Gå til innhold

hjelp!SVETTING!!!


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest gjest 2

Jeg synes jeg svetter så mye!! kan nesten ikke gå i tettsittende topper og gensere uten at jeg får store svetteringer under armene, og det er ikke så lekkert...

FINNES DET GODE RÅD OM PRODUKTER ETC?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous
Jeg synes jeg svetter så mye!! kan nesten ikke gå i tettsittende topper og gensere uten at jeg får store svetteringer under armene, og det er ikke så lekkert...

FINNES DET GODE RÅD OM PRODUKTER ETC?

Selv har jeg hatt meget god erfaring med aluminiumklorid :-) (kan svi litt, men går fort over).. hehe.. jeg får ikke svettemerker når jeg trener engang! Stop24 fungerte ikke i det hele tatt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aluminiumklorid (apotek) eller Yerka (Vita, Cubus, muligens noen til?). Det har etter hvert blitt veldig mange tråder om dette her inne, så hvis du gjør et lite søk på Yerka for eksempel, vil du sikkert få svar på en hel masse. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Kva er Yerka og kor kjøper ein det og kva kostar det? :)

vist du er plaget med veldig mye svette vil jeg heller annbefale deg aluminiumsklorid, haddde samme problem som deg, men yerka virket ikke på meg. Aluminiumsklorid får du kjøpt reseptfritt på apoteket og koster ca 70kr, den er drit drøy i bruk, så den flaska har du leeeeenge. Har hatt min i over ett år nå:). svetter ikke noe etter at jeg har begynt og bruke den:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Daniella_

Som andre sier: aluminumklorid!

Oppdaget den helt tilfeldig for noen år tilbake og må ha den nå. Ikke er den dyr, og den er veldig drøy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hørt at aliminiumsklorid ikke er bra, at det trekker inn i kroppen og kan gi forgiftninger/er kreftfremkallende..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Champagne, det var en del snakk om deodoranter og brystkreft en tid tilbake, men de fleste som burde vite hva de snakker om ser ut til å mene at det bare er tull, og at det ikke finnes noe som helst bevis for at aluminiumklorid er kreftfremkallende. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva med slike som meg, finnes det håp?

Jeg svetter ikke noe særlig under armene nemlig, men på ryggen og i ansiktet. Det er helt grusomt! Når jeg er på aerobic for eksempel, er jeg den eneste som er våt på toppen bak på ryggen! Jeg trener mye og er vant til å svette, så det er ikke fordi jeg er utrent.

Også hvis jeg skal noen plass, og skal gå til fots, så svetter jeg noe inni helsike i ansisktet. Kan jo ikke kline meg inn med aluminiumklorid i ansiktet heller akkurat! Noen råd mot svette på rygg og i ansikt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...