Gå til innhold

Har man ikke rett til å få stengt en tråd om seg selv?

agnesbjercke

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, Miranda16 skrev:

Ytringsfriheten er selvfølgelig retningsgivende hva reglementet angår. Et forum hadde ikke eksistert uten

Da har du nok misforstått hva ytringsfrihet er, og hvem den regulerer i forhold til hvem. Det finnes INGEN lov som beskytter din rett til å ytre deg på dette forum. Ingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest CecilieX
10 minutter siden, Horten Market skrev:

Dette er en annen måte å si: "Jeg forstår ikke noen ting." Da er det bedre å være spesifikk på hva du ikke forstår, så kan jeg forklare det bedre.

Seriøst? Nei, forresten stryk spørsmålstegnet, har null interesse av å bli med på den typen diskusjon som du legger opp til. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
På 11.8.2017 den 15.40, Horten Market skrev:

Du har helt rett. Det er et merkelig fenomen dette at folk tror offentlige personer ikke er like sårbare og krenkbare som andre. At du omtaler deg selv på din egen blogg, gir ikke andre rett til å omtale deg uten hensyn til alminnelig folkeskikk.

PS: Jeg har ikke lest bloggen din. Hva du skriver der er irrelevant for din selvsagte rett til å bli omtalt anstendig. Du mister ikke retten om du selv skulle være ufin.

Ja det tenker jeg og men.. Desverre ikke slik det fungerer.:)  (beklager sent svar, men tråden har vært vekke)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.8.2017 den 15.27, Strikkeberta skrev:

Har du fått noen gode råd fra en viss annen bruker her på KG om hvordan gjøre seg selv til offer og at alle oss andre her på KG er de store,stygge,slemme ulvene?
Kan nesten virke slik når man ser måten du går fram på.. 

Nei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...