Gå til innhold

Min far er sint på meg

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei!

Jeg er i en ganske rar situasjon... jeg bodde i Tromsø ett år, før jeg flyttet hjem ett år, hvor jeg deretter har valgt å finne meg hybel. Dette reagerer min far sterkt på, og mener at jeg svikter han med å flytte ut. Men jeg er 25 år gammel, og har lyst på frihet, ansvarsfølelse. Ser ikke hvorfor han er sint og skuffet. Har to år igjen på studiene. Tror dere at det vil gå over?

Anonymkode: 45162...c04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest NotNaomi

Det går vel over. Hvorfor vil han at du skal bo hos ham da? Tenker han på seg selv mtp ensomhet,eller tenker han økonomisk som at du ville spart penger ved å bo hos ham?

Uansett er du voksen,og jeg syns det er et sunnhetstegn  at du vil bo for deg selv :-) prøv å snakk med ham. Si at du er voksen og vil leve som en voksen :-) han burde være stolt av deg. Muligens er han det innerst inne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

TS

han bor sammen med min mor og hund, tviler på ensomhet. Kontrollbehov kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Si til han at han burde være glad for at du velger å være voksen og ta ansvar for ditt eget liv. Ikke ta på deg det han sier, det er ikke ditt problem at han reagerer slik.

Lykke til videre med studiene :)

Anonymkode: 92448...63d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

TS

Han har heldigvis roet seg, han og mor skal på hytta i helgen og han får tid til å la det synke inn. og vi bor i den samme byen, 20 min med kollektivt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

På hvilken måte mener at egentlig at du "svikter ham" ved å flytte ut ?    

Anonymkode: 5916b...6b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...