AnonymBruker Skrevet 10. august 2017 #61 Del Skrevet 10. august 2017 På 5.8.2017 den 10.14, AnonymBruker skrev: Jeg har en venninne jeg har hatt lyst å kutte ut i åresvis og nå må jeg bare gjøre det før det kommer flere dumme ting fra henne. Men hva er den beste måten å gjøre det på? Bare la det renne ut i sanden av seg selv ved å ikke si ja til å treffes osv.? Eller si det til henne face to face? Anonymkode: aeea4...099 Hva er det som er så dumt fra henne da? Kanskje meldinger er hennes måte å opprettholde relasjonen på? Anonymkode: 13410...4a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2017 #62 Del Skrevet 10. august 2017 Jeg sa det rett ut til min søster at jeg ikke ville ha mer kontakt. Grunnen min var at jeg ble dratt inn i hennes løgner og intriger. Deretter skulle jeg ha skylden for alt hun dro meg inn i. Jeg hadde minne grunner. Utfasing går ikke. Du må være ærlig og si det rett ut. Anonymkode: d71af...fbe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2017 #63 Del Skrevet 10. august 2017 31 minutter siden, millennial skrev: Så da er du like ille som henne. Det er det jeg sier. Handler ikke om hvor mye verre du mener hun er. Du kutter henne ut akkurat som du føler at hun har gjort med deg... Gi deg nå da. Du ser tydeligvis ikke at det er EN viktig forskjell her. Venninnen til AB ..b11 kuttet henne ut på en dårlig måte uten at AB..b11 hadde gjort noe dumt (så langt hun vet, var hun bare ikke kul nok). AB kuttet venninnen ut etter at venninnen behandlet henne dårlig, og på denne måten, etter at venninnen hadde demonstrert at "slik håndteres dette vennskapet her". Mens venninnen kan ha en livsfilosofi om at "jeg prioriterer mitt ego, velger minste motstands vei, driter i folk som ikke er til nytte for meg" kan ABs være "what goes around comes around". To ulike tilnærminger. Anonymkode: 1d179...045 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2017 #64 Del Skrevet 10. august 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Gi deg nå da. Du ser tydeligvis ikke at det er EN viktig forskjell her. Venninnen til AB ..b11 kuttet henne ut på en dårlig måte uten at AB..b11 hadde gjort noe dumt (så langt hun vet, var hun bare ikke kul nok). AB kuttet venninnen ut etter at venninnen behandlet henne dårlig, og på denne måten, etter at venninnen hadde demonstrert at "slik håndteres dette vennskapet her". Mens venninnen kan ha en livsfilosofi om at "jeg prioriterer mitt ego, velger minste motstands vei, driter i folk som ikke er til nytte for meg" kan ABs være "what goes around comes around". To ulike tilnærminger. Anonymkode: 1d179...045 Riktig. Dessuten løy som sagt denne "venninna" meg rett opp i trynet. Jeg har ikke løyet til noen. Anonymkode: 11e86...b11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
millennial Skrevet 10. august 2017 #65 Del Skrevet 10. august 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Gi deg nå da. Du ser tydeligvis ikke at det er EN viktig forskjell her. Venninnen til AB ..b11 kuttet henne ut på en dårlig måte uten at AB..b11 hadde gjort noe dumt (så langt hun vet, var hun bare ikke kul nok). AB kuttet venninnen ut etter at venninnen behandlet henne dårlig, og på denne måten, etter at venninnen hadde demonstrert at "slik håndteres dette vennskapet her". Mens venninnen kan ha en livsfilosofi om at "jeg prioriterer mitt ego, velger minste motstands vei, driter i folk som ikke er til nytte for meg" kan ABs være "what goes around comes around". To ulike tilnærminger. Anonymkode: 1d179...045 Det rettferdiggjør likevel ikke å utfase denne jenta. Hvordan vet TS, eller du foruten, at TS ikke har gjort noe for å gjøre at denne jenta dytter henne lengre unna? Jeg står ved det jeg sier. Er man voksent nok til å innse hvor vondt det har vært å bli behandlet dårlig i et vennskap, så mener jeg at man da ikke skal opptre på samme måte, mot andre folk. Uavhengig av hvem det er. For det andre, er det også greit at ts sier ifra slik at denne venninna får lært seg at man ikke skal behandle folk dårlig på måten TS opplever å bli behandlet på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2017 #66 Del Skrevet 10. august 2017 1 time siden, millennial skrev: Det rettferdiggjør likevel ikke å utfase denne jenta. Hvordan vet TS, eller du foruten, at TS ikke har gjort noe for å gjøre at denne jenta dytter henne lengre unna? Jeg står ved det jeg sier. Er man voksent nok til å innse hvor vondt det har vært å bli behandlet dårlig i et vennskap, så mener jeg at man da ikke skal opptre på samme måte, mot andre folk. Uavhengig av hvem det er. For det andre, er det også greit at ts sier ifra slik at denne venninna får lært seg at man ikke skal behandle folk dårlig på måten TS opplever å bli behandlet på. Antar du mener AB over og ikke Ts? Akkurat hva som rettferdiggjør hva bestemmer vel ikke du. Eksempelet du hang deg opp i var på to ulike situasjoner, og man kan fint mene at mens venninnen - som ghostet uten at noe negativt hadde skjedd - viste dårligere atferd enn ab som ghostet etter at noe negativt hadde skjedd og dessuten fått lære at venninne helst unngikk dialog. Å Anonymkode: 1d179...045 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå