MinaY Skrevet 6. august 2017 #1 Del Skrevet 6. august 2017 Jeg trener virkelig nye/flere venner. Dette er kanskje et sted for litt eldre folk en meg (jeg er 13 år) Jeg er veldig ensom og nettsiden jeg pleier å skrive på (ung.no) som er for jenter/ gutter på min alder er stengt i sommeren. Det går ann å skrive hvis det er krise situasjon men jeg vet ikke akkurat om dette er krise. Altså jeg har rundt tre venner men det er jo et eller annet med vær av dem. Hun ene har jeg vært venner med lenge. Det var noen år vi var bestevenner og var sammen vær eneste dag nesten,men så bare bråstoppet det og vi var ikke sammen i det hele tatt på rundt 2 år. Vel i fjor sommer begynte vi å være litt mer sammen. Men det er bare liksom ikke det samme lenger det er mye mer klein stemning og vi greier ikke å finne på noe. Den andre venninna er veldig opptat med familie og er nesten med familien 24/7. Og det er også litt klein stemning mellom oss. Så jeg pleier ikke å være med hun hvis ikke den tredje venninna mi er med fordi når hun er med så blir liksom den kleine stemningen borte.Så egentlig så har jeg bare en venn og det er den tredje venninna mi.Den tredje venninna mi er litt rar for å si det sånn (hun sier at hun er rar selv) hun liker å sitte inne og se på tv dag etter dag mens det er sol ute, selvom hun vet at venninna hennes (meg) sitter hjemme og gjerne vil finne på noe med henne. Hun sier kanskje ja til å inne på noe en av fem ganger.Og noen ganger sier hun: jeg skal ut med mamma på dagen men vi kan finne på noe når jeg kommer hjem. Så sitter jeg å venter hele dagen og så viser det seg at hun ikke kan allilavell.Hun lever veldig "i in egen verden" får å i et sånn. Jeg er VELDIG sjenert og det er veldig vanskelig å få nye venner.Jeg har hørt folk si bare start på det eller begynn på det kurset. Jeg har prøvd det før men det har ikke funket. Og det er jo ikke sikkert at den man går på kurs med har lyst på nye venner. Det kan jo hende hun har nokk med venner og familie.Jeg at prøvd noen sånn "venne apper" (tinder for venner) men et er ikke å ett å finne folk om bor i Norge og når jeg først har gjort et bor hun 10 mil unna!!! HJELP!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2017 #2 Del Skrevet 6. august 2017 Prøv aktivitetsvenner.no der kan du søke etter brukere etter alder, by og type aktiviteter man liker å gjøre Anonymkode: 7e2d5...341 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MinaY Skrevet 6. august 2017 Forfatter #3 Del Skrevet 6. august 2017 Tusen takk:) Er egentlig ikke interresert i noen spesiell aktivitet men skal prøve. Det er ikke så lenge igjen av sommerferien og vil gjærne ha noen nye venner så fort som mulig.Å dra til svømmehalen og se om noen andre også er alene funker ikke. Fordi de fleste er sammen med noen. Tror ikke noen på min alder drar til svømmehalen alene.Så en nettside eller noe sånt hadde hjulpet veldig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MinaY Skrevet 6. august 2017 Forfatter #4 Del Skrevet 6. august 2017 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Prøv aktivitetsvenner.no der kan du søke etter brukere etter alder, by og type aktiviteter man liker å gjøre Anonymkode: 7e2d5...341 Jeg ble så glad når jeg gikk inn på den nettsiden, men tydeligvis må man være minimum 17 år får å delta😞😭😫 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MinaY Skrevet 6. august 2017 Forfatter #5 Del Skrevet 6. august 2017 1 minutt siden, MinaY skrev: Jeg ble så glad når jeg gikk inn på den nettsiden, men tydeligvis må man være minimum 17 år får å delta😞😭😫 Så jeg må vente 4 år til før jeg kan få venner😞😢 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjøksuppe Skrevet 6. august 2017 #6 Del Skrevet 6. august 2017 Du kan prøve å søke opp menigheter i nærområdet, de har ofte aktiviteter for de i tenårene. Sang, dans, tur, klubb og mye annet. Det kan være en fin måte å finne nye venner på 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MinaY Skrevet 6. august 2017 Forfatter #7 Del Skrevet 6. august 2017 1 minutt siden, Gjøksuppe skrev: Du kan prøve å søke opp menigheter i nærområdet, de har ofte aktiviteter for de i tenårene. Sang, dans, tur, klubb og mye annet. Det kan være en fin måte å finne nye venner på Tusen takk men jeg har prøvd det før og det har ikke funket så bra😞Men jeg kan jo spørre mamma om jeg kan prøve igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjøksuppe Skrevet 6. august 2017 #8 Del Skrevet 6. august 2017 Akkurat nå, MinaY skrev: Tusen takk men jeg har prøvd det før og det har ikke funket så bra😞Men jeg kan jo spørre mamma om jeg kan prøve igjen Prøv forskjellige menigheter og se, inviter med en av disse venne du har nå. Da har du noen å gå med første gangen, for det er jo den vanskeligste biten Jeg vet misjonsmenigheten her hvor jeg bor har en veldig åpen og inkluderende profil, og de har en del forskjellige tilbud for unge mennesker. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MinaY Skrevet 6. august 2017 Forfatter #9 Del Skrevet 6. august 2017 2 minutter siden, Gjøksuppe skrev: Prøv forskjellige menigheter og se, inviter med en av disse venne du har nå. Da har du noen å gå med første gangen, for det er jo den vanskeligste biten Jeg vet misjonsmenigheten her hvor jeg bor har en veldig åpen og inkluderende profil, og de har en del forskjellige tilbud for unge mennesker. Kan jo prøve...🙂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MinaY Skrevet 9. august 2017 Forfatter #10 Del Skrevet 9. august 2017 Jeg vet ikke hvordan man finner menigheter .Jeg vet ikke hvordan jeg finner misjonsmenighetens profil. Og en ting jeg glemte å skrive i innlegge der oppe er at jeg vet ikke om jeg har tid til å starte på en aktivitet. Etter sommeren (nesten en uke igjen) så skal jeg starte på ny skole og det kommer til å bli en del lekser. Og jeg skal starte på en annen aktivitet som er tre ganger i uka. Jeg lurte egentlig på om noen visste om en nettside som er noe lignende aktivitetsvenner bare for litt yngre. For som sagt er det aldersgrense på aktivitetsvenner.Det er også greit med en klubb,misjonsmenighet som en skrev der oppe,organsisasjon for folk på min alder som vil ha flere venner. Jeg har søkt veldig mye på nettet i det siste ( så mye at jeg får vondt i hode ) men det er vanskelig å inne noen som både bor i nærheten, er like gammel som meg og som er i en lignende situasjon. Selvom jeg vet at det fins folk på min alder som er ensomme men jeg finner de bare ikke!!Hjelp!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 9. august 2017 #11 Del Skrevet 9. august 2017 Hei Kanskje du kan kontakte skolen du skal starte paa for aa faa tips til fritidsklubber og andre aktiviteter i omraadet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hocane Skrevet 9. august 2017 #12 Del Skrevet 9. august 2017 Bli med i en idrettsklubb hvis du har interesse fotball, håndball,friidrett etc treffer jo kjempemange der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2017 #13 Del Skrevet 9. august 2017 Nå skal du jo snart begynne på ny skole! Det er den største og beste arenaen til å finne nye venner. Nå er du jo veldig bevisst på dette med å få deg nye venner. Så forbered deg mentalt til skolestart sånn at du får nyttet anledningen til å møte noen nye venner der. Jobb med å være trygg på deg selv. Du er god nok o du duger og det er helt sikker mange som vil være venner med deg! Lykke til med skolestart! Anonymkode: 60e04...232 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MinaY Skrevet 9. august 2017 Forfatter #14 Del Skrevet 9. august 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå skal du jo snart begynne på ny skole! Det er den største og beste arenaen til å finne nye venner. Nå er du jo veldig bevisst på dette med å få deg nye venner. Så forbered deg mentalt til skolestart sånn at du får nyttet anledningen til å møte noen nye venner der. Jobb med å være trygg på deg selv. Du er god nok o du duger og det er helt sikker mange som vil være venner med deg! Lykke til med skolestart! Anonymkode: 60e04...232 Tusen takk❤️ Skal prøve mitt beste for å få venner på den nye skolen.I tilleg skal jeg starte på et treningssenter som har en gruppe som heter teen training så jeg kan jo kanskje møte noen der også💕 Det er bare at vennene mine er bortreist så da blir det veldig ensomt og se på snapchat eller Instagram hvor gøy alle de andre vennene mine har det. Og da glemmer jeg at det kommer nye muligheter etter sommeren🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2017 #15 Del Skrevet 9. august 2017 Se filmer/serier, hør musikk, dans, tegn og andre hobbyting du kan gjøre alene til du treffer venner igjen. Vi er mange voksne også som av og til eller ganske ofte må finne på noe når ting ikke blir helt som vi hadde tenkt oss det. Bare å gjøre så godt man kan og smil oppmuntrende til deg selv hver gang du går forbi et speil. Klapp deg på skulderen og si at dette skal gå helt fint - dette klarer du! Anonymkode: 1c313...82c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MinaY Skrevet 9. august 2017 Forfatter #16 Del Skrevet 9. august 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Se filmer/serier, hør musikk, dans, tegn og andre hobbyting du kan gjøre alene til du treffer venner igjen. Vi er mange voksne også som av og til eller ganske ofte må finne på noe når ting ikke blir helt som vi hadde tenkt oss det. Bare å gjøre så godt man kan og smil oppmuntrende til deg selv hver gang du går forbi et speil. Klapp deg på skulderen og si at dette skal gå helt fint - dette klarer du! Anonymkode: 1c313...82c Tusen takk❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 11. august 2017 #17 Del Skrevet 11. august 2017 På 9.8.2017 den 14.10, MinaY skrev: Tusen takk❤️ Skal prøve mitt beste for å få venner på den nye skolen.I tilleg skal jeg starte på et treningssenter som har en gruppe som heter teen training så jeg kan jo kanskje møte noen der også💕 Det er bare at vennene mine er bortreist så da blir det veldig ensomt og se på snapchat eller Instagram hvor gøy alle de andre vennene mine har det. Og da glemmer jeg at det kommer nye muligheter etter sommeren🙂 Hvordan gikk det med deg på treningssenteret @MinaY? Traff du noen mulige venner? Eller kanskje du ikke har begynt der ennå? Uansett ønsker jeg deg lykke til med ny skole og det hele. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå