AnonymBruker Skrevet 6. august 2017 #1 Del Skrevet 6. august 2017 Han støtet ikke for dypt da vi hadde sex, ingen smerter eller sårhet under/etter. Er 4-6 dpo. Anonymkode: 8e7c7...ac5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2017 #2 Del Skrevet 6. august 2017 Nå kom det mer. Anonymkode: 8e7c7...ac5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2017 #3 Del Skrevet 7. august 2017 Jeg hadde mindre enn det, men det kan ligne. Oppdater tråden når du har testet davel! Anonymkode: 242ec...903 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2017 #4 Del Skrevet 7. august 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde mindre enn det, men det kan ligne. Oppdater tråden når du har testet davel! Anonymkode: 242ec...903 Takk for svar. Det har foreløpig ikke kommet mer, og har ikke murringer i magen som jeg bruker å ha før mens. Venter til tidligst søndag før jeg tester. Anonymkode: 8e7c7...ac5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2017 #5 Del Skrevet 7. august 2017 Jeg hadde litt mindre, men det var like klart og rent. Anonymkode: 0cb52...ae7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cocosa Skrevet 7. august 2017 #6 Del Skrevet 7. august 2017 Hadde også sånn etter sex!! Men vet ikke om jeg er gravid ennå.. 😞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2017 #7 Del Skrevet 7. august 2017 1 time siden, Cocosa skrev: Hadde også sånn etter sex!! Men vet ikke om jeg er gravid ennå.. 😞 Det er første gang jeg har fått noe slik etter sex 🤤 Anonymkode: 8e7c7...ac5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2017 #8 Del Skrevet 8. august 2017 Jeg fikk slik etter sex i går. Er 5 dager til mensen kommer. Bruker aldri å "spotte" slik før mensen. Anonymkode: 43434...cfd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2017 #9 Del Skrevet 8. august 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg fikk slik etter sex i går. Er 5 dager til mensen kommer. Bruker aldri å "spotte" slik før mensen. Anonymkode: 43434...cfd Håper det går veien for oss alle. Anonymkode: 8e7c7...ac5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cocosa Skrevet 8. august 2017 #10 Del Skrevet 8. august 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er første gang jeg har fått noe slik etter sex 🤤 Anonymkode: 8e7c7...ac5 Jeg også! Hvis vi har vært litt uforsiktige har det vært mørkere og mer blod-aktig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2017 #11 Del Skrevet 8. august 2017 2 timer siden, Cocosa skrev: Jeg også! Hvis vi har vært litt uforsiktige har det vært mørkere og mer blod-aktig.. Dessverre ser det ikke ut som jeg har hatt el. CD 38. Forbereder meg på en til laaang syklus 😢 Anonymkode: 8e7c7...ac5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cocosa Skrevet 8. august 2017 #12 Del Skrevet 8. august 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Dessverre ser det ikke ut som jeg har hatt el. CD 38. Forbereder meg på en til laaang syklus 😢 Anonymkode: 8e7c7...ac5 Hva er CD 38? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillevenn17 Skrevet 8. august 2017 #13 Del Skrevet 8. august 2017 1 time siden, Cocosa skrev: Hva er CD 38? Cycle Day, dag i menstuasjonssyklusen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cocosa Skrevet 8. august 2017 #14 Del Skrevet 8. august 2017 Noen flere som har hatt festeblødning som kan svare? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GT-R Skrevet 8. august 2017 #15 Del Skrevet 8. august 2017 Jeg hadde mye mindre. Var fersken farget, ikke rødt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2017 #16 Del Skrevet 8. august 2017 5 timer siden, GT-R skrev: Jeg hadde mye mindre. Var fersken farget, ikke rødt. Jeg hadde ferskenfarget tidlig om morgenen, så kom de to jeg har lagt bildet ut av. Anonymkode: 8e7c7...ac5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2017 #17 Del Skrevet 8. august 2017 Det er ikke uvanlig å blø litt etter sex, ser bare ut som det har oppstått et lite rift... Jeg har i hvertfall opplevd det der uten å være gravid Anonymkode: e10a1...14a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GT-R Skrevet 8. august 2017 #18 Del Skrevet 8. august 2017 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde ferskenfarget tidlig om morgenen, så kom de to jeg har lagt bildet ut av. Anonymkode: 8e7c7...ac5 Jeg hadde kun litt ferskenfarget, men Google litt så ser du om det er normalt med litt mer sånn som du fikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2017 #19 Del Skrevet 11. august 2017 Hei jeg er bare nysgjerrig på hvordan det gikk med deg som lurte på om det var festeblødning ? fikk du mer blødning ? Eller gav det seg ? har du testet ? jeg fikk lignende 5 dpo , og lurer på det samme 🙂 Anonymkode: 42c03...14f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cocosa Skrevet 11. august 2017 #20 Del Skrevet 11. august 2017 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei jeg er bare nysgjerrig på hvordan det gikk med deg som lurte på om det var festeblødning ? fikk du mer blødning ? Eller gav det seg ? har du testet ? jeg fikk lignende 5 dpo , og lurer på det samme 🙂 Anonymkode: 42c03...14f Hei! Skrev lenger opp her at jeg hadde dette ca en uke etter eggløsning. I dag viste testen 2-3 uker. Så ja, dette var festeblødning hos meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå