agnesbjercke Skrevet 8. august 2017 Forfatter #21 Del Skrevet 8. august 2017 På 7.8.2017 den 17.46, Margit Spat skrev: Det er bare å lese forumsreglene: det er lov å diskutere bloggere, såfremt det ikke bryter øvrige forumsregler. Det er altså ikke lov med trakassering, trusler, krenkelser, injurier, spekulasjoner, ryktespredning og en rekke andre ting. Nå har ikke jeg sett noen tråder om deg, men jeg googlet navnet ditt, så jeg antar at du er den bloggeren som du utgir deg for å være i brukernavnet ditt. Hvis du mener det er forumsregler som brytes i trådene du leser om deg selv eller andre, så rapporter dem! nei men jeg snakker heller ikke om meg har absolutt ingen tråder på meg. Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
agnesbjercke Skrevet 8. august 2017 Forfatter #22 Del Skrevet 8. august 2017 1 minutt siden, Nuddelkopp skrev: Tror det skilles mellom offentlige personer og privatpersoner. Nå vet jeg ikke hvem person dette gjelder, men om det er deg selv, så virker det jo som du ønsker å være en offentlig person siden du bruker ditt fulle navn som nick? Ja sant nok. Men spør kun på generelt grunnlag! jada jeg har ikke noe problem med det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Margit Spat Skrevet 8. august 2017 #23 Del Skrevet 8. august 2017 1 minutt siden, agnesbjercke skrev: nei men jeg snakker heller ikke om meg har absolutt ingen tråder på meg. Takk Da misforsto jeg hovedinnlegget ditt. Måten du uttrykte deg på gav meg inntrykk av at du snakket om deg selv. Men uansett hvem det gjelder, så slår reglene for forumet fast at man har lov å diskutere bloggere og andre offentlige personer, så lenge man ikke bryter andre regler. Man har altså ikke automatisk rett til å få slettet ting som står om egen person: det må ligge et regelbrudd bak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
agnesbjercke Skrevet 8. august 2017 Forfatter #24 Del Skrevet 8. august 2017 Det er jo typisk KG å anta at alle her i verden ønsker at alt skal handle om seg selv.. Men slapp av folkens, jeg prøver ikke generere klikk til meg selv her som dere tror. Dette spør jeg om bare av nysjerrighet! At jeg har fullt navn og viser hvem jeg er, er jo fordi det er slik min profil her på KG er å på rampelys siden kan man ikke velge anonym.. Skulle gjerne gjort det... Bloggen min er så å si, ikke eksisterende. Man trenger ikke påpeke «hun har så få lesere».. jeg siterer: Ja, ser man det. Det var altså kun et PR-stunt fra enda en husmor-rosa-blogger. Hun kan få ha bloggen sin i fred for meg, skal ikke forstyrre For jam jeg har få til NULL lesere, jeg er ikke aktiv og har ikke noe behov for det Men, hva er poenget med å alltid være så frekke??? Dere beviser jo til stadighet det alle snakker om «KG-mafian». Dere dar antagelser og skriver dem ned så alle biter på, uten å vite sikkert selv. Ser dere ikke at det er ganske spesielt? Jeg blir oppriktig lei meg av å se dette nå etter flere dager uten å være her inne, at det står slike ting, å det her er ikke engang noe ille.. Så ja kall meg gjerne hårsår. Men tenker dere aldri på det?? At det sitter mennesker bak skjermen? Å alt dere antar ikke stemmer? Det blir en sannhet i alt man leser, så i det DU trykker «post» så tror 10 andre på det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
agnesbjercke Skrevet 8. august 2017 Forfatter #25 Del Skrevet 8. august 2017 Akkurat nå, Margit Spat skrev: Da misforsto jeg hovedinnlegget ditt. Måten du uttrykte deg på gav meg inntrykk av at du snakket om deg selv. Men uansett hvem det gjelder, så slår reglene for forumet fast at man har lov å diskutere bloggere og andre offentlige personer, så lenge man ikke bryter andre regler. Man har altså ikke automatisk rett til å få slettet ting som står om egen person: det må ligge et regelbrudd bak. Helt i orden Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lapper Skrevet 8. august 2017 #26 Del Skrevet 8. august 2017 (endret) 24 minutter siden, agnesbjercke skrev: starter denne tråden under fullt navn??? Profilen min her på KG heter jeg det og her på rampelyset kan man ikke legge ut anonymt?? Så du tar nok feil.. " Endret 8. august 2017 av Lapper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lapper Skrevet 8. august 2017 #27 Del Skrevet 8. august 2017 22 minutter siden, agnesbjercke skrev: Nei nå får du gi deg.. Antagelser som det er bare tøys.. Altså jeg er ikke engang aktiv på bloggen, så bare slapp av... Prøver ikke oppnå noe med det. Det er bare ett enkelt spørmål. hadde jeg kunne lagt ut anonymt hadde jeg gjerne gjort det.. Da beklager jeg så meget 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sirkustjukk Skrevet 8. august 2017 #28 Del Skrevet 8. august 2017 (endret) 14 minutter siden, agnesbjercke skrev: Det er jo typisk KG å anta at alle her i verden ønsker at alt skal handle om seg selv.. Men slapp av folkens, jeg prøver ikke generere klikk til meg selv her som dere tror. Dette spør jeg om bare av nysjerrighet! At jeg har fullt navn og viser hvem jeg er, er jo fordi det er slik min profil her på KG er å på rampelys siden kan man ikke velge anonym.. Skulle gjerne gjort det... Bloggen min er så å si, ikke eksisterende. Man trenger ikke påpeke «hun har så få lesere».. jeg siterer: Ja, ser man det. Det var altså kun et PR-stunt fra enda en husmor-rosa-blogger. Hun kan få ha bloggen sin i fred for meg, skal ikke forstyrre For jam jeg har få til NULL lesere, jeg er ikke aktiv og har ikke noe behov for det Men, hva er poenget med å alltid være så frekke??? Dere beviser jo til stadighet det alle snakker om «KG-mafian». Dere dar antagelser og skriver dem ned så alle biter på, uten å vite sikkert selv. Ser dere ikke at det er ganske spesielt? Jeg blir oppriktig lei meg av å se dette nå etter flere dager uten å være her inne, at det står slike ting, å det her er ikke engang noe ille.. Så ja kall meg gjerne hårsår. Men tenker dere aldri på det?? At det sitter mennesker bak skjermen? Å alt dere antar ikke stemmer? Det blir en sannhet i alt man leser, så i det DU trykker «post» så tror 10 andre på det. Du legger ikke akkurat opp til noe vennlig debattklima med det siste blogginnlegget ditt, aktiv eller ei. (Og du har vært noe frekk tilbake i tidligere innlegg så der får du gå i deg selv også) For å svare på spørsmålet ditt; Så lenge man profilerer seg er det alltid en mulighet for at noen diskuterer en, både på godt og vondt. Tror også den strenge sensuren mange har i kommentarfeltet gjør at noen føler de ikke får komme med tilbakemeldinger. Sikkert ikke alle er like konstruktive men vet sikkerhet at selv "uskyldige" kommentarer om reklame, retusjeringe eller bloggernes agenda har forblitt upubliserte. Eller når det langes ut om KG og det hauses opp hos "fansen" og mye av det som skrives er faktisk feil i forhold til hva som har blitt skrevet her inne. Endret 8. august 2017 av Sirkustjukk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lapper Skrevet 8. august 2017 #29 Del Skrevet 8. august 2017 11 minutter siden, agnesbjercke skrev: Det er jo typisk KG å anta at alle her i verden ønsker at alt skal handle om seg selv.. Men slapp av folkens, jeg prøver ikke generere klikk til meg selv her som dere tror. Dette spør jeg om bare av nysjerrighet! At jeg har fullt navn og viser hvem jeg er, er jo fordi det er slik min profil her på KG er å på rampelys siden kan man ikke velge anonym.. Skulle gjerne gjort det... Bloggen min er så å si, ikke eksisterende. Man trenger ikke påpeke «hun har så få lesere».. jeg siterer: Ja, ser man det. Det var altså kun et PR-stunt fra enda en husmor-rosa-blogger. Hun kan få ha bloggen sin i fred for meg, skal ikke forstyrre For jam jeg har få til NULL lesere, jeg er ikke aktiv og har ikke noe behov for det Men, hva er poenget med å alltid være så frekke??? Dere beviser jo til stadighet det alle snakker om «KG-mafian». Dere dar antagelser og skriver dem ned så alle biter på, uten å vite sikkert selv. Ser dere ikke at det er ganske spesielt? Jeg blir oppriktig lei meg av å se dette nå etter flere dager uten å være her inne, at det står slike ting, å det her er ikke engang noe ille.. Så ja kall meg gjerne hårsår. Men tenker dere aldri på det?? At det sitter mennesker bak skjermen? Å alt dere antar ikke stemmer? Det blir en sannhet i alt man leser, så i det DU trykker «post» så tror 10 andre på det. Er det du som har bloggen "agnes bjercke?" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malum Skrevet 8. august 2017 #30 Del Skrevet 8. august 2017 47 minutter siden, agnesbjercke skrev: starter denne tråden under fullt navn??? Profilen min her på KG heter jeg det og her på rampelyset kan man ikke legge ut anonymt?? Så du tar nok feil.. Det virker bare litt spesielt, kanskje, fordi de færreste har sitt eget folkeregistrert navn som nick her. Man har gjerne et fiktivt navn som brukernavn, og er således likevel anonym, selv om man skriver på Rampelys og ikke har anledning til å bruke Anonym Bruker-knappen. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 8. august 2017 #31 Del Skrevet 8. august 2017 1 time siden, agnesbjercke skrev: starter denne tråden under fullt navn??? Profilen min her på KG heter jeg det og her på rampelyset kan man ikke legge ut anonymt?? Så du tar nok feil.. Trodde ikke man hadde lov til å bruke sitt eget navn som brukernavn på kg jeg. Har reglene blitt endret? 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestvest Skrevet 8. august 2017 #32 Del Skrevet 8. august 2017 Betyr dette at du vil ha denne tråden stengt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malum Skrevet 8. august 2017 #33 Del Skrevet 8. august 2017 21 minutter siden, Honey Dew skrev: Trodde ikke man hadde lov til å bruke sitt eget navn som brukernavn på kg jeg. Har reglene blitt endret? Det er lov, så vidt jeg vet. Det er i hvert fall flere her inne som benytter eget navn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 8. august 2017 #34 Del Skrevet 8. august 2017 34 minutter siden, Bodillen skrev: Det er lov, så vidt jeg vet. Det er i hvert fall flere her inne som benytter eget navn. Mener reglene ble forandret for noen år siden. Før var det ikke lov med folkeregisternavn som nick. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
agnesbjercke Skrevet 8. august 2017 Forfatter #35 Del Skrevet 8. august 2017 2 timer siden, Lapper skrev: Er det du som har bloggen "agnes bjercke?" ja.... Hvordan..? Det er helt urelevant så kan dere la det gå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
agnesbjercke Skrevet 8. august 2017 Forfatter #36 Del Skrevet 8. august 2017 1 time siden, gjestvest skrev: Betyr dette at du vil ha denne tråden stengt? Nei. Hva får deg til å tro det?:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
agnesbjercke Skrevet 8. august 2017 Forfatter #37 Del Skrevet 8. august 2017 2 timer siden, Sirkustjukk skrev: Du legger ikke akkurat opp til noe vennlig debattklima med det siste blogginnlegget ditt, aktiv eller ei. (Og du har vært noe frekk tilbake i tidligere innlegg så der får du gå i deg selv også) For å svare på spørsmålet ditt; Så lenge man profilerer seg er det alltid en mulighet for at noen diskuterer en, både på godt og vondt. Tror også den strenge sensuren mange har i kommentarfeltet gjør at noen føler de ikke får komme med tilbakemeldinger. Sikkert ikke alle er like konstruktive men vet sikkerhet at selv "uskyldige" kommentarer om reklame, retusjeringe eller bloggernes agenda har forblitt upubliserte. Eller når det langes ut om KG og det hauses opp hos "fansen" og mye av det som skrives er faktisk feil i forhold til hva som har blitt skrevet her inne. jammen MIN blogg har da ingenting med denne tråden å gjøre.... Det er jo hele poenget.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
agnesbjercke Skrevet 8. august 2017 Forfatter #38 Del Skrevet 8. august 2017 2 timer siden, Bodillen skrev: Det virker bare litt spesielt, kanskje, fordi de færreste har sitt eget folkeregistrert navn som nick her. Man har gjerne et fiktivt navn som brukernavn, og er således likevel anonym, selv om man skriver på Rampelys og ikke har anledning til å bruke Anonym Bruker-knappen. Jaja mye mulig men jeg har ikke noe behov for å gjemme meg bak noe her jeg Det er liksom ikke slik at jeg har valgt det navnet for år siden, for å senere lage en fantastisk tråd, for å generere klikk på bloggen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 8. august 2017 #39 Del Skrevet 8. august 2017 På 7.8.2017 den 13.16, agnesbjercke skrev: Om man blir diskutert her på KG og har en egen tråd med feks SITT navn som er tydlig rettet mot en selv. Hvor alt fra måltider til kropp blir diskutert. Har man ingen rettigheter?? Kan man ikke kreve å få den slettet? Ja det kommer alltids nye.. Ja mange av dere mener offentlige personer må tåle det osv.. men svar kun på spørsmålet er dere snille.. Trenger ikke bli diskusjon om hvorvidt man må finne seg i det eller ei.. Men har man virkelig ingenting man skulle sagt? Man har jo ikke godkjent at kvinneguiden får ha noe om seg selv her? Mulig jeg spør dumt å at det er selvfølgelig å skulle få diskutere Gud og hvermann men... Nei, offentlige personer må finne seg i å bli diskutert. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sirkustjukk Skrevet 8. august 2017 #40 Del Skrevet 8. august 2017 (endret) 16 minutter siden, agnesbjercke skrev: jammen MIN blogg har da ingenting med denne tråden å gjøre.... Det er jo hele poenget.. Nå hadde du en lengre rant om hvor håpløst KG-mafiaen har svart deg, og noe av det kan bunne det du har skrevet. Derfor nevner jeg bloggen din. Du har jo fått flere gode svar på hovedinnlegget nå synes jeg. Noen innvendinger? Endret 8. august 2017 av Sirkustjukk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg