Gå til innhold

gode stick deodoranter


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg synes roll-onen til Biotherm er mye bedre enn sticken. Sticken lukter faktisk svette på meg, selv om den i utgangspunktet har samme lukt som roll-onen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stickdeoer finnes hos flere merker; Rubinstein, Clarins og Lancome mener jeg har stick. I tillegg har du sticken fra Dermalogica, men den likte jeg så dårlig (jeg begynte plutselig å svette, enda jeg aldri svetter ellers) at den er blitt henvist plass innerst i skapet, til brukt ved svarte klær og ut på byen (den er gjennomsiktig).

Jeg brukte alltid Biotherm før, men er lei av den, og spesielt lei av alle merkene den setter i klær (roll-on). Nå bruker jeg den billige fra HTH, og liker den mye bedre! Den lukter rent og nyvasket, og selv etter en beinhard treningsøkt, der alle klærne er våte, er jeg tørr under armene. Til 29,50 er det et scoop....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes faktisk Sterilan sin stick (Oxygen Fresh?) er god. Og så tørker den fort. Finnes i mange, men ikke alle, dagligvarer, og på Vita. Vanlig Sterilan roll-on har ingen effekt på meg, men sticken funker. Forstå det den som kan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes faktisk Sterilan sin stick (Oxygen Fresh?) er god. Og så tørker den fort. Finnes i mange' date=' men ikke alle, dagligvarer, og på Vita. [/quote']

:Nikke: Den likar eg og. Kjøpte meg faktisk en ny en seinast igår. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes butikk-deodorantene lukter det samme som dorens' date=' derfor kjøper jeg de ikke.[/quote']

Ehh... Alle deodorantane en kjøper på vanlige butikkar?

:ler: Lurer på kva slags dorens du har, eg!

Eg syns mange deodorantar på dagligvarebutikkar er heilt OK eg.

Er uansett ikkje lukta som irriterar meg, men at dei tørkar seint og rett og slett ikkje fungerar bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes de lukter veldig kjemisk. Biotherm er adskillig mildere og har en mer naturlig lukt.

Biotherm sin deodorant lukter svette på meg ..

Synes det er veldig forskjell på deodorantene i dagligvaren, noen lukter veldig sterkt og kjemisk, andre er helt OK.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...