Gå til innhold

pannen min skinner litt, noen "dekkprodukter" som


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest _gjest__

jeg synes at pannen min skinner litt. vet dere om noen produkter som kan hjelpe meg mot dette? bruker alltid en dekkstift på grunn av litt urenhud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Åja, uren hud i pannen., leste det sånn at den bare var litt blankhet hun ville dekke over.

Hadde jeg hatt uren hud ville jeg nok først og fremst lagt vekt på rens og pleie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg hatt uren hud ville jeg nok først og fremst lagt vekt på rens og pleie.

Ja det er viktig. Men det hjelper ikke bestandig. Derfor må man finne noe godt å dekke med også. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må skryte litt av hudvannet til Clinique. Var plaget med blank panne før, men etter at jeg begynte med Clinique MILD clarifying lotion er det borte :)

Pudder virker mattende. Kanskje kompakt-foundation er noe for deg? Er noe dekkende og gjør huden matt. (Bare hold deg unna Chanel sin)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må skryte litt av hudvannet til Clinique. Var plaget med blank panne før' date=' men etter at jeg begynte med Clinique MILD clarifying lotion er det borte :)[/quote']

Kanskje dette er noe for meg. Jeg syns også jeg blir fort blank i pannen. Hvordan/når brukes dette produktet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker det etter at jeg vasket ansiktet og før fuktighetskrem. Om morgenen bruker jeg (bare) dette før jeg tar på sminke. Jeg bruker forresten en bomullspad til dette, men vet det er flere som bare har litt i håndflaten og gnir det i ansiktet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter at jeg begynte å bruke hudprodukter som passer for min hudtype, så har jeg ikke hatt problem med blank panne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Må skryte litt av hudvannet til Clinique. Var plaget med blank panne før, men etter at jeg begynte med Clinique MILD clarifying lotion er det borte :)

Pudder virker mattende. Kanskje kompakt-foundation er noe for deg? Er noe dekkende og gjør huden matt. (Bare hold deg unna Chanel sin)

Hva er galt med chanel sin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er galt med chanel sin?

Den tørker ut overhuden. Brukte den nesten hver dag i begynnelsen, og huden min ble kjempetørr. Noe en kompakt-foundation virkelig fremhever :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...