Gå til innhold

Kjersts Bryllupsdagbok


Kjerst

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen :)

Etter å ha kikket på deres bryllusdagbøker en god stund nå fant jeg ut at det var på tide at jeg fikk meg min helt egen :wink:

Først litt om Morten og meg: Vi ble kjærester for snart syv år siden og forlovet oss fem år etterpå (2003), og den 13 august dette år skal vi endelig gifte oss!!

Jeg har drevet med planleggingen en god stund, så mye har vært klart en stund, nå er det invitasjoner og annet "papirarbeid" igjen, samt borddekking...

Det er nesten lettere å si hva som er i boks :ler:

- Kirken (Solum kirke i Skien)

- Selskapslokale: Villa Fløyen i Skien (www.villa-mat.no)

- Fotograf

- KJOLEN!! + smykker

Kjolen er et kapittel for seg selv :) For ett år siden var jeg inne i en brudebutikk i Skien, og der hang Kjolen min. Jeg prøvde den ikke, men jeg viste egentlig at der var Kjolen. Kjolen er en Stevies Gowns, det er en "enkel" kjole men med en fantastisk farge; Gold. Flere mnd etterpå var jeg i Skien igjen, og da fikk jeg endelig prøvd kjolen. Det var drømmekjolen! Jeg har faktisk ikke prøvd flere kjoler for jeg er så sikker i min sak :wink:

Dette ble ganske mye på en gang. Det er vanskelig, for jeg vil bare fortelle og fortelle.... :ler:

Men nå skal jeg lage middag,

ha en flott dag alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:hoppe: JIPPI - endelig en til som gifter seg i Grenland (det er stedet :ler: )

Ser frem til å lese mer her i dagboka di.

Takk for hilsen i min dagbok!

:velkommen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagbok, Kjerst!!! :-)

Skal bli koselig å følge med deg og bryllupsforberedelsene dine...

...august er jo en flott måned!

Ja, det hadde vært spennende om du hadde et bilde av kjolen din! Så gøy at det bare var den kjolen, og ingen annen! Ingenting er bedre enn at man er så sikker i sin sak! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for tilbakemeldinger :-) Dere er så utrolig hyggelig alle sammen!

Bilde av kjolen ja... Det er en 2002 el. 2003 mod. så derfor finner jeg den ikke på nettet. Men om noen uker skal jeg til Skien på brudeshow, og da skal jeg innom å prøve den. Hvis jeg får tatt bilde av den skal jeg forsøke å legge det ut her :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kan dere ta en titt på selskapslokalet vi har booket til bryllupet vårt

Villa Fløyen

Jeg er veldig glad og takknemlig (til mine foreldre) for at vi kan få ha festen vår her, synes bare lokalet er helt nydelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lekkert sted - virkelig!!! :-)

Dere kan nok glede dere stort til å feire dagen her!!!

Vi skal også ha vår middag og påfølgende fest på et sånt sted, og har kun mine foreldre å takke for den muligheten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig at du likte stedet TeddyToria!

Vet ikke hvordan det er med deg, men så lenge jeg har drømt om bryllup har det vært et slikt sted med i drømmene :-)

Du har ikke bilder eller en lenke til det stedet dere har valgt da? Morsomt å se vet du.... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Kjerst - grattis med dagbok :)

Det var et flott lokale du har valgt. Det er litt i samme stilen som vi skal ha og det han du ta en titt på her.

Håper du får lagt ut et bilde av kjolen din da :)

Hilsen Heidi76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brud2005

Der var dagboken din på plass, ja! :) Det var kjapt!

:velkommen:

Må bare stemme i med resten av jentene her: det hadde vært så gøy å se kjolen din! :Nikke:

Veldig fint lokalet du har skaffet deg. Er i samme stilen som Heidi76 sitt, ser du ut som.

Blir hyggelig å følge utviklingen videre. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heidi76: nydelig lokale, helt klart i samme stil som vårt. Vi er heldige :hoppe:

Brud2005: Jeg fant ut at jeg bare måtte hoppe i det å lage min egen "bok" :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heidi76: nydelig lokale, helt klart i samme stil som vårt. Vi er heldige :hoppe:

Brud2005: Jeg fant ut at jeg bare måtte hoppe i det å lage min egen "bok" :wink:

Dagbok er jo kjempegøy. Også føler jeg at jeg har ett sted hvor jeg kan strukturere planleggingen litt.

Ja, lokalene vi har valgt er virkelig flotte og vil sette en fin ramme rundt den store dagen vår :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vigdis_brud05

Heisann Kjerst!

:velkommen: og gratulerer med ny dagbok!

Ekstra gøy å følge med i boken denettersom vi gifter oss på samme dag. Moro å sammenligne litt :)

Jeg er helt ny her inne jeg også, men har allerede fått masse hjelp av mange her inne. Alle er så hyggelige og hjelpsomme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I natt hadde jeg min første våkenatt pga tanker om og rundt bryllupet. Egentlig synes jeg det er litt gøy :wink:

Men jeg er litt rett for at det blir MANGE slike netter fremover... Er det vanlig å sove dårlig frem mot bryllupet?

Ellers fikk jeg en gladnyhet i dag: Mamma har hentet sløret mitt i dag!!! Jeg skal hente det om 2 uker slik at jeg kan bruke det for å finne riktig farge på sko ect...

Sløret er 3m langt, masse herlig slør

:hoppe::hoppe::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Vigdis_brud05
I natt hadde jeg min første våkenatt pga tanker om og rundt bryllupet. Egentlig synes jeg det er litt gøy  :wink:  

IKKE GØY! :sjokk: :sjokk: :sjokk:

Jeg har det sånn hver natt nå :sjokk:

Er så trøtt at jeg føler jeg sovner der jeg sitter på jobben.

Fant ut at det hjalp litt å ha en skriveblokk og penn ved siden av sengen og notere ned alt som ramler ned i hodet når jeg skal sove.

Håper det går fort over :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde det sånn i begynnelsen da jeg snakket om og tenkte på bryllup hver dag, og mange timer om dagen. Men nå har det roet seg. Blitt vant til alle tankene som surrer :ler:

Det går nok over skal du se....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I natt hadde jeg min første våkenatt pga tanker om og rundt bryllupet. Egentlig synes jeg det er litt gøy  :wink:  

Men jeg er litt rett for at det blir MANGE slike netter fremover... Er det vanlig å sove dårlig frem mot bryllupet?

Ellers fikk jeg en gladnyhet i dag: Mamma har hentet sløret mitt i dag!!! Jeg skal hente det om 2 uker slik at jeg kan bruke det for å finne riktig farge på sko ect...

Sløret er 3m langt, masse herlig slør

:hoppe:  :hoppe:  :hoppe:

Å nei! Slike netter er direkte slitsomme! :-?

Er heldigvis ikke videre plaget med det, men noen netter og dager er værre en andre - plutselig popper de værste ideene om hva som kan gå galt opp i hodet, og man får det ikke ut og blir skikkelig stresset!

Noen er sikkert plaget mer enn andre, men jeg tror nok at de fleste opplever å ha én eller flere slike drømmer!

Så gøy med slør da - hvordan slør er det? Chiffon, tyll...?!?

Er så fint med lange slør!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...