Gå til innhold

Folk som sier at de skal ringe. Men for faen meg ikke gjør det

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Skjedd flere ganger med ei bekjent nå. For et par dager siden ringte hun når jeg var på jobb. Hadde ikke tid å prate så lenge, hun ba meg ringe i 8 tiden og det gjorde jeg. Ingen svar.

Så sendte jeg henne melding forgårs om at jeg var ledig hele dagen, hun så bare meldingen uten å svare. Har ikke tatt kontakt med henne etter det. I går sendte hun melding om at hun skulle ringe i 9 tiden. Men nei... Derfra var det like stille. 

Dette irriterer meg så jævlig!

Anonymkode: 327e7...6ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Ok. 

Kan til en viss grad skjønne at du blir irritert men virker som du setter dine planer på vent for å snakke med henne. Innse at hun har et egen liv og at det etter all sannsynlighet ikke passer å ringe for henne, og at hun ringer sporadisk en annen dag. 

Anonymkode: 6c4e9...4c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har en far og ei søster som ALLTID ber deg ringe senere. Gjerne et spesifisert tidspunkt. Det er like jævla irriterende. Så jeg har begynt å ringe de opp når de ber om det for så å be de ringe meg opp om et kvarter. Så smålig er jeg =P

Anonymkode: 0bf18...fb2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kutte ut slike folk.
en venninne jeg hadde var slik-

jeg ringte henne en kveld, hun var litt opptatt, men sa hun skulle ringe meg senere den kvelden. Hørte ikke mer.

En annen gang skulle hun besøke meg, men hun kom aldri.

Så hørte jeg ikke noe fra henne - før hun endelig ga lyd fra seg.
Da fikk jeg vite at de skulle flytte til en annen by, men jeg var hjertelig velkommen på besøk.
Yeah right. 
Kuttet henne ut ja.

Anonymkode: a85d8...441

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...