Gjest Ninakanin Skrevet 15. februar 2005 #421 Del Skrevet 15. februar 2005 Ryggen min er nesten helt bra igjen! Greide en liten runde med pilates i dag, noe jeg ikke har klart på nesten en uke! :o Heldigvis har jeg tvunget meg selv til å gå ute, hjalp å holde ryggen i litt bevegelse. Håper det blir en ordentlig treningsøkt i morgen. Mat, ja, det er et annet kapittel... Vel, det ble mer frukt enn sjokolade! Det er jo bra. Og har kanskje spist litt mindre enn vanlig, siden jeg ikke har vært særlig aktiv. Heldigvis har jeg ikke vekt, så jeg aner ikke om jeg har holdt vekta, gått opp eller ned... En ting mindre å bekymre seg over. Bevegelse er bra ja! Prøv å gå i terreng, som regel mye bedre for dumme hofter og rygger som vi har Asfalt er dumt.. Og jeg sprekker også, er IKKE lett å jobbe på junkfoodplass nei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 16. februar 2005 #422 Del Skrevet 16. februar 2005 HURRA HURRA! I går kom jeg meg endelig avgårde til SATS. Var så glad og fornøyd med meg selv at jeg smilte fra øre til øre idet jeg klatret opp på tredemølla! Fikk med meg ny motivasjonspakke og ble med på den nye timen Flyt og Pilates. Deilig! og så fornøyd med meg selv! Endelig er jeg igang igjen. Håper dette motivere andre av dere som også har slitt med å komme igang etter jul. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 16. februar 2005 #423 Del Skrevet 16. februar 2005 Tenkte vel litt koffert eller no jeg egentlig... Men jeg synes heller ikke knekkebrød er veldig mye mat. Men det kommer litt an på hva som er på dem også da:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daniella_ Skrevet 16. februar 2005 #424 Del Skrevet 16. februar 2005 Tenkte vel litt koffert eller no jeg egentlig... Men jeg synes heller ikke knekkebrød er veldig mye mat. Men det kommer litt an på hva som er på dem også da:) Ja, okey! Skjønte aldri den jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 16. februar 2005 #425 Del Skrevet 16. februar 2005 Den var myntet på meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 16. februar 2005 #426 Del Skrevet 16. februar 2005 Den var myntet på meg... nope. Har noen av dere prøvd squasj eller badminton eller å sykle ute i naturen? Det er en flott ting man gjerne kan gjøre ofte, rett og slett fordi det er gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leviin Skrevet 16. februar 2005 #427 Del Skrevet 16. februar 2005 nope. Til meg da, kanskje, har jeg funnet ut, etter å ha "finlest" forrige side...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 16. februar 2005 #428 Del Skrevet 16. februar 2005 Til meg da, kanskje, har jeg funnet ut, etter å ha "finlest" forrige side...? nope, men jeg burde sett muligheten! Var bare noe patetisk om gullerøtter.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 16. februar 2005 #429 Del Skrevet 16. februar 2005 Haha okay da datt jeg helt ut, for jeg så sammenhengen sånn: "det tar tid å spise gulrøtter" så sier jeg "ja man tygger og tygger for harde livet :ler:" og så sier mathias noe om "haha nei jeg sier ikke noe allikevel." Og så tenkte jeg bare at det var noe om meg siden det var sånn kanin,gulrøtter,blabla... Men anywaaaaaaaaay: Ikke trent i dag, og spist litt tull. Men som Mathias sa, jeg har lov å unne meg litt snop!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daniella_ Skrevet 16. februar 2005 #430 Del Skrevet 16. februar 2005 Jeg sitter her og stirrer på sjokoladekaken... Har stirret på den helt siden i går. Stakkars kake, den blir jo snart gammel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 16. februar 2005 #431 Del Skrevet 16. februar 2005 I dag har jeg spist 1 1/2 mars delight, ett stykke frossenpizza, en ost og skinke baguette med majones, en del lettbrus og et stykke daimkake med is!!! i tillegg til frokost og middag og slike ting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daniella_ Skrevet 17. februar 2005 #432 Del Skrevet 17. februar 2005 Hei og god morgen alle. Ting går fortsatt helt greit. Vekta har ikke rikket seg opp igjen i fra 67kg så det er i allefall positivt. Jeg føler meg virkelig tightere på rumpa og på lårene også. Og jeg føler at selve holdningen min er bedre Når jeg tenker meg om så har holdning utrolig mye å si. Jeg går på en mye mer sprek måte nå, hvis jeg kan kalle det det, og ryggen min bøyer seg ikke når jeg går. Så dette er jeg kjempe glad for. Ellers så har den stakkars lille sjokoladekaken som var så lei seg i går nå blitt til en halv sjokoladekake, men det var ikke jeg som spiste den, det var min kjære Jeg trente i går, men skal ikke trene i dag. Har litt mye å gjøre så jeg tror ikke jeg rekker det. Kanskje i kveld hvis jeg er opplagt nok. Ellers, så håper jeg det går fint med alle dere andre her også. Jeg har nå blitt så positiv til denne holdningen jeg har begynt å få så all denne treningen jeg har holdt på meg er ikke forgjeves. Vekta betyr ikke like mye lenger når jeg ser resultater på andre måter. Jeg vil fortsatt ned i vekt altså...bare sånn at det er sagt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 17. februar 2005 #433 Del Skrevet 17. februar 2005 :oops: :oops: :oops: Jada... så var det meg da... Nå har jeg hatt en kjempesprekk!!! Jeg som har vært så flink så lenge... Men nå måtte det altså komme... Jeg har spist MASSE snop og usunn mat etter at jeg kom hjem fra Dubai... :-( Men jeg sa til meg selv at jeg får bare gi meg selv lov til det og heller skjerpe meg resten av uka! Så i morgen får jeg ta meg sammen! Da har jeg fri og skal iallefall ta meg en skikkelig treningsrunde for formen er nesten helt fin nå. Jeg får bare se for meg målet mitt!! Tenk at om 4 måneder kan jeg være slank og fin!!! Det burde jo være motivasjon nok... 4 måneder er jo ingen ting av resten av mitt liv! Så flinke dere andre er! Jeg blir så motivert av å høre hva dere gjør! :-) Pam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shi Skrevet 17. februar 2005 #434 Del Skrevet 17. februar 2005 Så bra Daniella, innstilling til seg selv og kroppsholdning betyr mye mer enn vekt! NinaKanin, ja, asfalt er en uting for oss... Terreng? I Oslo? Hmmm, teller St.Hanshaugparken? :oops: Orker ikke sitte på t-bane i evigheter, det er bortkastet treningstid... Savner skogen utenfor døra hjemme, langt mot nord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miracle Skrevet 18. februar 2005 Forfatter #435 Del Skrevet 18. februar 2005 hei igjen alle sammen har værtp å en ukes ferie jeg også så det har blitt lite oppfølging her inne.. men har tatt meg tiden å lese gjennom alle innlegg jeg ikke har fått lest.. og jeg må si meg stolt! dere har jo virkelig gjort underverker og fremskritt jeg derimot har holdt meg langt unna vekta de siste dagene... føøler at ettersom jeg har trent har jeg bygget muskler og disse veier jo mer enn fett så da vil jeg uansett ikke ha gått ned noe! har vært veldig flink, dog har jeg spist litt kjeks men inget brus eller sjokolade eller altfor mye mat! holdt meg unna kaker og mellommåltider! men jeg raser ikke nedi vekt av den grunn, ingenting synes hvertfall. men jeg har merket at dersom jeg prøver å spise en sjokolade ol så spytterjeg det rskt utigjen pga dårlig smak og samvittighet.. det synesjeg er bra.- men må si jeg ble litt skremt også, for den samvittigheten tok overhånd! sikker på om at hvis jeg svelget den hadde jeg fått den opp på et vis.. men heldigvis gjorde jeg ikke dett! holdt meg unna ja!! så nå er dte på¨n igjen med trening! forresten ha en fin helg! unn dere litt ekstra, men ikke for mye;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 18. februar 2005 #436 Del Skrevet 18. februar 2005 Jeg har dehydrert-vekt igjen, siden jeg var ute i går Men jeg klager ikke, det ser unektelig kuult ut den lille stunden jeg veier så lite, før jeg får det på igjen gjennom mat og vann. Blir nok ikke trening i dag, er trøøøøtt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leviin Skrevet 18. februar 2005 #437 Del Skrevet 18. februar 2005 Hentet ut masse styrkeøvelser fra www.iform.nu i går og prøvde meg på en del av dem. I dag kjenner jeg at jeg er støl i muskler jeg knapt visste at jeg hadde - men det føles egentlig bare herlig! Skal absolutt fortsette å bruke de øvelsene jeg fant der :-D Er jo tydelig at jeg fikk trent også andre muskler enn de jeg har kunnet øvelser til fra før. Var forresten på vekta i dag (jukset litt for det er veiedag i morgen egentlig - veier hver 3. dag) og jeg står stabilt på 59 fortsatt, veide det de siste to gangene jeg hadde veiedager også. Så det er jo ikke så verst, syns jeg! Så lenge jeg ikke går opp, men enten går ned eller står stille en stund, er jeg glad!! Når jeg står stille litt er det kanskje større sjans for kroppen til å "venne seg til" den nye normalvekta liksom...? At man ikke går ned så fort at kroppen reagerer som om det var sultkatastrofe liksom.... ØNSKER ALLE SAMMEN EI SKIKKELIG FIN HELG!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 18. februar 2005 #438 Del Skrevet 18. februar 2005 Nå har jeg bestillt bladet, hehe, jeg vil også ha tilgang på alle de gode rådene og programmene!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leviin Skrevet 18. februar 2005 #439 Del Skrevet 18. februar 2005 Bestilte du bladet? :o Jeg tok printern i bruk jeg! http://www.iform.nu/polopoly.jsp?d=1210&a=4671 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daniella_ Skrevet 18. februar 2005 #440 Del Skrevet 18. februar 2005 Jeg trente ikke i går, og jeg føler meg ikke i form til å trene i dag heller. Hadde en liten sprekk på venninnekveld i går... Shit au...er ikke så ofte jeg sprekker så det er ingen stor sak. Har litt dårlig samvittighet fordi jeg ikke trente, og siden jeg ikke har noe lyst i dag heller. Men det ordner seg. Har beveget meg en del for det... Kanskje jeg tar meg en workout på maskina senere i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå