AnonymBruker Skrevet 7. august 2017 #21 Del Skrevet 7. august 2017 Trist å lese at så mange opplever det samme. Det at våre barn kommer til oss mammaer med både alvorlige ting og og de litt mindre alvorlige, skulle vi tatt tett inntil vårt bryst. Hva er det egentlig med oss mennesker??? Vi skulle skamme oss! Selv har jeg en venninne som ikke når sin datter på 13 år, uansett hvor mye hun prøver. Årsaken her, er at barnets far sniker en holdning inn i barnet hvor det er helt greit å kakke på mor. Nå har barnet blitt som far, og hun blir matet med at mamma gjør feil ting for å nå sitt barn. Vi har slike tilstander over hele fjøla. Du opplever svik ved å bli ignorert. Slikt kjennes tungt, og man føler seg ikke så viktig i personers liv som gjør dette mot en. Jeg tror jeg ville gjort som hun som skrev til deg- få deg en erstatningsmamma eller knytt deg til en person som du kjenner du har veldig god kjemi med. Dette kan bli en relasjon som du vil ha stor glede av. Her inne er vi sikkert flere som gjerne kan være en slik person for deg, men tenk deg godt gjennom om hvem denne personen kan være. Det kan godt være en person som er en del år eldre enn din egen mor også. Til syvende og sist, handler dette om klokskap. Din mor virker for selvopptatt og litt følelseskald over for deg. Har du noen gang spurt henne om hvorfor og hvordan hun kan være slik mot noen, og om hun skjønner effekten av hennes væremåte? Er hun slik mot sine venninner? Ta vare på deg selv, og sørg for å ha det så godt du kan. Det er din eneste oppgave, og tenk ikke på at det er egoistisk. Tar vi vare på oss selv, oppnår man en bedre balanse. Og mennesker i balanse, gir en bedre verden å leve i. Klem fra meg til deg Anonymkode: 51cf3...a6f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simbyxor Skrevet 7. august 2017 #22 Del Skrevet 7. august 2017 Ikke bry deg om henne? Ikke bry deg om at hun ikke vil høre? Hun oppfører seg ikke som en mor. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå