Det er ikke så utbredt her jeg bor, og jeg er litt nysgjerrig på hvorfor. Som jeg forstår det er det veldig populært i Midt- og Sør-Norge, samt Sverige. Betaler du som bruker noe for dette? Og hvor mye får du i gjennomsnitt tilbake hver måned? Anonymkode: a35d2...524 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
asterix Skrevet 8. august 2017 #2 Del Skrevet 8. august 2017 Jeg får minst 500-600 i cashback og bonus hver mnd til sammen kun ved å bruke ulike kredittkort i stedet for debetkort. Jeg handler uansett der det er billigst, så dette kommer i tillegg. Og disse kortene er selvfølgelig gratis, ellers hadde jeg ikke brukt dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Husholdning1 Skrevet 8. august 2017 #3 Del Skrevet 8. august 2017 Det spiller null rolle for hvor jeg handler, da jeg uansett får cashback på et eller annet kort der. Appen Æ fører meg derimot ofte til Rema, der mye av det jeg handler har oaveste pris i utgangspunktet og Æ i tillegg gir 10% på en god del av det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2017 #4 Del Skrevet 8. august 2017 Jeg har positive erfaringer, spesielt med cashback når jeg bestiller ferie og for innkjøp av matvarer. Det er forsket rimelig grundig på forbruksmønster som følge av betalingsmåte. Kontanter kommer desidert best ut og kredittkort med cashback dårligst. Det er verdt å ha i bakhodet.. Anonymkode: 42497...cb3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JackIost Skrevet 9. august 2017 #5 Del Skrevet 9. august 2017 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har positive erfaringer, spesielt med cashback når jeg bestiller ferie og for innkjøp av matvarer. Det er forsket rimelig grundig på forbruksmønster som følge av betalingsmåte. Kontanter kommer desidert best ut og kredittkort med cashback dårligst. Det er verdt å ha i bakhodet.. Anonymkode: 42497...cb3 Best og dårligst ut på hvilken måte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 9. august 2017 #6 Del Skrevet 9. august 2017 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har positive erfaringer, spesielt med cashback når jeg bestiller ferie og for innkjøp av matvarer. Det er forsket rimelig grundig på forbruksmønster som følge av betalingsmåte. Kontanter kommer desidert best ut og kredittkort med cashback dårligst. Det er verdt å ha i bakhodet.. Anonymkode: 42497...cb3 Det lurer jeg også på. Kan du forklare? Dette får jeg ikke til å rime, det du sier. Hvordan kan kredittkort med cashback komme dårligst ut og på hvilken måte? Det må være folk som ikke betaler hele saldoen ved forfall det da, og istedet utsetter og må betale renter av kreditten? Jeg bruker forskjellige kredittkort til forskjellige formål. F.eks har jeg et YA-bank VISA kredittkort som jeg har 3% i cashback på matvarer på. Bruker dette til å betale i alle dagligvarebutikker, og får dermed 3% rabatt i avslag på fakturaen for dagligvarene. Et annet kredittkort jeg har, Re:member, har en rekke nettbutikker de har avtale med, der man kan få varierende rabatter (så og så mange prosent). F.eks. kjøpte jeg nye joggesko på Sportamore.no for litt siden, og de fikk jeg 5% rabatt på når jeg brukte re:member kredittkortet å betale med. Hadde ikke fått de 5% om jeg betalte med debet-bankkortet mitt (kontanter). Jeg brukte Sportamore i dette eksempelet kun fordi jeg der får rabatt på skoene jeg skulle ha, og fordi de ikke var dyrere i utgangsprisen enn andre nettbutikker. Da hadde jo vinningen gått opp i spinningen, om de var det, selvfølgelig. Skoene var på salg, og i tillegg til vanlig salgsrabatt, fikk jeg altså 5% pga jeg brukte det kortet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå