AnonymBruker Skrevet 9. august 2017 #21 Skrevet 9. august 2017 Jeg har tatt underlivet selv i alle år. Bruker en kombinasjon av epilator og voks. Epilator der det er lett å komme til, voks der det ikke er det. Ikke vondt egentlig. Ubehagelig er det da.. Bruker veet varm voks og silk-e-pil epilator fra braun Anonymkode: f8bce...71a
AnonymBruker Skrevet 9. august 2017 #22 Skrevet 9. august 2017 har dere prøvd hårfjerning med sukkerpasta i salong ? skal vistnok ta håret men ikke huden, må få være hakket mer ubehagelig vil jeg tro Anonymkode: efa0d...88e
AnonymBruker Skrevet 9. august 2017 #23 Skrevet 9. august 2017 Skjønner ikke at dere tør å dra til villt fremmende og la de stelle og styre med tissen deres. Spessielt ikke hvis dere kommer hårete dit og skal blåtte en hårete ape penis eller vagina. Anonymkode: 5380b...c33
SlemUlv Skrevet 9. august 2017 #24 Skrevet 9. august 2017 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: har dere prøvd hårfjerning med sukkerpasta i salong ? skal vistnok ta håret men ikke huden, må få være hakket mer ubehagelig vil jeg tro Anonymkode: efa0d...88e Suggaring er hakket mindre vondt en hardvoks, som jeg sa tidligere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå