Leviin Skrevet 18. februar 2005 #441 Del Skrevet 18. februar 2005 Jeg er i grunn så støl i dag at jeg kjenner det bare jeg går litt Tror kanskje det blir treningsfri i dag, evt en kort gåtur. Har jo vært i aktivitet hver dag denne uka, så en fridag kan jeg jo godt ta... men jeg blir litt avhengig av det også, merker jeg - og det er jo kjempebra. Er jo bedre å være hekta på å trene enn å måtte tuppe seg selv i ræva for å komme seg ut liksom... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 20. februar 2005 #442 Del Skrevet 20. februar 2005 hadde supersprekk i går, gidder ikke si alt jeg spiste... og jeg har ikke trent på en uke heller!! Aaaargh!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. februar 2005 #443 Del Skrevet 20. februar 2005 hva vil det egentlig tilsi at dere har en supersprekk? min sprekk i dag var 4 kjek;s.. jeg bare måtte.. men imorgen slal jeg trene masse masse masse... gleder meg. flinke er vi:) miracle ikke innlogget Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 20. februar 2005 #444 Del Skrevet 20. februar 2005 Okay her er min supersprekk: 300gr. kyllingwok på jobb 300gr. baguette med ost og skinke, toasted. En STOOOR porsjon med kylling tandoori med masssssse saus. To mars delight sjokolader En håndfull smågodt. 5 håndfuller paprika chips (sånne ringer og skruer). Ja, og brus til maten. Sånn ser en sprekk ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 21. februar 2005 #445 Del Skrevet 21. februar 2005 Nå har jeg bestillt bladet' date=' hehe, jeg vil også ha tilgang på alle de gode rådene og programmene!![/quote'] bladet iForm? Det er spekket av feilonfo... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miracle Skrevet 21. februar 2005 Forfatter #446 Del Skrevet 21. februar 2005 ninakanin, da skjønner jeg hva en sprekk er ja;) hehe... uff men det er så vanskelig åholde seg unna også. i går måtte jeg bare gå å legge meg, ellers så var jeg sikker på at jeg kom til å tømme skapet for både mat og snop! så det ble tidlig kvelden på meg i går ja;) men nå skal jeg på treninga, men santå si det er et ork!!!! har så lite lyst til å bevege meg utenfor døren, det er såå langt! det er et ork! også så masse mennesker der... uff... men men det må til ha en fin dag i dag alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 21. februar 2005 #447 Del Skrevet 21. februar 2005 Ser ut som om det har vært en "sprekke-helg"? :-) Håper jeg ikke strør salt i såret, når jeg forteller om min helg.... Fredag er ofte sånne giddalause dager og eneste jeg orker er å hive en grandis i ovnen og se på Idol, nytt på nytt og skavlan..... Men på fredag laget jeg meg en deilig salat med tomat, paprika, diverse salatblader, dampede asparges, 200 gram svinefilet i biter, en dressing laget av litt sitrondråper og litt olivenolje, og så litt parmesan på toppen. Masse deilig vann og drikke!! Lørdag startet med en sunn god frokost, rugbrød og sunt pålegg. Så gikk jeg på trening. Løp 25 minutter på tredemølle og trente mage/rygg i sal(på Sats). Sunn lunch(AllBran, melk og frukt), på ettermiddagen laget jeg meg en deilig wok, men resten av svinefileten, gulrot, wok-grønsaksblanding og en sweet/sour saus av de små porsjonsposene(de er magre og sunne). Hører med til historien at jeg spiste litt selv-bakte boller den dagen også... Søndag startet med samme frokost/lunch som lørdag, også en times StramOpp på Sats. Til middag laget jeg Grete Roedes klassiker "boll i kål", som er en variant av fårikål bare at en bruker karbonadedeig-boller istedet for lammekjøtt. Veldig sunt og ganske godt. Appelsin til kveldskos. Inni mellom så har det vært masse husarbeid og litt oppussingsarbeid, så jeg har vært i aktivitet hele helgen. Har ikke sett tv (bortsett fra fredag...). Husker det var en liten hendelse med noe ostepop, men det har jeg fortrengt. Alt i alt en helg jeg kan være storfornøyd med! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miracle Skrevet 21. februar 2005 Forfatter #448 Del Skrevet 21. februar 2005 du kan virkelig være stolt av deg selv minimjau;) det er sikkert!!! nå har jeg kommet meg hjem fra treningen, visstnok er det tungt å dra dit men jammen meg så digg det er å komme hjem. selvom jeg føle meg litt sliten! i dag var det hard kjør faktisk... utrolig til å være meg ja! hadde rask gange på løpemeteret i 15 min... tro det eller ei men jeg overlevde. jeg som alltid får pusteproblemer etter noen få problemer.. men jeg tror det gir meg mer å gå raskt enn å jogge... jogge kan jeg bare dfrømme om, det har jeg ingen sjangs til! men det er vel like bra med rask gange? eller er jeg helt på jordet?? deretter hadde jeg skikkelig styrkeprogram. kjenner det allerede i magen. og det er litt deilig. håper bare jeg klarer å gå imorgen så... bestemte jeg meg for å ta en kjapp tur innom byen og dermed gikk jeg istedenfor å ta banen.. da var jeg stolt da jeg var vel innom 3 ulike narvesener og tittet litt på de deilige sjokolade cookiesene de hadde. hver gang var jeg bare cm unna av å kjøpe men.. men jeg klarte å styre meg;) men sukker suget er der.. skjønner ikke hvorfor det har bygd seg opp så fælt nå.. men idag har jeg hvertfall vært litt flink. synd at jeg bare vil ødelegge det hele med å belønne meg selv med noe godt.. hittil har jeg ikke rørt noe, men jeg vet at jeg kommer til å slite senere idag.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daniella_ Skrevet 21. februar 2005 #449 Del Skrevet 21. februar 2005 Jeg har vel sprukket siden fredag hvis jeg ikke husker feil. Var ute på lørdag, og fyllesyk og brustørst på søndag. Ingen trening siden torsdag heller. Men i kveld skal jeg trene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leviin Skrevet 21. februar 2005 #450 Del Skrevet 21. februar 2005 jogge kan jeg bare dfrømme om, det har jeg ingen sjangs til! men det er vel like bra med rask gange? eller er jeg helt på jordet?? Ja, jeg vil si rask gange er like bra som å jogge. Man må nok gå lengre for å forbrenne like mye som med jogging - men jogging er en hardere belastning på både hofter og knær, å gå vil derfor være en mer skånsom trening, mindre skaderisiko. Jeg går selv, heller enn å jogge - men da går jeg minst 1 time, og gjerne 2. NB. Her snakker jeg om trening i forhold til å rett og slett forbrenne fett, ønsker du å øke utholdenheten, få bedre kondis, øke belastningen du tåler i forhold til når pulsen øker osv, da er nok jogging mer effektivt. Evt gåturer i terreng, gjerne oppoverbakker o.l. - og evt med staver, det øker intensiteten når du går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 21. februar 2005 #451 Del Skrevet 21. februar 2005 Hvis du går så fort at du blir svett er det iallefall bra! Men prøv å gå minst 30 min. Da vil du få mer igjen for det. Det beste er vel ca 1 time... Selv går jeg enten en time eller trener en halvtime styrke og en halvtime rask gange! Jeg er kjempestolt av deg Miracle! Så lenge du har viljestyrke nok til å bare se men ikke røre er mye gjort! Og bare tenk på hvor bortkastet all treningen er hvis du skal erstatte den med snop? Selv har jeg hatt en ukes sprekk. Nå har jeg tatt meg selv i nakkeskinnet og hatt en sunn dag hittil. Eller iallefall nesten :oops: Det ble en kaffe mocca og en halv rosinbolle på skolen i dag... Klarte ikke å la være, kroppen er vant til masse sukker nå så jeg må trappe ned de første dagene. Ellers blir jeg gal.. Ikke har jeg trent på 2 uker heller... Men i Dubai gikk vi hele dagen så det er jo bra. Jeg får ta meg sammen og trene litt denne uka da! Det beste er at vekta har holdt seg stabil selv om jeg har spist usunt! Det er veldig sjelden den gjør det.... :evil: Pam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tutti Frutti Skrevet 21. februar 2005 #452 Del Skrevet 21. februar 2005 Åååå, ååå, å kan jeg være med? Er helt ny her, og kunne godt tenkt meg å bli med på dette. Trenger ikke gå ned, men stramme opp og leve litt sunnere.. Kommer sikkert til å gå opp etterhvert som jeg får mere muskler, men kunne kanskje mistet noen cm rundt lårene. Tror kanskje det blir litt lettere å få meg selv til å gjøre noe, når man på en måte har 'meldeplikt'.. 8) Er veldig merkelig proposjonert skjønner dere.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. februar 2005 #453 Del Skrevet 21. februar 2005 miracle ikke innloget.. hei tuttifrutti og velkommen i gjengen;) ja det hjelper faktisk masse med en slik "meldeplikt" faktisk.. når jeg er stolt over meg selv tenker jeg at"nå må jeg skrive om dette på kg" hehe rart med det... jaja da blir det rask gange i 30 min da! da får jeg bare holde ut selvom det er aldeles så kjedelig! uff... hehe.... men er det ikke noe som heter at en ikke skal trene hver dag, heller annen hver dag? merker at jeg er støl her og der allerede, men vil trene imorgen, men tenkte at det kanskje var best å vente til ons? da tar jeg kvelden.. dog med litt is og peanøtter... uff uff!!!! miracle;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 22. februar 2005 #454 Del Skrevet 22. februar 2005 Ja, jeg vil si rask gange er like bra som å jogge. Man må nok gå lengre for å forbrenne like mye som med jogging....... "Du forbrenner like mange kalorier på en gåtur som en joggetur Går du like langt som du jogger forbrenner du omtrent like mange kalorier. Men du bruker jo lenger tid." Tatt fra artikkelen: http://www.greteroede.no/bakgrunn/trim/art...rtid355960.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miracle Skrevet 22. februar 2005 Forfatter #455 Del Skrevet 22. februar 2005 hadde tenkt meg trening idag også.. menjeg er litt støl og har ikke lyst til å presse kroppen min. så det får vente til imorgen.. mennoen lette hjemmeøvelser skal jeg ta senere idag;) jeg vet jo hva jeg har å gjøre.. det er bare å gå på i lengst mulig tid.. hehe det er grusomt kjedelig i lengden egentlig! også føler jeg meg litt dum der alle andre jogger og løper for harde livet mens jeg går! men men... gleder meg så fælt til å se noen resultater! håper på å få litt strammere kropp innen sommern! poenget med gåinga mi er vel mer for å varme opp og fjerne litt magefett slik at musklene synes! ha en riktig fin dag;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miracle Skrevet 22. februar 2005 Forfatter #456 Del Skrevet 22. februar 2005 oioi det ble visst noen hjemmeøvelser med engang.. noen ganger tenker jeghvorfor kaste bort penger på treningssenter. men det gir litt mer det skal være sagt... men nå lå jeg rett ut pågulvet og tok ca 15 stk og 2 rep av rumpe mage og lår øvelser.. nå er jeg pumpa!!! menjeg har såå lyst på noe godt.. skal holde meg unna.. er dere her??? miracle;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 22. februar 2005 #457 Del Skrevet 22. februar 2005 Jeg er her jeg! Tutti frutti! Jeg trente faktisk 30 min styrke før jeg gikk å la meg i går! Er så stolt asså Hehe... jeg håper jeg får trent litt mer i kveld men jeg vet jammen ikke når jeg kommer hjem enda! Miracle: Du burde la musklene dine få minst en dag med hvile! Eller du kan trene de muskelgruppene du ikke trente i går. Som regel tror jeg man kan trene kondisjonstrening hver dag så lenge musklene ikke blir stive og støle av det. Hvis dere ser tidligere i tråden er det anbefalt å gå fort fremfor å jogge fordi det forbrenner mer fett. Og hvis man vil slanke seg er det vel det som er aktuelt? Håper jeg klarer å holde meg sunn og aktiv resten av uken også... Hittil har det jo gått ganske bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shi Skrevet 22. februar 2005 #458 Del Skrevet 22. februar 2005 Ryggen min er fin. Så nå kan jeg trene som normalt! Pilates økt både i går og i dag. Kampsport trening i går, men fikk ikke gitt på så mye ekstra som ønsket. Litt for mange folk... Men, det kommer seg. Merker at pilates og kampsporttreninga gjør meg mykere, kan snart ta i gulvet med strake ben, til tross for polstring på magen. Det har jeg ikkke klart siden jeg begynnte å legge på meg, og egentlig svært sjelden før det også! Føler jeg har fått bedre holdning og mindre belastning på korsryggen, så noe fungerer. Og, jeg har fått dilla på grønnsaker og dipp, noe som er definitivt bedre enn potetgull, dipp og sjokolade. Innbiller meg at SantaMaria guacamole dipp er bedre enn rømme, for det står ingenting om kaloriinnhold på boksen, da må det jo være sunt. :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 22. februar 2005 #459 Del Skrevet 22. februar 2005 Jeg var på spinning i går, var deilig å trene igjen! Er jo over en uke siden sist gang!! Gleder meg til kondisjonen blir bedre slik at jeg kan gi mer på trening... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daniella_ Skrevet 22. februar 2005 #460 Del Skrevet 22. februar 2005 Jeg tråkka på maskina mi i rundt 20minutter i går. Ble litt kosetrening...men jeg har hatt noen dager hvor jeg ikke har hatt lyst til å trene :-? Uansett så skal jeg ut å jogge nå. Også skal jeg trene styrke når jeg kommer hjem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå