Gå til innhold

Ville du gått med en diamantring til 400 000?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjæresten min fridde til meg med en familiering som har gått i slekten hans. Den er verd ca. 400 000. Jeg får helt hetta av tanken. TENK om noe skjer med den! 

Hva ville du gjort? Jeg vil jo gjerne gå med forlovelsesringen min, men jeg vet ikke om jeg tør...

Anonymkode: 32092...652

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, det ville sende signaler om at jeg er opptatt av feil type verdier.

Anonymkode: 43a55...f81

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde nok det. Min er veldig dyr, men ikke så dyr som din. Få deg verdigjenstandforsikring! 

Anonymkode: 9ac27...e1b

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det ville sende signaler om at jeg er opptatt av feil type verdier.

Anonymkode: 43a55...f81

Neida, ikke nødvendigvis. Folk som kjenner deg ville visst at det ikke var derfor. Og om den man elsker ønsker å gi en så dyr ring er det vel bare koselig å ta imot det, spesielt siden det er arveklenodie.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hadde nok det. Min er veldig dyr, men ikke så dyr som din. Få deg verdigjenstandforsikring! 

OK kan gå med den om man forsikrer den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kun på fritiden. I den ene jobben min er det stor fare for at ringer blir ødelagt og i den andre har vi ikke lov til å bruke ring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK kan gå med den om man forsikrer den?

Se an betingelser til forsikringen. 

Anonymkode: feac7...9c9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Sonic skrev:

Kun om jeg får matchende ørerdobber.

Selvfølgelig hadde jeg gått med den! Han har fridd til DEG :)

Men tenk om JEG er den som mister dette kjære arveklenodiet. Får helt hetta av tanken...

ts

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men tenk om JEG er den som mister dette kjære arveklenodiet. Får helt hetta av tanken...

ts

Hvorfor skal du miste den? Den faller vel ikke av fingeren din? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Sonic skrev:

Hvorfor skal du miste den? Den faller vel ikke av fingeren din? 

Jeg vet ikke, jeg går aldri med ringer, så jeg vet ikke hvor vanlig det er at de faller av. I tillegg tenker jeg det er mange situasjoner der jeg kommer til å ta den av og hvordan oppbevarer jeg den trygt da? På trening, på svømming, når jeg baker etc. 

Ts

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde aldri gått med den. Hadde ikke turt ha den i huset engang pga innbrudd. Faktisk hadde jeg nektet å ta i mot noe sånt. 

Anonymkode: 0dbb4...50d

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjæresten min fridde til meg med en familiering som har gått i slekten hans. Den er verd ca. 400 000. Jeg får helt hetta av tanken. TENK om noe skjer med den! 

Hva ville du gjort? Jeg vil jo gjerne gå med forlovelsesringen min, men jeg vet ikke om jeg tør...

Nei. Ikke en ring som har vært i slekten, og som skal forbli i slekten. Har masse gull i div farger...også runger med stener. Ser jo Harry å gå rundt med det til hverdags. Må ta av i skrekk fir å miste osv.  

Anonymkode: 8cbaa...ea5

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet ikke, jeg går aldri med ringer, så jeg vet ikke hvor vanlig det er at de faller av. I tillegg tenker jeg det er mange situasjoner der jeg kommer til å ta den av og hvordan oppbevarer jeg den trygt da? På trening, på svømming, når jeg baker etc. 

Ts

Når du skal på trening og på svømming så legger du jo bare ringen igjen hjemme, det er jo ikke så vanskelig. Når du baker så skal jo ringer av uansett pga bakterier, så du risikerer ikke å miste den i bolledeigen akkurat. 

Anonymkode: 51604...8e8

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei, det hadde jeg ikke gjort. Hvis du går med den, ikke si det til noen hvor mye den er verdt!! Det kan være farlig.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts

Neida. Den faller ikke av. Og om den er for løs må du bare få den forminsket. Var nervøs for det samme selv, men det går helt fint. Dessuten, etter at vi giftet oss har jeg på gifteringen (helt enkel gullring) utenpå, så da er den enda mer "beskyttet".

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når du skal på trening og på svømming så legger du jo bare ringen igjen hjemme, det er jo ikke så vanskelig. Når du baker så skal jo ringer av uansett pga bakterier, så du risikerer ikke å miste den i bolledeigen akkurat. 

Anonymkode: 51604...8e8

Ja det er jo vel og bra i teorien, så kommer jeg plutselig på trening og har glemt og ta av ringen, eller jeg har tatt av ringen for å bake og glemmer å ta den på igjen...

ts

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå med den og skriv om det i tråden "Dummeste du har gjort?".

Smykker av så høy verdi er ikke ment for å brukes. De smarte lager en billig kopi som kan brukes isteden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...