AnonymBruker Skrevet 8. august 2017 #1 Del Skrevet 8. august 2017 Kjenner meg skikkelig frustrert nå! I forbindelse med oppussing av badet fikk vi lagt nytt mørkegrått våtromsbelegg. Vi kjøpte også et håndklestativ som er beregnet til badet som vi hadde plassert ved siden av badekaret. Når vi kom hjem etter noen dager i utlandet var det fuktig og vått under stativet (datteren vår hadde brukt badekaret)Så viste det seg at gulvbelegget var blitt lysegrått/ bleket der stativet har stått!!! Stativet er kjøpt på Comfort, og litt såpevann skal vel uansett et våtromsbelegg tåle?? Føler meg kjempelei og frustrert nå - skal dette gå an??!! Anonymkode: 275cd...88d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2017 #2 Del Skrevet 8. august 2017 Skulle stå BADET i overskriften, gikk litt fort i svingene😉 Anonymkode: 275cd...88d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2017 #3 Del Skrevet 8. august 2017 Spør på Comfort? Har du forsøkt å vaske det vekk i tilfelle det bare er såpe eller trykkmerker etter stativet. Anonymkode: 00340...63c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2017 #4 Del Skrevet 8. august 2017 Har flekken tørket helt opp? Oppdaget en slik blekere flekk under en toalettrullholder etter at den hadde stått våt. Ble sur og fortvilet, men da den hadde fått tørket skikkelig er fargen helt jevn igjen Hvis ikke ville jeg nok kontaktet de som la belegget, for venn skal det jo absolutt tåle! Anonymkode: f37fd...5ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2017 #5 Del Skrevet 8. august 2017 Har selv et mørkegrått belegg på badet her. Kom vann under vaskemaskinen, og når jeg så det var det et stort område som var bleket under.. ble sint og sendte bilder til butikken som sa jeg bare skulle vente noen dager, og etter noen dager var det tilbake til normal farge Anonymkode: 3306c...085 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2017 #6 Del Skrevet 12. august 2017 Takk for svar! Allerede neste dag var flekken vekke👏😊TS Anonymkode: 275cd...88d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå