Gå til innhold

Tilbehør til kjole


Gjest Respect

Anbefalte innlegg

Gjest Respect

Jeg skal på fest neste helg og pnte meg i penkjole, men jeg er litt usikker på tilbehør. Kjolen rekker til under knærne er sort med et perlebroderi nederst foran i gull og sølv, utringet til korsryggen med to stropper som går i kryss, "vanlig" utrigning foran. Tenkte jeg skulle sette opp håret og ha åpne sorte sko. Synes ellers det blir litt nakent. Bør jeg ha hansker? Kjolen er ikke i glatt stoff, så jeg lurer på om det ikke blir kræsj med hansker i glatt stoff. Hva med smykker og strømper?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes ikke du skal tilføye hansker, det blir litt for ball-aktig om du skjønner.

Vet jo ikke helt i hvilken anledning du skal pynte deg, om det er noe "stort" eller bare en vanlig fest.

Ville valgt et pent smykke som passer til kjolen og matchende armbånd.

Armbåndet gjør da at det ikke blir fullt så nakent, men du kunne jo kansje funnet et eller annet å hatt over skuldrene.?

Du kan også bytte ut smykket med lange øredobber som virkelig gjør noe ut av seg, hvis du liker slike da.

Av typen kjendiser ofte går med

Ellers passer vel svarte gjennomsiktige strømper best, synes jeg.

Oppsatt hår til en slik kjole høres elegant ut, for det fremhever det hele. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bertine

hei!

Enig med kaori, men du kan også velge ett tynt, langt sjal i sølv/gull/eller svart. Som du surrer en gang rundt halsen og lar henge ned bak.

klem B

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden du skal vise endel hud bør du ikke velge sorte strømper.... Fargen på bena dine bør matche den nakne huden, dvs hudfargede strømper!

Stikk en tur innom H&M, de har masse stæsj til en billig penge. Noen lange lekre øredobber, eller ett smykke og ett armbånd.

Ha det gøy :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Respect

Er svart veske ok? Fant et sjal i sølv og svart i dag på Fransa som jeg tror at kan passe. Skal ta med meg kjolen og se i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...