Gå til innhold

Venninne dukket ikke opp i går. Ble bare sittende å vente. Skuffet.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

På fredag lurte en venninne på om jeg ville bli med henne på fest neste dag og det ville jeg. Hun sa hun kom å hentet meg klokka 7 og klokka 7 var jeg klar. Klokka ble 5 over, 10 over og kvart over og hun var ikke kommet. Jeg ringte, men hun tok ikke tlf. Tenkte hun kanskje var på vei siden hun ikke tok den. Klokka ble halv 8 og har enda ikke kommet. Jeg ringte og sendte melding, men fikk ikke tak i henne.

Jeg skjønte egentlig ingenting og begynte å bli drittlei av å bare vente. Jeg kjente ikke hun som skulle ha festen eller de som kom, så ville ikke dra dit selv. Det ville bli kleint. Til slutt ga jeg opp og tok på meg daffeklær. Så på en film resten av kvelden 

Jeg skjønner ikke hva som skjedde. Ville hun ikke ha meg med likevel, så kunne hun heller ha sagt det eller komme på en unnskyldning. Bedre det enn å sitte å vente på noen som ikke kommer 🙄 Jeg har ikke hørt noe fra henne og ser hun har vært aktiv på Facebook.  Håper på en forklaring i løpet av dagen. Synes det er dårlig gjort og ble veldig skuffet. Hadde jo gledet meg til fest. :(

Anonymkode: 6d5e0...796

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Har dere ingen felles venner som du kan høre med? Hadde blitt redd for at noe galt hadde skjedd. 

Anonymkode: 99831...e2e

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Veldig merkelig. Har dere kjent hverandre lenge? Treffes dere automatisk i andre sammenhenger - skole, jobb, venner?

Jeg hadde ikke gått videre m vennskapet om jeg ikke fikk en forklaring eller unnskyldning.. 

Anonymkode: 8925c...eb1

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har dere ingen felles venner som du kan høre med? Hadde blitt redd for at noe galt hadde skjedd. 

Nei egentlig ikke. Siden hun har vært aktiv på Facebook i dag, så tror jeg ikke noe galt har skjedd 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kanskje noe har skjedd med henne? Bilulykke? Eller at hun har tatt dop og glemt hele greia... Jeg hadde blitt bekymret.

Anonymkode: 6c97e...768

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Veldig merkelig. Har dere kjent hverandre lenge? Treffes dere automatisk i andre sammenhenger - skole, jobb, venner?

Jeg hadde ikke gått videre m vennskapet om jeg ikke fikk en forklaring eller unnskyldning.. 

Anonymkode: 8925c...eb1

Vi er ikke sånn kjempe gode venner og har kjent henne siden oktober. Har vel møtt henne 5-6 ganger tidligere. 

Håper på en forklaring snart. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei egentlig ikke. Siden hun har vært aktiv på Facebook i dag, så tror jeg ikke noe galt har skjedd 

Kanskje det har skjedd noe galt med noen i familien hennes? 

Har du sendt melding til henne via facebook og sett om hun har lest meldingen? 

I så fall så hadde jeg skrevet en melding om at jeg er kjempe bekymret og ser at hun har lest meldingene og at jeg håper hun kan svare snart.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dette er jo veldig spesielt. Håper du får en forklaring, for sånn går det ikke an å gjøre.

Anonymkode: d0f09...cae

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville nok ikke tatt mer kontakt og heller bare vente å se om hun tar kontakt. Hun må vel ha sett du har prøvd å ta kontakt. Merkelig hele greia 🤔 gi oss en oppdatering 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje det har skjedd noe galt med noen i familien hennes? 

Har du sendt melding til henne via facebook og sett om hun har lest meldingen? 

I så fall så hadde jeg skrevet en melding om at jeg er kjempe bekymret og ser at hun har lest meldingene og at jeg håper hun kan svare snart.

Har tatt kontakt på Facebook og får ikke svar. Hun har lest meldingen. Synes det hele er veldig rart.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har tatt kontakt på Facebook og får ikke svar. Hun har lest meldingen. Synes det hele er veldig rart.

Men hva skriver du? Du må jo gi uttrykk for at du er bekymret og at du vurderer å kontakte noen i familien hennes eller noe.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har opplevd noe liknende, jeg ble invitert på grilling hos en bekjent med min mann og hennes. Så ble hun plutselig "borte" og etter det var hun kort og avvisende. Vi må ha kontakt på mail iblant pga jobb. Fikk aldri noen forklaring på dette. Vinglete folk.

Anonymkode: c8269...c98

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har opplevd noe liknende, jeg ble invitert på grilling hos en bekjent med min mann og hennes. Så ble hun plutselig "borte" og etter det var hun kort og avvisende. Vi må ha kontakt på mail iblant pga jobb. Fikk aldri noen forklaring på dette. Vinglete folk.

Anonymkode: c8269...c98

Meget spesiell og rar dame! Hva er greien med slike mennesker?

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men hva skriver du? Du må jo gi uttrykk for at du er bekymret og at du vurderer å kontakte noen i familien hennes eller noe.

Eh... Det ville ikke jeg ha gjort når hun har lest meldingen.

Anonymkode: 66aaa...416

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Får da være måte på hvor mye hun skal ta kontakt da. Hun har allerede prøvd flere ganger og venninnen gidder ikke en gang å komme med en forklaring. Hun har lest meldingene, men svarer ikke. Jeg hadde ikke orket mer.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enkelte mennesker klarer bare ikke å respektere andre og deres tid. Det tar 2 sek å skrive at man ikke kommer likevel. 

Kjenner at jeg er så lei av slike oppførsler og det som på meg virker som at de lever i en boks hvor fokuset er på eget behov ene og alene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
6 minutter siden, smalls skrev:

Får da være måte på hvor mye hun skal ta kontakt da. Hun har allerede prøvd flere ganger og venninnen gidder ikke en gang å komme med en forklaring. Hun har lest meldingene, men svarer ikke. Jeg hadde ikke orket mer.

Enig. Tror nok man bare må innse her at venninnen er kjip og at hun ikke lenger er å anse som en venninne. Når hun er aktiv på Facebook, leser meldingene og velger å ikke svare/late som ingenting, så må man innse realiteten og ikke sitte å dikte opp en hel haug av unnskyldninger ("hun har kanskje omkommet i en bilulykke, men rakk å lese meldingen min på FB på dødsleiet" liksom..). 

Anonymkode: 33589...376

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har opplevd dette flere ganger jeg bare sier kutt henne ut hun er bare falsk venn kommer til å såre deg igjen.

Anonymkode: eaf17...358

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig. Tror nok man bare må innse her at venninnen er kjip og at hun ikke lenger er å anse som en venninne. Når hun er aktiv på Facebook, leser meldingene og velger å ikke svare/late som ingenting, så må man innse realiteten og ikke sitte å dikte opp en hel haug av unnskyldninger ("hun har kanskje omkommet i en bilulykke, men rakk å lese meldingen min på FB på dødsleiet" liksom..). 

Anonymkode: 33589...376

Siden hun har lest meldingene på Facebook, så har hun neppe vært med i en ulykke eller noe sånt. Hvis man ikke kan møte opp, så gir man beskjed. Det burde ikke være så vanskelig, men noen gir bare faen 🙄

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...