Gå til innhold

Hvor finne en mann?!?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir gal og sprø.

Er alle bra menn tatt?

Jeg er 37 år, har ett barn på 11 år, leilighet, bil, utdannelse, jobb, godt forhold til familien min, er snill, reflektert, leser bøker, opptatt av samfunn og politikk og kunst, vokst opp i ressurssterkt hjem, glad i dyr og barn, utseende over snittet og ser 10 år yngre ut enn jeg er. 

Hvor finner man en mann som vil noe seriøst, har gode verdier og holdninger, ikke er psycho eller ser ut som draugen?

Anonymkode: 03c01...84f

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg blir gal og sprø.

Er alle bra menn tatt?

Jeg er 37 år, har ett barn på 11 år, leilighet, bil, utdannelse, jobb, godt forhold til familien min, er snill, reflektert, leser bøker, opptatt av samfunn og politikk og kunst, vokst opp i ressurssterkt hjem, glad i dyr og barn, utseende over snittet og ser 10 år yngre ut enn jeg er. 

Hvor finner man en mann som vil noe seriøst, har gode verdier og holdninger, ikke er psycho eller ser ut som draugen?

Du mener en enhjørning?

AnonymBruker
Skrevet

Vil si det er ganske psyko og sitte å skryte vilt og uhemmet av seg selv og sitt utseende til fremmede damer på et forum.. :P kanskje det hjelper å jekke seg ned et par hakk? 

Anonymkode: 8d9b3...89c

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje du er for intelligent. Menn blir som kjent stressa av sånt.

Anonymkode: 61771...2b3

• Liker 4
Skrevet

Haha, ingen kvinner over 35 ser ut som de er rundt 25. Du manger nok litt selvinnsikt og sikter alt for høyt. Du leter ikke etter  kvinner, så utdanningsnivået ditt og familieforholdene dine er fullstendig irrelevant.

• Liker 4
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg blir gal og sprø.

Er alle bra menn tatt?

Det kommer jo litt an på om du er på jakt etter en mannlig versjon av deg, med tanke på intetesser, livsførsel osv. eller ikke. hva er gode verdier og holdninger? Er du villig til å flytte på landet er det nok gode miligheter til å finne seg mann det :)  

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Uffda skrev:

Haha, ingen kvinner over 35 ser ut som de er rundt 25. Du manger nok litt selvinnsikt og sikter alt for høyt. Du leter ikke etter  kvinner, så utdanningsnivået ditt og familieforholdene dine er fullstendig irrelevant.

Jeg har selvinnsikt og er ekstremt selvkritisk og vet jeg ser ung ut (er ikke ts). Har for øvrig kjæreste så har ikke noe problem. 

Hvordan finne en mann? Sikkert lettere hvis man ikke oppfører seg arrogant. 

Anonymkode: dd74d...ce5

Skrevet (endret)

Du er i en litt vrien alder. Jeg er selv i begynnelsen av trettiårene, og så og si alle jeg kjenner i samme alder er midt i "småbarns og bygge-hus" fasen. I hvertfall de med samme sosioøkonomiske statusen som du. 

Tenker at enten må du finne en litt eldre mann som har "rukket" og skille seg, og som har tenåringsbarn, eller en litt yngre som ikke har  å stiftet familie enda. Men det spørs jo også litt på hvordan du stiller deg til å få flere barn.

Endret av Perle
  • Liker 3
Skrevet (endret)
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg blir gal og sprø.

Er alle bra menn tatt?

Jeg er nødt til å være med å bekrefte en del av tingene andre presiserer her.

For de fleste menn er veldig mye av det du lister opp helt irrelevant. Vi legger lite/ingen vekt på om vedkommende har leilighet, bil, utdannelse, jobb, godt forhold til familien, vokst opp i ressurssterkt hjem osv. Dette er kvaliteter kvinner legger vekt på hos menn og ikke motsatt.

Hvis du opplever å bli "brukt" av menn, så sikter du muligens for "høyt". 

Men utifra det du skriver så burde du ha null problem med å finne en seriøs mann, kanskje problemet ligger i at du ikke klarer å filtrere bort de useriøse?

Når det gjelder barn, så  tenker jeg at 11år og ett barn heller ikke burde gjør deg noe mindre attraktiv på markedet, heller tvert om. De fleste på den alderen har flere og yngre barn,

Hvilken kanal har du brukt for å treffe disse menene?

Hilsen mann 40år. 

Endret av Mr_Kindle
  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
55 minutter siden, Perle skrev:

Du er i en litt vrien alder. Jeg er selv i begynnelsen av trettiårene, og så og si alle jeg kjenner i samme alder er midt i "småbarns og bygge-hus" fasen. I hvertfall de med samme sosioøkonomiske statusen som du. 

Tenker at enten må du finne en litt eldre mann som har "rukket" og skille seg, og som har tenåringsbarn, eller en litt yngre som ikke har  å stiftet familie enda. Men det spørs jo også litt på hvordan du stiller deg til å få flere barn.

Godt og fornuftig svar, takker for det!

Har tenkt i samme baner. Ikke veldig interessert i å få flere barn nå, hadde jeg vært fem år yngre hadde det stilt seg annerledes.

Er hovedsakelig tiltrukket av menn på min alder pluss minus 4-5 år. Må vel heve øvre aldersgrense litt antakeligvis. Men hvor treffer man dem??

Og jeg er som person hverken arrogant eller høy på pæra, det er rimelig langt fra sannheten... Prøvde bare å beskrive meg og min situasjon på en kort og objektiv måte, uti fra fakta og tilbakemeldinger fra andre. 

• Liker 4
Gjest Ingenting2
Skrevet

De finnes ikke. Menn på vår alder, som er single, drukner i issues og forpliktelsesangst. De lar heller en god greie passere, enn å jobbe med seg selv. Sorry.  :)

AnonymBruker
Skrevet
46 minutter siden, Mr_Kindle skrev:

Jeg er nødt til å være med å bekrefte en del av tingene andre presiserer her.

For de fleste menn er veldig mye av det du lister opp helt irrelevant. Vi legger lite/ingen vekt på om vedkommende har leilighet, bil, utdannelse, jobb, godt forhold til familien, vokst opp i ressurssterkt hjem osv. Dette er kvaliteter kvinner legger vekt på hos menn og ikke motsatt.

Hvis du opplever å bli "brukt" av menn, så sikter du muligens for "høyt". 

Men utifra det du skriver så burde du ha null problem med å finne en seriøs mann, kanskje problemet ligger i at du ikke klarer å filtrere bort de useriøse?

Når det gjelder barn, så  tenker jeg at 11år og ett barn heller ikke burde gjør deg noe mindre attraktiv på markedet, heller tvert om. De fleste på den alderen har flere og yngre barn,

Hvilken kanal har du brukt for å treffe disse menene?

Hilsen mann 40år. 

Takk for et seriøst og ærlig svar!

Hva ser menn i den alderen etter? Vær gjerne så ærlig som du får blitt 😉

Jeg har nok ikke gått aktivt inn for å treffe noen fordi jeg vet ikke hvor/hvordan. 

Før møtte jeg lettere mennesker gjennom venner, jobb, ute på byen etc.

Har sjekket innom sukker, tinder, og er på byen en gang i blant. Er lite å hente. Nettdating ligger ikke for meg uansett.

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, canacas skrev:

De finnes ikke. Menn på vår alder, som er single, drukner i issues og forpliktelsesangst. De lar heller en god greie passere, enn å jobbe med seg selv. Sorry.  :)

Så jeg er dømt til 100 års ensomhet? 

Gjest Ingenting2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Så jeg er dømt til 100 års ensomhet? 

Skal du bli over 130? :ohmy: 

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, canacas skrev:

Skal du bli over 130? :ohmy: 

Sikter høyt vettu 😊

• Liker 6
Skrevet
1 time siden, Perle skrev:

I tillegg vil jeg tro at de som har "rukket å skille seg" i en tid etterpå nok heller ikke er så interessert i å hoppe inn i et nytt forhold. 

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Sheherasade skrev:

I tillegg vil jeg tro at de som har "rukket å skille seg" i en tid etterpå nok heller ikke er så interessert i å hoppe inn i et nytt forhold. 

Min erfaring er at de hopper inn i noe nytt etter få uker... Står gjerne et kvinnfolk klar på trappa og huker tak i han i det øyeblikket han forlater kona...

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg blir gal og sprø.

Er alle bra menn tatt?

Spiller ingen rolle noen av de tingene  du nevte 

Så rett på sak. Er du pen nok? Deilig nok? Attraktiv? Vis ja så har du god sjangs og må bare treffe menn på en sosial arena. Byn f.eks

Så lenge du er økonomisk selvstendig og har noenlunde grei personelighet er det dessverre utseende som teller mest

Hva forhold du har til familien din, om du leser bøker og opptatt av samfunn og politikk spikler ingen rolle

Anonymkode: 8a8dc...df0

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Min erfaring er at de hopper inn i noe nytt etter få uker... Står gjerne et kvinnfolk klar på trappa og huker tak i han i det øyeblikket han forlater kona...

He-he, mulig det. Kjenner ikke situasjonen selv, men har forstått det sånn av andre i den situasjonen.

Gjest Ingenting2
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Spiller ingen rolle noen av de tingene  du nevte 

Så rett på sak. Er du pen nok? Deilig nok? Attraktiv? Vis ja så har du god sjangs og må bare treffe menn på en sosial arena. Byn f.eks

Så lenge du er økonomisk selvstendig og har noenlunde grei personelighet er det dessverre utseende som teller mest

Hva forhold du har til familien din, om du leser bøker og opptatt av samfunn og politikk spikler ingen rolle

Anonymkode: 8a8dc...df0

Tipper du tenkte du skrev et sabla godt innlegg her nå. Men du gjorde ikke det. Prøv gjerne igjen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...