AnonymBruker Skrevet 6. august 2017 #1 Del Skrevet 6. august 2017 Spurte en venninne om vi skulle finne på noe igår, gå en tur. Hun var kjempetreg å svare og i mellomtiden hadde jeg på en måte lagt andre planer med noen andre. Jobbet ganske lenge igår. Hun svarte at det ville hun. Jeg spurte da om vi kunne ta det idag istedet siden jeg måtte gå litt lengre på jobb en planlagt. Hun sa ja og vi avtalte vi skulle gå nå i kveld Etter jobb kjørte jeg hjem, pyntet meg litt og heiv meg på bussen for å møte den andre for en øl ute. Satt meg ved siden av en kollega og pratet. Først senere oppdaget jeg venninna mi på bussen som gikk av! Vet ikke om hun hadde sett meg, for hun pratet hverfall ikke til meg. Jeg løy jo på en måte til henne og har nå kjempedårlig samvittighet. Eller dvs, unnlot å si at jeg fikk andre planer. Bør jeg sende mld å si unnskyld? Anonymkode: 47c4c...ea0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2017 #2 Del Skrevet 6. august 2017 Ja send en melding og fortell sannheten enkelt og greit. Hun svarte jo sent så du gjorde det ik med vilje. tror neppe hun blamer deg da. El enda bedre ta turen til henne og overrask henne med no godt kanskje? no hun liker og si rett og slett unnskyld Anonymkode: e97c9...3c1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2017 #3 Del Skrevet 6. august 2017 En unnskyldning er på sin plass ja. Også har du kanskje lært til en annen gang. Du kunne like gjerne svart "Siden du brukte sålang tidpååsvare trodde jeg du ikke kunne, så nå har jeg sagt ja til å ta en ølmed Kari. Kan vi heller gå en tur i morgen?" Anonymkode: 334ff...c04 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2017 #4 Del Skrevet 6. august 2017 Hvorfor sa du ikke bare "Jeg spurte Kari siden det tok litt tid før jeg fikk svar fra deg, men vi er der og der så bare å komme hvis du har lyst " Hvite løgner til venner kommer det sjeldent noe godt ut av. Anonymkode: f08e1...6de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2017 #5 Del Skrevet 6. august 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor sa du ikke bare "Jeg spurte Kari siden det tok litt tid før jeg fikk svar fra deg, men vi er der og der så bare å komme hvis du har lyst " Hvite løgner til venner kommer det sjeldent noe godt ut av. Anonymkode: f08e1...6de Nei, vet det. Pluss at hun er hårsår og tar ting personlig. Gjør det litt vanskeligere. Anonymkode: 47c4c...ea0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2017 #6 Del Skrevet 6. august 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, vet det. Pluss at hun er hårsår og tar ting personlig. Gjør det litt vanskeligere. Anonymkode: 47c4c...ea0 Det gjør det kanskje enklere, ikke nødvendigvis vanskeligere. Hun tar kanskje unnskyldningen til seg, særlig om hun ser at du virkelig angrer og at du virkelig forsto at du handlet feil. Anonymkode: 13dcc...8f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå