Gå til innhold

Kjersts Bryllupsdagbok


Kjerst

Anbefalte innlegg

Sløret er nok tyll tror jeg, uten at eg har veldig greie på det... :oops: Men det er ganske"grovkornet" for å prøve å forklare. Jeg gleder meg bare så til å komme hjem til foreldrene mine å se sløret igjen, ikke minst prøve kjolen...

God natt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Brud2005

Laaaangt slør! :tommelsmil: Det er så flott!

Jeg skal også ha det - joho!

Drømmer i blant om bryllupet om natten jeg også, men heldigvis er det mest dagdrømming foreløpig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for omtanken :-)

Har vært syk en uke, så jeg har ikke vært særlig aktiv på en stund som dere påpeker.

Alt går bra i forhold til planleggingen, vel har egentlig ikke kommet særlig videre... Venter på å komme hjem til Skien om noen dager for å planlegge mere.

Men det har faktisk skjedd noe skikkelig kjipt de siste dagene,

jeg har fått vite at den fotografen som vi har bestilt, og som var grunnen til at vi bestilte hos nettopp det firmaet har sluttet :cry: Det betyr at vi må gjennom en ny runde med fotografer :sur: Jeg håper bare at vi ikke er for seint ute... Skal jo som sagt hjem til helgen, så jeg håper vi fåt ordnet opp i det da.

Ellers var jeg på bryllupsmessen på Plaza i går. Hadde det kjempehyggelig med noen venninner og min kjære søster. Fikk noen gode tips også, så det ble en fin ettermiddag :-)

Ha en fin uke alle sammen

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for omtanken :-)

Har vært syk en uke, så jeg har ikke vært særlig aktiv på en stund som dere påpeker.

Alt går bra i forhold til planleggingen, vel har egentlig ikke kommet særlig videre... Venter på å komme hjem til Skien om noen dager for å planlegge mere.

Men det har faktisk skjedd noe skikkelig kjipt de siste dagene,

jeg har fått vite at den fotografen som vi har bestilt, og som var grunnen til at vi bestilte hos nettopp det firmaet har sluttet :cry: Det betyr at vi må gjennom en ny runde med fotografer :sur: Jeg håper bare at vi ikke er for seint ute... Skal jo som sagt hjem til helgen, så jeg håper vi fåt ordnet opp i det da.

Ellers var jeg på bryllupsmessen på Plaza i går. Hadde det kjempehyggelig med noen venninner og min kjære søster. Fikk noen gode tips også, så det ble en fin ettermiddag :-)

Ha en fin uke alle sammen

:vinke:

Så kjedelig med den fotografen! :roll:

Håper dere finner fram til en god erstatning da!

Ellers er det jo bra du er oppe og i form igjen! :wink:

Ha en fin uke du også!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vigdis_brud05

Lykke til på fotografjakt!

Han som har sluttet: Hvor har han blitt av? Går det ikke an å få tak i han alikevel? Bare en tanke... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er søndag kveld og jeg er endelig kommet tilbake til Oslo og min kjære Morten :hjerter:

Har vært i Skien i helgen og jeg har fått ordnet så utrolig mange ting til bryllupet. Plutselig er mer ordnet enn det som er igjen å ordne... :ler:

Kaken, fotograf og blomster er i boks!! Best av alt er jo at min søster vant gavekort på brudebukett til 2000 kr ( :danse: ) til meg på brudeshowet i Skien på fredag.

Jeg skriver mer snart, men nå er det kveld og jeg vil kose meg sammen med min kjære :kline: før arbeidsuken begynner igjen :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!

Jeg er tilbake, som sagt etter en fin og produktiv helt hjemme i Skien. Fikk gjort en hel masse, må jo bare jobbe på når jeg en sjelden gang er hjemme. Men det blir nok oftere fremover :-) Fredagen begynte med et besøk til frisøren. Jeg har bestemt meg for at det er på tide å begynne å ta litt bedre vare på håret mitt, særlig i forhold til bryllupet. Vil jo gjerne ha et flott hår på den store dagen. Hvertfall klippet og stripet jeg håret, samt at jeg fikk info om oppsett av håret på den store dagen. Prisen lå på fra 400-1200, inkl prøvetime, så det synes jeg var helt ok.

På kvelden dro min mor, min søster, min forlover og jeg til brudeshowet i Skien. Der fikk jeg ordnet både fotograf og bryllupskaken. Kaken var utrolig god, nydelig og frisk smak med marsipan (slik som vi ønsker oss) og pyntet med friske blomster. Men nesten det beste av alt var stativet som vi får kaken på, ikke hvit plast, men et nydelig i hvit "metall".

Og så var jeg så heldig at min søster vant gavekort på brudebukett på 2000 kr (som jeg har fortalt noen ganger nå... :oops: ) Jeg ble bare utrolig glad, det er jo så mye som skal betales, så litt hjelp er jo bra!!

Får slutte av nå, må komme meg ut å gå en tur

Ha en fin dag

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Kjerst!

HVordan går det?? Har dere bestemt dere for fotograf nå eller?

Synes det er så gøy å lese om planleggingen din siden vi skal feire i Grenland begge to :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...