Gå til innhold

Bekymret for venninne

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei.

Jjeg er så heldig å ha en fantastisk venninne. Hun er en sterk og flott person men i den siste tiden er hun mer trett enn ellers. Hun jobber i en bedrift som er familiebasert og hun er daglig leder der. Hun har en tedens til å glemme ting, hun er slappere enn vanlig og ikke den samme sprudlene som ellers. Jeg har snakket med mannen hennes og han forteller at hun glad i jobben sin, han prøver å si at hun kan ta mer fri enn hun har men hun jobber og jobber. lange dager blandt annet, men når hun kommer hjem har hun fri, da mannen og barna hans tar husarbeid og klesvask og alt sammen.

Hun har vært alvorlig syk i lang tid men får behandiling med Rituximab og så lenge hun får det holder hun koken. Men hvordan kan jeg få henne til å forstå at hun må roe det ned?

Anonymkode: ba007...6d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg tror det lureste du gjør er å bare si til henne at du er bekymra for henne. At hun har forandra seg og at du vil henne ska ta en liten ferie. Det er jo til hennes eget beste.

Hun har barn også nevner du, da er det lurt å komme seg litt hjem. Barna savner nok mamman sin i og med at de ikke får sett henne så mye i løpet av uka.

Anonymkode: 00874...0e6

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden hun har vært alvorlig syk og nå har blitt bedre skjønner jeg at det er fort gjort å overdrive når hun endelig føler hun kan leve ordentlig igjen :) Sett deg ned å snakk med henne og si at du er bekymret. Selv om hun føler seg frisk, er hun fortsatt under behandling og kroppen trenger tid for å hente seg inn igjen 😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror det lureste du gjør er å bare si til henne at du er bekymra for henne. At hun har forandra seg og at du vil henne ska ta en liten ferie. Det er jo til hennes eget beste.

Hun har barn også nevner du, da er det lurt å komme seg litt hjem. Barna savner nok mamman sin i og med at de ikke får sett henne så mye i løpet av uka.

Anonymkode: 00874...0e6

Det er bonus barna hennes, og de er relativt voksne.

Anonymkode: ba007...6d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...