Gå til innhold

Slette henne fra Facebook?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kan ikke slette henne fra Facebook og Instagram. Det må hun selv gjøre, men du kan slette henne som venn og slutte å følge henne på Instagram.

Anonymkode: 57e0d...c67

Hvis man blokkerer på insta så slutter hun automatisk å følge. Selv om jeg tar bort blokkeringen. 

Anonymkode: 442e9...a80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Har opplevd å miste min bestevenninne selv, litt som du skriver. Det er utrolig vondt, for meg føltes det litt som en kjærlighetssorg, så jeg skjønner godt behovet for å slette henne som venn. Jeg slettet ikke min eks-bestis, men jeg fikk et ordentlig svar på hvorfor hun kuttet kontakten. Vi var barndomsvenninner, og hun mente at vi etterhvert hadde vokst fra hverandre og at hun ønsket å fokusere på andre vennskap. Vi var i sosiale sammenkomster sammen senere på grunn av felles venner, og forholdet ble dermed veldig rart. Ser selv nå at vi ikke passer sammen.

Jeg ville slettet henne hvis du har behov for en avslutning på vennskapet, som du ikke får fra venninnen din. Men siden dere har felles venner så må dere møtes igjen - hvis du ikke bryr deg om at det kan bli kleint, så er det greit. Men jeg ville prøvd å avslutte direkte med venninnen først. Si at du ikke er interessert i å mase på henne uten å få en tilbakemelding, og at hvis hun ikke ønsker å prioritere deg, så vil du gjerne få bekreftet at hun ikke lenger ser på deg som en bestevenninne.

Anonymkode: 266b4...58d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...